abonnement Unibet Coolblue
pi_188328854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gedeeld :+
Het lijkt alsof ze dit stuk tekst met een spraakcomputer heeft geschreven _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188329082
#teamelisa
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:03:18 #53
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188329211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gedeeld :+
Ik ben bang dat ik aan één teiltje niet genoeg heb.
Maar bedenk dat zij met haar gezin heerlijk in ES zit. En daar is heel NL heel blij mee.
Zelden zo'n zelfingenomen, smakeloos, lilluk en onuitstaanbaar mens gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door ppuck op 07-08-2019 14:26:41 ]
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:07:15 #54
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188329278
Ik krijg ook steeds het idee dat ze vooral naar Spanje zijn gegaan omdat zij met iedereen in Nederland al ruzie had :')
pi_188331176
ik ook #teamelisa ^O^ :W
  woensdag 7 augustus 2019 @ 22:25:19 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_188337940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef lylastich het volgende:
ik ook #teamelisa ^O^ :W
Verklaar u nader.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_188338069
Elisa krijgt iets niet voor elkaar
Elisa boos

:D
  donderdag 8 augustus 2019 @ 00:13:44 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188340107
Toch wel weer typerend dat je Spaanse lokale wijnen (400 km. verderop) wilt promoten en dan op jouw 3-jarige huwelijksdag Italiaanse prosecco gaat schenken. Zorg dan dat je op z'n minst een Spaanse cava inschenkt.

Dat 25-jarig huwelijksfeest was tenenkrommend, qua aandachtstrekkerij, met als dieptepunt dat vals Elisa in een haarborstel een liedje begon te zingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188340178
Sjonnie sloeg de spijker op zijn kop: alles om aandacht te genereren.

Ik vind Thysa en Wijnand nog steeds het leukst/creatiefste.. nu ook weer in die weekopdracht.
Donna en Mark nog lekker aan het klussen mét hulp (verstandig) terwijl ie 75% niet verstaat _O-
pi_188340430
Jullie kijken vast vooruit. Althans, dat zingen wordt morgen pas uitgezonden en sjonnie aandacht generen?

Maargoed. Kirsten leek in de uitzending van vandaag voor mijn gevoel de hele dag wel aangeschoten :P
pi_188340571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 00:43 schreef ChilllayD het volgende:
Jullie kijken vast vooruit. Althans, dat zingen wordt morgen pas uitgezonden en sjonnie aandacht generen?

Maargoed. Kirsten leek in de uitzending van vandaag voor mijn gevoel de hele dag wel aangeschoten :P
Het zingen van Elisa was de afgelopen uitzending :)
pi_188341106
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:56 schreef amaranta het volgende:
#teamelisa
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:58 schreef lylastich het volgende:
ik ook #teamelisa ^O^ :W
  donderdag 8 augustus 2019 @ 07:35:56 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_188341166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 07:24 schreef lylastich het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dat is geen verklaring. Hoe kun je dat verschrikkelijke mens waarderen!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_188341756
Donna en Mark komen over als fijne mensen! Nodigen iedereen uit ( familie Rutten was ook op de verjaardag van Mark) en gaan wel gewoon naar het feest toe. Je kan wel ruzie lopen maken tijdens dit tv programma, maar daarna zit je toch met zijn allen opgescheept in dat dorp waar verder niks te beleven is.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:54:30 #65
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188342587
Ik zou Donna wel batsen en dan mag Mark -met zijn grote ogen- huilend toekijken })

[ Bericht 77% gewijzigd door Devil010 op 08-08-2019 14:40:43 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_188343112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 07:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat is geen verklaring. Hoe kun je dat verschrikkelijke mens waarderen!
Ik zie niet in waarom ik jou (of iemand anders) hierover uitleg moet geven.
MaarGoed. Ze wordt op een bepaalde manier neergezet door RTL. En ze is heus wel pittig.
Maar...

Toen zij tekeer ging tegen die receptioniste. Draai het eens om. Wie is die receptioniste om -in functie- haar ergens op aan te spreken?
Dus jij gaat naar het gemeente huis, en de balie bediende spreekt jou ergens op aan en dan laat je dat maar gebeuren?
Ik snap heel goed dat er een punt komt dat je geen zin hebt om alles voor iedereen te vertalen.
En die receptioniste moet gewoon dr mond houden.

Met die pijpleiding.
De bouwvakker stelt voor om a te doen. En onderbouwt waarom a beter is.
Klant wil b.
Dan is het toch gewoon klaar? Klant betaalt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant. En als de pijpleiding knapt. Jammer dan.
Ik snap best wel dat zij geen zin heeft om helemaal tot aan de straat de vloer op te moeten breken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat elke situatie ook een andere kant heeft. Maar de manier waarop zij reageert wordt dan uitgelicht. Waardoor zij een heks lijkt.
pi_188343488
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ik jou (of iemand anders) hierover uitleg moet geven.
MaarGoed. Ze wordt op een bepaalde manier neergezet door RTL. En ze is heus wel pittig.
Maar...

Toen zij tekeer ging tegen die receptioniste. Draai het eens om. Wie is die receptioniste om -in functie- haar ergens op aan te spreken?
Dus jij gaat naar het gemeente huis, en de balie bediende spreekt jou ergens op aan en dan laat je dat maar gebeuren?
Ik snap heel goed dat er een punt komt dat je geen zin hebt om alles voor iedereen te vertalen.
En die receptioniste moet gewoon dr mond houden.

Met die pijpleiding.
De bouwvakker stelt voor om a te doen. En onderbouwt waarom a beter is.
Klant wil b.
Dan is het toch gewoon klaar? Klant betaalt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant. En als de pijpleiding knapt. Jammer dan.
Ik snap best wel dat zij geen zin heeft om helemaal tot aan de straat de vloer op te moeten breken.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat elke situatie ook een andere kant heeft. Maar de manier waarop zij reageert wordt dan uitgelicht. Waardoor zij een heks lijkt.
precies..... het is een flapuit en ze maakt van haar hart geen moordkuil maar dat altijd liever dan achterbaks en gemeen zoals juani. en ze is gewoon een emotioneel mens, en als ik mijn 25 jarig huwelijk daar had gevierd had ik ook het hele dorp uitgenodigd, het zijn 60 man kom op wij waren veel en veel meer kwijt met 150 gasten, een band en buffet. wat is er in godsnaam mis met het vieren van je trouwdag, 25 jaar moet je juist trots op zijn, maar dan wordt er hier weer gezegd dat ze aandacht aan het trekken waren.....
pi_188344207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 00:43 schreef ChilllayD het volgende:
Jullie kijken vast vooruit. Althans, dat zingen wordt morgen pas uitgezonden en sjonnie aandacht generen?

Sjonnie zegt dat terwijl hij op het strandbedje ligt over Elisa en zij zong in de haarborstel als microfoon voor Jurgen. Gewoon gisteravond hoor :)
  donderdag 8 augustus 2019 @ 12:11:29 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188344556
Heel de kerkdienst die ze ook nog eens georganiseerd hadden voor hun 25-jarig huwelijk is niet uitgezonden. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 augustus 2019 @ 13:03:09 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188345279
Ik vind het lullig voor Juani en Sjon dat zij steeds worden neergezet als anti-Rutten, terwijl de rest dat kennelijk ook is. Want die waren er immers ook niet. Behalve dat jonge stel dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 13:26:48 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188345520
Jullie hebben zeker een punt over Elise, maar dat geschreeuw van haar is toch ook nergens voor nodig? Ze overschreeuwt steeds en discussies met haar leiden nooit ergens toe.
En zij is klant, betaalt dus bepaalt, maar het is natuurlijk wel die leidingmeneer zijn taak om haar goed in te lichten en te waarschuwen en er echt op aan te dringen dat riool te vervangen, dat zijn nogal risico's die ze daar neemt waar ze geen verstand van heeft en die gevolgen hebben voor meer inwoners in het dorp. Ik vind het sowieso wat asociaal om dat gewoon in de wind te slaan, maar die schreeuwerige manier waarop staat me helemaal tegen.
Ook dat opdringerige tegen die schoenenverkoopster, die legde toch gewoon haar redenen uit? Waarom accepteert ze dat niet gewoon?
Die lootjes, dat is toch niet meer dan logisch? Daar kun je het niet mee eens zijn, maar ook dat wordt weer zo'n schreeuwerige discussie. Die anderen denken: laat maar, deze discussie gaat nergens heen, ze worden nauwelijks aan het woord gelaten, discussie wordt onmogelijk, zij hebben daar geen zin meer in, er ontstaat een kloof en dan hebben die anderen het ineens gedaan. Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Tot op zekere hoogte kan ze best even helpen met het Spaans, ik bedoel dan in het begin en wat simpele dingetjes. En dit vond ik er wel een van. Het is niet alsof haar familie wel Spaans spreekt.
Al mogen Kirsten en Christiaan daar ook wel werk van maken, dat Spaans blijft echt achter bij de rest.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 14:51:31 #72
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188346657
Een kreng is het.
Alles voor de aandacht, altijd gelijk moeten hebben en krijgen. Geen enkele mogelijkheid onbenut laten om zich in te likken bij de oudjes in het dorp. Die hebben haar "ware gezicht" nog niet gezien.
En in alles de controle moeten hebben en de baas spelen.
Een kreng dus.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 15:15:11 #73
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188346915
Die Spanjaarden die haar nu nog zo leuk vinden, komen daar nog wel van terug.

Natuurlijk heeft ze wel het een en ander aan ze gegeven, zoals die rollator voor dat ouwe besje, maar weet zeker dat ze nu een leven lang wederdiensten van deze mensen zal eisen. Mocht iemand het ooit in zijn hoofd halen dit een keertje te weigeren zal deze persoon de wind van voren krijgen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 augustus 2019 @ 15:15:12 #74
335263 freaky40
pi_188346916
Wat een in en in treurig stel die Elisa en haar figuranten, want het is niet de familie Rutten, maar Elisa Rutten en haar figuranten. Haar wil is wet. Maar het is al duidelijk hoor, ze moeten blijkbaar winnen van de productie. Je ziet het in alles.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 8 augustus 2019 @ 15:17:15 #75
335263 freaky40
pi_188346935
Met name Elisa en Christiaan, de meest irritante personen in dit seizoen Het Spaanse Dorp...by far. De rest gun ik alles daar.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')