Zoon is stabiel , kan je van zijn moeder helaas niet zeggen ...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat arme Frenkie er tussenuit gepiept is, Ex en Zoon iets teveel van het goeie waren..
Neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:16 schreef Mohitah het volgende:
Die ex is dat dan de vader van Yordi?
Ja, ik heb wel wat hoop, net als mijn voorgevoel dat ie niet zou komen opdagen denk ik dat we de instorting van diktiet nog moeten meemaken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat nog gaat komen ...Maar misschien hoop ik op teveel
Hoe reageerde ze daar op dan, moest ze niet janken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frenkie is ingestort, de rest is same old same old
Nope, dat is het rare, Lexie had iets van ohhw is het weer zover, nou dan maar afstand nemen.. Zoon vond Frenkie al labiel..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze daar op dan, moest ze niet janken?
Ja, zo iets had ik ook wel in gedachten wat bij har zou horen, geen schoothondje in iedergevalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef DKUp het volgende:
Leuk een redelijk agressieve hond en een paar anabolenslikkers.
Florence Nightingale syndroom als je denkt een verslaafde te kunnen reddenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef shiitake het volgende:
Lex had gehoopt dat een stabiele relatie Frenkie zou helpen, maar hoezo een relatie als je onbereikbaar bent in Utopia?
Voor de keutels....quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:20 schreef juul. het volgende:
Het eerste wat Lex aan haar ex vroeg, was of hij de zakjes bij zich had
Een bonk spieren hond, net als Exquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo iets had ik ook wel in gedachten wat bij har zou horen, geen schoothondje in iedergeval
Alles met een grote bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |