SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ook verschrikkelijk om over te moeten rijden....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
Even tussendoor, wat is dit voor een kutweg in Uithoorn
[ afbeelding ]
Het moet wel een uitdaging blijvenquote:
Pff, ik heb ook 40 verplaatsingen en sta niet in de top 5.quote:
komt wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik heb ook 40 verplaatsingen en sta niet in de top 5.
He bahquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:28 schreef aKboR het volgende:
[..]
komt wel goed![]()
Je gaat vast nog over Nattekat heen deze zomer
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Hm, Uithoorn. Dat is hier 16 minuten vandaantot straks!
Je eerste keer geen stok vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Je eerste keer de Stok vinden...
quote:
Hier even checken dus iamredleader: https://fokstok.maringo.nl/quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:23 schreef aKboR het volgende:
nu nog leuk plaatsje waar hij nog niet heeft gelegen en drie foto's plaatsen
Heb jij hem?quote:
Thanks, heb al een gemeente op het oog die nog niet is geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hier even checken dus iamredleader: https://fokstok.maringo.nl/
Mag verder overal neergelegd worden hoor, maar we proberen iedere plaats te doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn poging tot eerste verplaatsing.
Story of your lifequote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn poging tot eerste verplaatsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |