Soberso, dat leek me te logisch om erbij te vermeldenquote:
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!quote:
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In Zwitserland heb je minder zuurstof he, word je moe van.
ja hallo konijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Iedereen verhuist wel eens he, daar moeten we gewoon niet te moeilijk over doen vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
wat is een kloontje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beantwoord nu eens de vraag van wie jij een kloontje bent!
Homijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja hallo konijn
dit is een hint
eerst was ik rond, nu vouw ik een fiets
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt de Eifel tegenwoordig in Zwitserland
lijkt me niet, dat hallo konijn slaat op DerRabbitquote:
Beide een zachte G ofnie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
Alles buiten de randstad is een pot nat johquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, Belgie, Duitsland, zwitserland. Een pot nat. Straks gaat iemand nog beweren dat Brabant en Limburg verschillende provinciën zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles buiten de randstad is een pot nat joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |