Echt niet, die vijver is door Wim Vroege aangelegd voor het programma in opdracht van JdM, denk je nu echt dat de gemeente Laren voor dat water gaat betalenquote:
En de haantjes wordt de nek omgedraaid ,heb ik wel eens gelezenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
Er schijnen nog steeds kippen geneukt te worden door de haan ( niet Gerrie) , onder Sjorries huissie eieren gelegd te worden.. hij werd er wakker van, Is het de bedoeling dat er straks 80 kuikens rondlopen daar?
De ''Gemeente'' is Talpaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt niet, die vijver is door Wim Vroege aangelegd voor het programma in opdracht van JdM, denk je nu echt dat de gemeente Laren voor dat water gaat betalen
Ja in de industrie, om geen bevruchte eitjes in de supermarkt te krijgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:40 schreef formule het volgende:
[..]
En de haantjes wordt de nek omgedraaid ,heb ik wel eens gelezen
Je hoort wel vaker dat ze gekleurd spul moeten dragen i.v.m. de tv uitzendingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:42 schreef schizolientje het volgende:
je hoort toch gekke dingen af en toe. Merel zegt tegen Franny dat ze zwarte hempies moet kopen. Dat mag ik niet zegt F. Dat mag alleen jij. Ik mag alles zegt Merel. En nu ook dat ze Brandon gaat vragen meer kleding ruimte te creëren, ze gaat hem er toch uit werken??
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:44 schreef 5thencounter het volgende:
Toch nog wat vlekjes vergeten in de haast…
[ afbeelding ]
Dat zijn geen kraaienpoten maar pinguïn poten...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Lex moeten ze niet te close in beeld brengen
[ afbeelding ]
Spookhuis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
meer die pofonderbroek die je van de week ook zo goed zag, die blijft zittenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kleed lekker af die spijkerbroek bij Merel, net of ze d'r zwembandje nog om heeft
En Jessie en Ger weg wat een feest. en dan aanvullen met 'normale'mensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef lonneberga het volgende:
Wat zou het toch een heerlijk utopia zijn zonder al die mokkels,weg ermee.
ze lijkt wel 60quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Joh dat zijn struisvogelpotenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat zijn geen kraaienpoten maar pinguïn poten...
Ze heeft ook een vetschort, is goed te zien op de foto waar ze met haar blote doos op staatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kleed lekker af die spijkerbroek bij Merel, net of ze d'r zwembandje nog om heeft
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Joh dat zijn struisvogelpoten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat zijn geen kraaienpoten maar pinguïn poten...
Dan gaan wij er toch in Dot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Jessie en Ger weg wat een feest. en dan aanvullen met 'normale'mensen
En mensen die daadwerkelijk kwaliteiten hebben dan alleen maar praatjesmakers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mag ik bedanken voor de eer. AL kreeg ik geld toe nog niet.quote:
Dat dus, leuke mensen,leuke gesprekken, het echt opbouwen. Geen haantjes en geen zeikwijvenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:48 schreef goldback het volgende:
[..]
En mensen die daadwerkelijk kwaliteiten hebben dan alleen maar praatjesmakers.
En mensen die daadwerkelijk kwaliteiten hebben dan alleen maar praatjesmakers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar mensen met kwaliteiten gaan niet voor een fooi en onder een dwangregime in een show zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, leuke mensen,leuke gesprekken, het echt opbouwen. Geen haantjes en geen zeikwijven
Dat klopt, daarom zit het vol met waardeloos spul waar je niets aan hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Helaas maar mensen met kwaliteiten gaan niet voor een fooi en onder een dwangregime in een show zitten.
Ik wacht al jaren op een Gerard en Karim,daar heb ik van genoten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef goldback het volgende:
[..]
[..]
Helaas maar mensen met kwaliteiten gaan niet voor een fooi en onder een dwangregime in een show zitten.
En Lex wil 'n momentje alleen met haar vent/neukertje zonder de camera hoopte zequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef schizolientje het volgende:
straks weer hyperventilerend bij de poort, ben benieuwd
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Lex zit weer te pochen over haar mooie zoon en mooie vriend
Nou ik vind dit Jordy niet echt een stuk hoor. Het ziet er aardig uit, maar echt knap kan ik hem niet noemen.
Aldus de grootste utopia vetvlek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Franny heeft allemaal vlekken zegt Merel [ afbeelding ]
die vrouw ziet er zelf monsterlijk uit.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ik kan het niet zo goed hebben als mensen het mooi zijn zo belangrijk vinden. Zou ze minder van haar zoon houden, wanneer hij minder knap was, denk ik dan.
Ja, jammer. Ik zag hier foto's waar op ze nog wel een prachtige verschijning was. Zonde die rotzooi in haar gezichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:57 schreef goldback het volgende:
[..]
die vrouw ziet er zelf monsterlijk uit.....
Ik ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een Gerard en Karim,daar heb ik van genoten.
Nou eerlijk is eerlijk ...Merel is er maar drukjes mee...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:00 schreef 5thencounter het volgende:
Lexie denk dat alle vrouwen mooigemaakt zijn voor haar Jordie
De eerste Bezoek-SL is er al
Nee Secret Storyquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:01 schreef goldback het volgende:
[..]
Uit 1 ? Die heb ik helaas gemist dan.
Die 2 waren leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 08:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een Gerard en Karim,daar heb ik van genoten.
Het is waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb het zo gewenst, zeg me dat het waar is
:Lex gaat het echt geen jaar volhouden daar, die wordt gekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:08 schreef puzziepie het volgende:
Maandenlang stress en gejank om Frenkie
Gelukkig is Lexie zo stabiel als watquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zoon noemt Frenkie een labiele gozer
Aha, jammer dat Frenkie het zelf niet durft komen vertellenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef snetje het volgende:
Het is een labiele gozer volgens Jordy... moeder moet loslaten...
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is Lexie zo stabiel als wat
Ik had op een spontane instorting gerekend, jammerdebammerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is Lexie zo stabiel als wat
Ik heb het vermoeden dat dat nog gaat komen ...Maar misschien hoop ik op teveelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik had op een spontane instorting gerekend, jammerdebammer
Ik vermoed dat arme Frenkie er tussenuit gepiept is, Ex en Zoon iets teveel van het goeie waren..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:13 schreef puzziepie het volgende:
Gert-Jan lijkt me een stuk stabieler dan Frenkie en Lexie samen
Zoon is stabiel , kan je van zijn moeder helaas niet zeggen ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat arme Frenkie er tussenuit gepiept is, Ex en Zoon iets teveel van het goeie waren..
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:16 schreef Mohitah het volgende:
Die ex is dat dan de vader van Yordi?
Ja, ik heb wel wat hoop, net als mijn voorgevoel dat ie niet zou komen opdagen denk ik dat we de instorting van diktiet nog moeten meemaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat nog gaat komen ...Maar misschien hoop ik op teveel
Hoe reageerde ze daar op dan, moest ze niet janken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frenkie is ingestort, de rest is same old same old
Nope, dat is het rare, Lexie had iets van ohhw is het weer zover, nou dan maar afstand nemen.. Zoon vond Frenkie al labiel..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze daar op dan, moest ze niet janken?
Ja, zo iets had ik ook wel in gedachten wat bij har zou horen, geen schoothondje in iedergevalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef DKUp het volgende:
Leuk een redelijk agressieve hond en een paar anabolenslikkers.
Florence Nightingale syndroom als je denkt een verslaafde te kunnen reddenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef shiitake het volgende:
Lex had gehoopt dat een stabiele relatie Frenkie zou helpen, maar hoezo een relatie als je onbereikbaar bent in Utopia?
Voor de keutels....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef juul. het volgende:
Het eerste wat Lex aan haar ex vroeg, was of hij de zakjes bij zich had
Een bonk spieren hond, net als Exquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo iets had ik ook wel in gedachten wat bij har zou horen, geen schoothondje in iedergeval
Alles met een grote bek
Ik vind het een prachtige hond om te zien.quote:
thnx, je bent een schatquote:
Precies en ondertussen maar in de camera kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:23 schreef BloesBloes het volgende:
Waarom moest die hond trouwens mee, die diktiet heeft niets met die hond dat was net duidelijk te zien hij wilde haar begroeten en zij liep alleen maar wat spastisch achteruit om hem uit de buurt te houden. Statussymbooltje dus
Het is nog geen 12 uurquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik had op een spontane instorting gerekend, jammerdebammer
Ja, zag je het, o mama's baby, mama's baby, maar hij mocht niet bij haar komen, alleen haar handen ff aanrakenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:23 schreef BloesBloes het volgende:
Waarom moest die hond trouwens mee, die diktiet heeft niets met die hond dat was net duidelijk te zien hij wilde haar begroeten en zij liep alleen maar wat spastisch achteruit om hem uit de buurt te houden. Statussymbooltje dus
heb zelf een grote (lieve) hond, maar loop altijd met een grote boog om andere honden heenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige hond om te zien.
Ben ook altijd wel wat bangig van dit soort honden.
Bij de juiste eigenaar is er niets aan de hand. Als ze maar
weten wat ze aan die lijn hebben lopen. Helaas schort het
daar nogal eens aan
Je zat wel goed met je voorgevoel over Frenkiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat hoop, net als mijn voorgevoel dat ie niet zou komen opdagen denk ik dat we de instorting van diktiet nog moeten meemaken.
Ze ziet zichzelf als een meisje ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze vindt het moeilijk tussen al die jongeren, ze gedraagt zich het meest kinderachtig van allemaal
Nou, als je weet hoeveel kracht een enthousiaste hond heeft en dan zeker zo massief geval als deze, weet je ook dat hij haar zo op de grond zou hebben liggen. Beest was zo blij, die had haar zo plat gelegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zag je het, o mama's baby, mama's baby, maar hij mocht niet bij haar komen, alleen haar handen ff aanraken
Ik heb ook altijd grote honden gehad, maar die begroete ik niet zo als ik thuis kwam hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, als je weet hoeveel kracht een enthousiaste hond heeft en dan zeker zo massief geval als deze, weet je ook dat hij haar zo op de grond zou hebben liggen. Beest was zo blij, die had haar zo plat gelegd
Ik ook met mijn Border Collie. Zo hoort het ook in de hondentaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb zelf een grote (lieve) hond, maar loop altijd met een grote boog om andere honden heen
Ja en? Ze heeft het beest ik weet niet hoe lang niet gezien, oh en dan val je op je kont door z'n enthousiasme .... och, och wat vreselijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, als je weet hoeveel kracht een enthousiaste hond heeft en dan zeker zo massief geval als deze, weet je ook dat hij haar zo op de grond zou hebben liggen. Beest was zo blij, die had haar zo plat gelegd
Ze was bang voor "haar" hond of is die van die spierbundel-ex?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:23 schreef BloesBloes het volgende:
Zou mij ook niets uitmaken. Maar deze dames zijn zo met mooi zijn bezig. Daar mag geen vuiltje op huid en kleding komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en? Ze heeft het beest ik weet niet hoe lang niet gezien, oh en dan val je op je kont door z'n enthousiasme .... och, och wat vreselijk.
Waarom ben je een kutwijf als je een vent leuk vindt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef DKUp het volgende:
Een Sheil zit er ook alleen maar voor Jordy, wat een kutwijf is dat zeg.
Ja, ik zat ook al te kijken. Dat was een lieverdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Hond doet me denken aan 'Daddy'van de dog whisperer
Maar heeft al een vriendin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je een kutwijf als je een vent leuk vindt?
Hij ziet er beter uit dat Ger
Dat was ze er voor al een kutwijf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je een kutwijf als je een vent leuk vindt?
Hij ziet er beter uit dat Ger
O,quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te kijken. Dat was een lieverd
Ja, was ook benieuwd, ben benieuwd hoe ze gaat janken er om straks als bezoek weg isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:34 schreef formule het volgende:
Frenkie laat het afweten, duszat ik steeds op te wachten
Eng zielig mannetje, die dringt zich echt op bij vrouwen, kent geen neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Blijven kleven, werkte bij Sjel ook een jaar lang
[ afbeelding ]
Ik denk Amerikaanse Stafford, maar ben geen kenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:36 schreef BloesBloes het volgende:
Domme lui daar denken allemaal dat het een grote pitbull is maar dat is het niet ....
Zit je weken op Frenkie te wachten, komt hij niet opdagenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was ook benieuwd, ben benieuwd hoe ze gaat janken er om straks als bezoek weg is
ik denk een bull mastiffquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk Amerikaanse Stafford, maar ben geen kenner.
Wat voor ras is het?
Thanksquote:
American bully,...... zit van origine wel stafford in. Zachtaardige beesten, voor mensen en andere honden...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk Amerikaanse Stafford, maar ben geen kenner.
Wat voor ras is het?
Nou Franny vindt het niet erg hoor anders was ze wel weggelopen. Maar ze blijft zelf daar plakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eng zielig mannetje, die dringt zich echt op bij vrouwen, kent geen nee
ja, bull mastiff is inderdaad wat rimpeligerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
American bully,...... zit van origine wel stafford in. Zachtaardige beesten, voor mensen en andere honden...
Getverdemme...zo heeft hij Shelly ook gekregen. Dat rare plakkerige gedoequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Blijven kleven, werkte bij Sjel ook een jaar lang
[ afbeelding ]
Ze heeft het hem al een paar keer gezegd. Ger weet heel goed dat Fran op een gegeven moment toe zal geven. En daar aast die engnek op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou Franny vindt het niet erg hoor anders was ze wel weggelopen. Maar ze blijft zelf daar plakken.
Gisteren zei ze tegen hem dat ze niet kon wachten tot het fout gingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het hem al een paar keer gezegd. Ger weet heel goed dat Fran op een gegeven moment toe zal geven. En daar aast die engnek op.
Oh ja, die heb je ook nog. Ik geloofde de Mastiff ook al. Maar zijn nog groter, denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
American bully,...... zit van origine wel stafford in. Zachtaardige beesten, voor mensen en andere honden...
In welke context?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren zei ze tegen hem dat ze niet kon wachten tot het fout ging
Een gewone Mastiff is zeker groter!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh ja, die heb je ook nog. Ik geloofde de Mastiff ook al. Maar zijn nog groter, denk ik
Hopelijk dwars door de poort richting Huizenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:43 schreef shiitake het volgende:
Waar gaat die hond met Shelley naartoe?
Mooi beestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, bull mastiff is inderdaad wat rimpeliger
Wat een geluk dag we hier mogen zeiken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:46 schreef Mohitah het volgende:
Mensen die weer zeiken over Geert, hebben gister zeker niet gezien hoe Franny zich vast klampte aan hem?? Zij begint zelf weer steeds en geilt hem op. Ze zei zelfs tegen hem dat ze geil was. Dus dat.
Dat is al weken zo, maar het schijnt leuker te zijn om de focus alleen op Ger te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:46 schreef Mohitah het volgende:
Mensen die weer zeiken over Geert, hebben gister zeker niet gezien hoe Franny zich vast klampte aan hem?? Zij begint zelf weer steeds en geilt hem op. Ze zei zelfs tegen hem dat ze geil was. Dus dat.
Dat is franny. Die leert het ook nooit. Men Ger zal daar graag gebruik van makenquote:
heb zelf een halve bull mastiff en half basset, je weet niet wat je ziet, heel grote hond op korte kromme pootjesquote:
Mijn vriendin had er twee wat een grote joekels zijn dat. Maar inderdaad heelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een gewone Mastiff is zeker groter!
Er is 'n hele grote vijver met vers drinkwaterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:49 schreef humpty het volgende:
Iemand al een bak water voor de hond neergezet ?
Ja beter de focus houden op de Utopianen dan op users toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is al weken zo, maar het schijnt leuker te zijn om de focus alleen op Ger te houden.
Mensen hebben zo'n hekel aan Gerrit dat ze hem het ademen zelfs kwalijk nemen
Maar daar mocht hij niet komen ivm de eendjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er is 'n hele grote vijver met vers drinkwater
Franny misbruikt Gerrit eerder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is franny. Die leert het ook nooit. Men Ger zal daar graag gebruik van maken
Hondje is al in de buurt van de vijvert geweest. Alle eendjes netjes naar het midden van de vijvert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Maar daar mocht hij niet komen ivm de eendjes
Alleen zijn piellekequote:
Ja Idd focus op utopia, maar dan wel waarheid verkondigen ipv iem tot het bot willen afkraken waar je een hekel aan hebt en het geheel willen zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter de focus houden op de Utopia en dan op users toch.
Daar laat je toch geen hond uit drinken, vol vissestront, eendestront, reigerstront, algquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er is 'n hele grote vijver met vers drinkwater
Die doen niet voor elkaar onder hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is franny. Die leert het ook nooit. Men Ger zal daar graag gebruik van maken
Klopt. Ik noem dan ook geen namen en bedoel niemand in hij bijzonder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter de focus houden op de Utopianen dan op users toch.
Lachgas-tank aansluiten op z'n snorkelapparaatquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:57 schreef BloesBloes het volgende:
Rot op met die klote stream met die stuntelende Jassie, ik krijg moord nijgingen van die kleuterschool deuntjes van 'm
Dat is toch vieze frannie? Heel toevallig in de buurt van Gerritquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat er 1 de kapperspullen van Shelly te gebruiken.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het Andrea,quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch vieze frannie? Heel toevallig in de buurt van Gerrit
Ik weet het niet. Kan ook Andrea zijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch vieze frannie? Heel toevallig in de buurt van Gerrit
Ze lijkt af en toe wel verstandelijk beperktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:00 schreef schizolientje het volgende:
ze wil een rondje lopen en de man begint te vertellen en ze lult er meteen weer doorheen, zij is ook ikkeikkeikke hoor, niet minder erg dan Mriska. Lult overal doorheen, nog nooit een gesprek horen voeren
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan ook Andrea zijn...
Liever een giertank danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lachgas-tank aansluiten op z'n snorkelapparaat
Hallo Lex die "homo" heeft 'n naam, domme bimboquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Harrison het volgende:
Lexie: Ikbal snurkt als een gek, maar met die homo vind ik het wel gezellig
Ja bah wat een afknapperquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo Les die "homo" heeft 'n naam, domme bimbo
Ja echt hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo Lex die "homo" heeft 'n naam, domme bimbo
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Harrison het volgende:
die homo !?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Harrison het volgende:
Echt niet normaal! Ik dacht WTF!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Frenkie heeft een terugvalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:
Ohhh dat is Frankie niet. Frankie kan ze vergeten zegt ze. LOL
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Echt niet normaal! Ik dacht WTF!
Die lui sporen nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn niet
mijn vrienden gelukkig.
Nou nee....ex vertelde net tegen Lex dat het eigenlijk prima met Frenkie gaatquote:
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelulquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
GMquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef puzziepie het volgende:
Alles gaat ook goed met Anja (zal zijn nieuwe vriendin wel zijn)
Volgende week lekker op vakantie , Dex mag logeren bij opa en oma
[ afbeelding ]
Die balen dat ze zelf nooit uit de kast zijn gekomen waarschijnlijk.quote:
Wat moet je met zulke hetero's als er ook leuke rondlopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn niet
mijn vrienden gelukkig.
Frenkie is niet in the housequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM![]()
Frenkie in tha house, precies zo'n brulaap die ik in gedachten had. Nog geen stream aangehad maar ik had een gespierde gozer in mijn hoofd met wijd uitstaande armen.![]()
![]()
????? frenkie is er niet eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM![]()
Frenkie in tha house, precies zo'n brulaap die ik in gedachten had. Nog geen stream aangehad maar ik had een gespierde gozer in mijn hoofd met wijd uitstaande armen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee....ex vertelde net tegen Lex dat het eigenlijk prima met Frenkie gaat
vooroordeel zeg en frenkie is er niet eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ook die hond past prima bij een type als Frenkie.
Zien je als accessoire, soort van LV-tasje met smaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelul
Jakkes, gelukkig maakt het Diva niks uit, die is blij met jou!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
mijn vrienden gelukkig.
Vreselijk vind ik dat!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelul
Die zoon (is dat dr zoon?) heeft schijnbaar ook al last van heupdysplasiequote:
Haar exquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Die zoon (is dat dr zoon?) heeft schijnbaar ook al last van heupdysplasie
Nee dat was al snel duidelijk. Ik denk dat hij zijn moeder wil beschermen en daarom het een beetje in het midden liet en meteen begon dat Lex aan zichzelf moet gaan denken .quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Harrison het volgende:
[..]Wat bedoelde Jordie dan? (Die vond het sowieso geen goede match volgens mij).
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Ik vond het wel heel lief hoe hij met haar praatte. Oh hij zegt nu tegen Franny dat je jezelf moet behoeden voor dat soort mensen, want die gaan je alleen maar pijn doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat was al snel duidelijk. Ik denk dat hij zijn moeder wil beschermen en daarom het een beetje in het midden liet en meteen begon dat Lex aan zichzelf moet gaan denken .
Maar die Gert-Jan (ex) zei tussen neus en lippen door dat het prima ging met hem (zoiets)
Ik schreef al dat ik de streams niet aan had, ik ging alleen uit van de geplaatste caps en daar zag ik die spierbundel en die past precies bij Alex.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
????? frenkie is er niet eens
Geen vooroordeel maar hier zie je alleen maar van die patsers met zulke honden lopen omdat het zo stoer staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vooroordeel zeg en frenkie is er niet eens
Las net dat het juist hele lieve honden zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen vooroordeel maar hier zie je alleen maar van die patsers met zulke honden lopen omdat het zo stoer staat.
Homo's zijn ook apart ... hoezeer de msm en deugmensen ook door je strot drukken dat het heel normaal is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Op de cap zie ik haar zoon niet hoor. Die hebben we eerder gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |