Nee zeker niet, ze piepelt hem waar ie bij staatquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sjellie is niet zo heilig als ze zich voordoet
normaal zou je dat denken, maar met Jessie hebben we raardere dingen zien doen, nachtenlag opgezeten hier met het gedoe met Bilquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk niet dat Jessie Merel terug zal willen
Maar nu is de focus op Shellyquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
normaal zou je dat denken, maar Jessie hebben we raardere dingen zien doen, nachtenlag opgezeten hier met het gedoe met Bil![]()
![]()
![]()
Ik zie een Jessie die het uitloktquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik zie een Sjel die heel graag wil vooral
ja ik ook, maar met een andere insteek, hij wil haar vooral te kakken zettenquote:
En zij hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik ook, maar met een andere insteek, hij wil haar vooral te kakken zetten
Ze teast hem, maar ze wult hem nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en DAT gaat haar nooit lukken, en ze wult hem
dus jij denkt dat Sjel slim is en hem loopt te verleiden en te doen, alsof ze al in haar eigen soap zit? Denk het niet, ze is oerdomquote:
nee natuurlijk niet, daar ga je hem echt niet op betrappenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Eet hij nou vlees? Of wat is dat bruine eigenlijk?
He he ... Jessie wil helemaal niks met haar ...die lijn schuift dat minne mokkel er zelf in ...quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dus jij denkt dat Sjel slim is en hem loopt te verleiden en te doen, alsof ze al in haar eigen soap zit? Denk het niet, ze is oerdom
Nou we hebben hem ook al kaas zien eten ´s nachts, dus het kan wel hoor. Maar ik dacht er net aan dat ze shoarma hadden gehaald voor de pizza, dus vroeg het me toch af.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, daar ga je hem echt niet op betrappen
nee, dat is ook niet zo, dat is Jessie begonnen, om dingen in haar hoofd te planten, zij is alleen zo dom om daar meer van te makenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
He he ... Jessie wil helemaal niks met haar ...die lijn schuift dat minne mokkel er zelf in ...
en vegankaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nou we hebben hem ook al kaas zien eten ´s nachts, dus het kan wel hoor. Maar ik dacht er net aan dat ze shoarma hadden gehaald voor de pizza, dus vroeg het me toch af.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:47 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Het meisje met heel veel vriendinnen
awwwww arme Lexie, volwassen worden doet pijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:51 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Eenzaam en verlaten en dromen over toyboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |