Jaaaaaa......hihiquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:31 schreef PTLe het volgende:
OMG ik doelde op de foto van Frutsel met haar blote reet
Ik vind nog steeds Frutsel niet sporen , ach wie spoort daar welquote:
Slaapt hij met zijn kleren aanquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:34 schreef Maria44 het volgende:
Gerrit ligt ook al een uur of 13 op bed, nu over stemmingen praten met Hiske
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingenquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stemmings-overleg in de joert tussen GG en de rooie bevert..
Het maakt ze ook allemaal niets uit hoe ze er op komen te staan he. Al die blote string retenquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In d'r blote bibs?
[ afbeelding ]
Betrapt, de zogenaamde harde werker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Naartje wil de voorraden weten van de webshop..Jessie snel de bitcoingrafieken wegdoen...
Snelle reactie, gelijk over op de voorraadlijst
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral vreemd, dat een Gerrit en een Jessie denken dat ze onschendbaar zijn en dus nooit weggestemd kunnen worden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:38 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat er een zwarte envelop binnenkomt. Belachelijk nog ruim 2,5 week te gaan en nu al hebben over de stemmingen
?? "Vraagt Merel" ???quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
His heeft geen idee wie er op de bank kom
Denk je dat ik op de bank komt, vraagt Merel
Ik heb geen idee zegt His
Brandon, Dylan, Andrea, zou je stemmen van kunnen krijgen, Shel weet ik niet wat ze gaat doen
ALs Shel er drie op mij gaat krijgen ga ik je garanderen dat ze een hele moeilijke tijd gaat krijgen, heel moeilijk zegt Ger
Gerrit vergeet voor het gemak, dat iedereen zo mag en kan denken als hij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Als je drie stemmen aan mij geeft betekend dat je me weg wil hebben, dat je de oorlog aan mij verklaard zegt die mafklapper van een Ger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |