kan me ook geen flikker schelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als zwarte piet maar blijft he
komt wel goed ouwe dibbesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig alleen online last van
Sterkte FC, met je volgende verjaardag stuur ik wel wat op
How so?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
de rest van de wereld haat mij ondertussen
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt wel goed ouwe dibbes
maar bedankt
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevondenquote:
ja die weet wel wat ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?
Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die weet wel wat ik leuk vind
Je kwam net anders aardig in de buurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevonden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kwam net anders aardig in de buurt
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
ja maar daar moet je niet te veel aandacht aan besteden als je snel op de kast geraakt, vind het wel eens leuk om wp te vervelen
Flips druppelt zelf nog naquote:
Daar heb ik niks aan, moet alleen oogdruppels om de 30 minquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kom je wel barricaderen
[..]
Pfff vannacht boy oh boy
Heb 1 vriendin, de rest zijn heb ik vrienden. OF zei vriendinnen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met wie geen ruzie meer?
En is dat als verjaardagsding? Vind het altijd wel gaar als mensen niks doen op hun verjaardag, jammer dat je zo ver wegwoontVind altijd wel dat mensen zich speciaal moeten voelen op hun verjaardag
Hadden je collega's je nog wel gefeliciteerd?
Hoezo haat ik op jou dan, ik doe toch normaal tegen jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja mij maakt het niet uit
vind alleen jammer dat je altijd zo op mij haat
Ja weet ik maar je mag me niet, dat is anders dan normaal tegen iemand doen tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo haat ik op jou dan, ik doe toch normaal tegen jou?
Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja weet ik maar je mag me niet, dat is anders dan normaal tegen iemand doen toch
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan geen beste vrienden zijn met iemand, maar wel gewoon leuk met elkaar omgaan hier. Dan is het toch prima?
Sorry maar ik heb nu echt even andere dingen aan mijn hoofd.
Ik vind zoveel dingen jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja nee ik maak er ook geen probleem van, vind het alleen jammer.
En ja, dat is ook zo ja.
Ja geen probleem verder hoor haha, neem je tijd enzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind zoveel dingen jammer.
Daarom, mijn hoofd loopt even over op dit moment.
'middagquote:
Dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vier ook nooit mijn verjaardag. Ja ben een jaartje ouder geworden jippie niks speciaals
Doe mijn UI na, schijnt te helpenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb last van mijn keel jongens
Ik gooi er wel een extra biertje in straks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe mijn UI na, schijnt te helpen
vriendelijke vrindquote:
Dat las je helemaal nietquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook onvriendelijke vrinden?
Maar het zijn toch je vrindenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hoor
zeer onvriendelijke vrinden zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |