Ja echt hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo Lex die "homo" heeft 'n naam, domme bimbo
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Harrison het volgende:
Lexie: Ikbal snurkt als een gek, maar met die homo vind ik het wel gezellig
die homo !?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Harrison het volgende:
Lexie: Ikbal snurkt als een gek, maar met die homo vind ik het wel gezellig
Echt niet normaal! Ik dacht WTF!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Frenkie heeft een terugvalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:
Ohhh dat is Frankie niet. Frankie kan ze vergeten zegt ze. LOL
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Echt niet normaal! Ik dacht WTF!
Die lui sporen nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn niet
mijn vrienden gelukkig.
Nou nee....ex vertelde net tegen Lex dat het eigenlijk prima met Frenkie gaatquote:
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelulquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
GMquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:06 schreef puzziepie het volgende:
Alles gaat ook goed met Anja (zal zijn nieuwe vriendin wel zijn)
Volgende week lekker op vakantie , Dex mag logeren bij opa en oma
[ afbeelding ]
Die balen dat ze zelf nooit uit de kast zijn gekomen waarschijnlijk.quote:
Wat moet je met zulke hetero's als er ook leuke rondlopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeggen hier in de flat ook n aantal over mij, hebben ze het over die "Homo" van 6 hoog, zijn niet
mijn vrienden gelukkig.
Frenkie is niet in the housequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM![]()
Frenkie in tha house, precies zo'n brulaap die ik in gedachten had. Nog geen stream aangehad maar ik had een gespierde gozer in mijn hoofd met wijd uitstaande armen.![]()
![]()
????? frenkie is er niet eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM![]()
Frenkie in tha house, precies zo'n brulaap die ik in gedachten had. Nog geen stream aangehad maar ik had een gespierde gozer in mijn hoofd met wijd uitstaande armen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee....ex vertelde net tegen Lex dat het eigenlijk prima met Frenkie gaat
vooroordeel zeg en frenkie is er niet eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ook die hond past prima bij een type als Frenkie.
Zien je als accessoire, soort van LV-tasje met smaakquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelul
Jakkes, gelukkig maakt het Diva niks uit, die is blij met jou!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
mijn vrienden gelukkig.
Vreselijk vind ik dat!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik haat die mensen die naar homo's kijken als een soort apart ras. 'Ik vind homo's altijd leuk" "Jaaaaah een homo, lachen" "één van mijn beste vrienden is homo" "ja een homo, daar kun je zo gezellig mee sjoppen" Domme Shelly/Lexc/Merel/etc gelul
Die zoon (is dat dr zoon?) heeft schijnbaar ook al last van heupdysplasiequote:
Haar exquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Die zoon (is dat dr zoon?) heeft schijnbaar ook al last van heupdysplasie
Nee dat was al snel duidelijk. Ik denk dat hij zijn moeder wil beschermen en daarom het een beetje in het midden liet en meteen begon dat Lex aan zichzelf moet gaan denken .quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Harrison het volgende:
[..]Wat bedoelde Jordie dan? (Die vond het sowieso geen goede match volgens mij).
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Die zoon (is dat dr zoon?) heeft schijnbaar ook al last van heupdysplasie
Ja denk ik ook. Ik vond het wel heel lief hoe hij met haar praatte. Oh hij zegt nu tegen Franny dat je jezelf moet behoeden voor dat soort mensen, want die gaan je alleen maar pijn doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat was al snel duidelijk. Ik denk dat hij zijn moeder wil beschermen en daarom het een beetje in het midden liet en meteen begon dat Lex aan zichzelf moet gaan denken .
Maar die Gert-Jan (ex) zei tussen neus en lippen door dat het prima ging met hem (zoiets)
Ik schreef al dat ik de streams niet aan had, ik ging alleen uit van de geplaatste caps en daar zag ik die spierbundel en die past precies bij Alex.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
????? frenkie is er niet eens
Geen vooroordeel maar hier zie je alleen maar van die patsers met zulke honden lopen omdat het zo stoer staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vooroordeel zeg en frenkie is er niet eens
Las net dat het juist hele lieve honden zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen vooroordeel maar hier zie je alleen maar van die patsers met zulke honden lopen omdat het zo stoer staat.
Homo's zijn ook apart ... hoezeer de msm en deugmensen ook door je strot drukken dat het heel normaal is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |