Ik ontken je de moederquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vraagt er ook wel een beetje om in deze situatie
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor. Maar ik had aloa belooft om zijn geheim niet te vertellen
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik kreeg al even een hartverzakking.
Dat lijkt me zeer lastig iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren dat je vader op het zelfde forum actief is als jij. Lastige gesprekken tijdens het eten. Leuke post weer in KPD pa.
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic postquote:
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reagerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Laten we het daar maar bij latenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hierop moet gaan reageren
Laster!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom hoop ik voor jou dat je niet uitvindt onder welke kloon je vader aloa in het heren wij willen... topic post
Proost dan maar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we het daar maar bij latenEn een pilsje open trekken.
Als je het in een spoiler zet, dan zal niemand anders het zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nah-uh
I know nothing, I see nothing
En als ze het in een PM doet zal ik plechtig beloven het aan iedereen niemand door te sturen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je het in een spoiler zet, dan zal niemand anders het zien.
quote:
quote:
Goed gevierd?quote:
Ja baasquote:
quote:
mooi nummer.quote:
Geen idee. Had niet verwacht zo ver te komenquote:
Morguhquote:
Alles goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |