Twente. verliest. niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook al gaat Twente hier verliezen; Twente komt leuk voor de dag Drizzzzzzt.
Eens. En grasgenot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel blij dat Twente terug is.
Liever dat dan Excelsior er weer in, al heb je met RKC ook een fietsenstallingclub.
Laat me mezelf indekken pascanus gvd man heequote:
Gaan we zo vroeg al jinxen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Het is dat er momenteel niets anders is, anders had ik niet naar de late 1-2 zege van PSV gekeken.
Normaal kijk ik nooit naar PSV.quote:
Verstandig mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Mooi compliment.quote:
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar PSV.
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
Laatst naar Shaft gekeken, de 2019 versie. Ik dacht dat wordt echt pure aids.
Maar ik vond het zowaar best vermakelijk.
Dit even tussendoor.
Over twee weken begint La Liga weer. Ik moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort weer Sevilla volgen met alle nieuwe aankopen.
Dat lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan je mijn shaft wel Laten zien, ook erg vermakelijk heb ik me laten vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |