Wonnen, alhoewel voorbereiding, wel van Heracles en Heerenveen zag ikquote:

Ik heb een fiets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van harte
En dat zie ik nu pas. GGMM Admin, jij ook gefeliciteerd.
Heb je nu ook een nieuwe leaseauto gekregen, of het afdankertje van @:Yvonne ?

Gaypride he. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel beetje tam dit topic. De Egeïsche tijden zijn wel voorbij.

Ik heb Ten Hag niet zo heel gepikeerd gezien, dat was bij Fox tenminstequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef Mykonos het volgende:
Valt me net bij het kijken van de samenvattingen wel weer op hoe ontzettend gepikeerd Ten Hag en Van Bommel reageren op hele normale interviewvragen. Doe ff een beetje normaal zeg

Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Ten Hag niet zo heel gepikeerd gezien, dat was bij Fox tenminste

Oh ja dat is wel een stuk gepikeerderquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.html

Hij zegt niets raars. Als Ajax zijnde heb je met internationals te maken waarvan veel er dit keer een toernooi hadden, die krijg je pas later terug en dan heb je eigenlijk geen oefenwedstrijd gespeeld met z'n allen. Dus ja, dan moet je dat passen en meten pas in de competitie doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.html

Als... zijndequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij zegt niets raars. Als Ajax zijnde heb je met internationals te maken waarvan veel er dit keer een toernooi hadden, die krijg je pas later terug en dan heb je eigenlijk geen oefenwedstrijd gespeeld met z'n allen. Dus ja, dan moet je dat passen en meten pas in de competitie doen.

quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:
Leuk joh die VAR. Het begint nu in de eerste wedstrijd al met dat geblunder. Als die tweede goal geen buitenspel was weet ik het ook niet meer
Maargoed, verder prima gespeeld. Ajax creëerde vrijwel niets aan echte kansen en schoot vooral van afstand. Wat dat betreft gaan we vooruit tov vorig jaar. Op naar Tilburg!

Ben je erbij volgende week?quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:
Leuk joh die VAR. Het begint nu in de eerste wedstrijd al met dat geblunder. Als die tweede goal geen buitenspel was weet ik het ook niet meer
Maargoed, verder prima gespeeld. Ajax creëerde vrijwel niets aan echte kansen en schoot vooral van afstand. Wat dat betreft gaan we vooruit tov vorig jaar. Op naar Tilburg!

Dit viel me ook al opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef Mykonos het volgende:
Valt me net bij het kijken van de samenvattingen wel weer op hoe ontzettend gepikeerd Ten Hag en Van Bommel reageren op hele normale interviewvragen. Doe ff een beetje normaal zeg

Ondanks die debiele vervoersregeling (minimaal 3 man in de auto moeten hebben of met de bus vanuit Arnhem komen, altijd leuk als je uit Den Haag ipv uit Arnhem komt) waarschijnlijk wel. Jij ook neem ik aan?quote:

Ja. Statistieken liegen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:
Jullie vonden Ajax serieus veel beter en de een na de andere uitgespeelde kans creëren? Weten jullie zeker dat je niet de herhaling van vorig jaar gekeken hebt?

https://www.instagram.com/p/B0tlUGFJxf_/quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:

Ja, jammer. Zou gewoon vrij vervoer moeten zijn. Dan had je vooraf en naderhand nog de kroeg in kunnen gaan in Tilburg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks die debiele vervoersregeling (minimaal 3 man in de auto moeten hebben of met de bus vanuit Arnhem komen, altijd leuk als je uit Den Haag ipv uit Arnhem komt) waarschijnlijk wel. Jij ook neem ik aan?

Dat vond iedereen die niet voor Vitesse is inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:
Jullie vonden Ajax serieus veel beter en de een na de andere uitgespeelde kans creëren? Weten jullie zeker dat je niet de herhaling van vorig jaar gekeken hebt?

Vorig jaar creëerde Ajax (veel) minder kansen maar vloog zowat elke kans erin. Die 0-4 wedstrijd was meer in balans dan deze 2-2.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |