quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
Heeft iemand nog een leuke afbeelding van Jaap om in de OP te zetten? Gio’s prijzenkast was leuk maar het is tijd voor iets anders.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier wandelde ik wel echt rechtstreeks in he
Past wel bij de club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Niet nog een jaar met deze aids achterinquote:Als het aan trainer Jaap Stam ligt dan zal Feyenoord deze transfermarkt nog zaken gaan doen. Deze week lijkt een transfer echter niet meer te gaan plaatsvinden.
Stam geeft al weken aan dat hij hoopt op versterkingen, en dan vooral achter- en voorin. ,,Maar voorlopig ziet het er naar uit dat we het met deze groep moeten doen'', vertelt Stam in gesprek met het Algemeen Dagblad. ,,Iedereen kent de situatie van Feyenoord, ik ook toen ik aan deze klus begon. Er is weinig geld.”
Feyenoord haalde deze transferperiode Luciano Narsingh, Liam Kelly, Leroy Fer en Nick Marsman binnen. Alle spelers kwamen transfervrij over.
Past goed bij het beleid (lol)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie OP is sowieso wat gedateerd.
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:10 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik ben onlangs met de OP begonnen. Ga hem even opnieuw opbouwen, dus gaat wel wat tijd inzitten.
Humor om te lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)fifa-20-te-verlagen/
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.quote:
Nee, jaar erop ook. Toen ben ik nog opgepakt met 300 anderen op de luchtbrug. Opsteltengodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In die wedstrijd gaf Feyenoord een 2-1 voorsprong weg. Dat was toen de treinen bekogeld werden.
Was denk ik de laatste keer met uitfans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |