Echtquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Maar welke missie?
Ah ineens over naar Merel en Franny. Hij zei: binnenkort gaat het echt goed fout. Maar ik wil het niet. Het is wel genoeg geweest. Als het niet op tv was, was het anders. Mijn vader schreef ook: het is nu vriendschappelijk en hou het ook zo.
Smerig, leugenachtig monster.![]()
nah das ook niet zoquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:26 schreef Flow3r het volgende:
Merel denkt dat Jessie er zo lang bij bleef zitten voor haar maar dat was natuurlijk voor Shelly![]()
Waarom dan wel? Merel en hij zaten eerder nooit bij het gepeupel. In de uitzending zei Merel nog dat ze daar echt niet bij wilde horen, evenals Gerrit trouwens.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:29 schreef Bramenstruik het volgende:
Andere mensen zeggen het komt weer goed, lees: Merel is weer op pad om hem terug te krijgen
nee hij loopt Sjellie te piepelen, vindt hij leukquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Merel en hij zaten eerder nooit bij het gepeupel. In de uitzending zei Merel nog dat ze daar echt niet bij wilde horen, evenals Gerrit trouwens.Maar die zat er vanavond ook niet bij.
Je maakt mij niet wijs dat het pure onschuld is van hem.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hij loopt Sjellie te piepelen, vindt hij leuk
Mylène en Dilan zitten er ook nog bij volgens mijquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En intussen vermaakt Jessie zich nog prima met Shelly en ikbal
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:31 schreef snetje het volgende:
Ja Shellebel ... je straalt je weer geweldig uit ...![]()
[ afbeelding ]
abslouut niet, en dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat het pure onschuld is van hem.
idd ....ze zei dat er 12 meteen door de poort mochten van haar....quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom dan wel? Merel en hij zaten eerder nooit bij het gepeupel. In de uitzending zei Merel nog dat ze daar echt niet bij wilde horen, evenals Gerrit trouwens.Maar die zat er vanavond ook niet bij.
Ik hoor ze nu ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:31 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Mylène en Dilan zitten er ook nog bij volgens mij
Dat is ook zo.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:32 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand piepelen is iemand in de zeik nemen
als je het mij vraagt, beiden, alleen denk ik niet dat hij iets met Sjel gaat doen, hij geniet ervan hoe ze hem ook volgt, en hem heel interessant vindt, ze is gewoon domquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is ook zo.En heeft dat met Shelly te maken of met Merel?
Hij houdt zichzelf voor de gek, het begint met piepelen maar daarmee groeit het verder. Ik denk alleen dat Shelly hem niet moet, andersom weet ik het nog niet zo zeker, jessie pakt alles zie Billyquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:32 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand piepelen is iemand in de zeik nemen
Sjellie is niet zo heilig als ze zich voordoetquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij houdt zichzelf voor de gek, het begint met piepelen maar daarmee groeit het verder. Ik denk alleen dat Shelly hem niet moet, andersom weet ik het nog niet zo zeker, jessie pakt alles zie Billy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |