Hadden die twee niet lange tijd ruzie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Basten die Bommeltje kapot maakt

Heel lang.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die twee niet lange tijd ruzie?

Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Oh jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Van Basten die hem kritiek geeft en Van Bommel die een comeback maakt dat Marco er helemaal niks van gebakken heeft als trainerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was ik vergeten. Dat wordt vast nog genot dit seizoen.
 daar moet wel een leuk relletje uit komen ja.
  daar moet wel een leuk relletje uit komen ja.

Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.

Engelaar was een parodie op een voetballer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)

Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.

Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.

Manichequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.

Engelaar Superstarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Toen Van Basten trainer was wilde Cruijff ook de hele opleiding omgooien, maar Van Basten wilde niet dat er allemaal mensen ontslagen zouden worden dus kwam er een conflict.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?

Eigenlijk al toen Cruijff trainer van hem was volgens mij . Tijdens die Europacup 2 finale iets in de trant geroepen naar Van Basten dat die de beker voor hem moest winnen want anders vermoorde die hem lol. En toen Van Basten bij Ajax zat als trainer negeerde die Cruijff om de redenen hierbovenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?

quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]

Toen ging Gerald Sibon nog meequote:

Genot .quote:

Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de teringquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Van Basten trainer was wilde Cruijff ook de hele opleiding omgooien, maar Van Basten wilde niet dat er allemaal mensen ontslagen zouden worden dus kwam er een conflict.
Al wilde Cruijff toen later wel Van Basten er neerzetten als directeur.

Linkje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de tering

JonkGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de tering

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |