ja maar jij werkt goddeloze tijden ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik werk ook 32 uur, maar werk zeker niet op kantoor.
Jao, o.a. Space mountain is van onsquote:
Mijn tijden zijn wel matig ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar jij werkt goddeloze tijden ook
ivo van 9 tot 5 (waarschijnlijk)
Oeh, dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Jao, o.a. Space mountain is van ons![]()
Verder staat er een tastbaantje achter de fabriek
hoe laat begin jij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn tijden zijn wel matig ja.
[..]
Oeh, dat klinkt niet verkeerd
Ik mag standaard om 7 beginnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar jij werkt goddeloze tijden ook
ivo van 9 tot 5 (waarschijnlijk)
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
hoe laat begin jij?
ik moest bij mijn vorige werkgever om 5 uur 's ochtends beginnen vond dat altijd wel lekker
Ja, altijd leuk als mensen vallen over spellingsfouten en daar om gaan huilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
@:kopjechino over jouw username he
Schrijf je dat nu expreszo?
Waarom ben je er een half uur te vroeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.
Moest je dan echt elke dag om 5 beginnen?
ja soms half 4 alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.
Moest je dan echt elke dag om 5 beginnen?
is fijn kun je rustig even opstartenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ben je er een half uur te vroeg?
Beter dan van 2 tot 10 savonds inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja soms half 4 al
vond dat op zich niet verkeerd, kon ik 's middags nog even naar de stad of zo als dat nodig was
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
is fijn kun je rustig even opstarten
ff koffie en een peukje rustig omkleden enz
Ohja dat begrijp ik wel maar ik doe hetzelfde in 15 minuten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is fijn kun je rustig even opstarten
ff koffie en een peukje rustig omkleden enz
heb nu doorgaans van 10 tot 6 dat zijn ook echt klotetijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter dan van 2 tot 10 savonds inderdaad.
Ja, dat dus. Even nog koffie drinken en rustig een sigartje roken. Mijn spullen wegleggen, iedereen goedemorgen zeggen, iPad pakken en dan aan het werk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
ben zelf ook altijd minstens 15 minuten van te voren aanwezig
heb echt bloedhekel aan haasten
ligt er bij mij een beetje aan hoe laat ik uit mn nest benquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat begrijp ik wel maar ik doe hetzelfde in 15 minuten.
wat doe je voor werk dat je met ipads werktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Even nog koffie drinken en rustig een sigartje roken. Mijn spullen wegleggen, iedereen goedemorgen zeggen, iPad pakken en dan aan het werk.
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF. Op de iPads kunnen wij de werkinstructies oproepen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
wat doe je voor werk dat je met ipads werkt
je werkt voor defensie of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF. Op de iPads kunnen wij de werkinstructies oproepen.
Nee, Fokker Elmo (ja, lach net zoals iedereen maar om die naam. En nee, ik fok geen Elmo's).quote:
hehe fokker ken ik welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Fokker Elmo (ja, lach net zoals iedereen maar om die naam. En nee, ik fok geen Elmo's).
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Fokker Elmo (ja, lach net zoals iedereen maar om die naam. En nee, ik fok geen Elmo's).
Nee, heb grafisch vormgeven gestudeerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
hehe fokker ken ik wel
maar tof heb je daar voor gestudeerd of ben je er via een andere manier ingerold?
dat is heel wat anders dan jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb grafisch vormgeven gestudeerd
Ben er zo ingerold, via mijn moeder. Werk er nu 1,5 jaar ongeveer.
Hoeft niet hoor maat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
haags is er snel in het engels posten
Ben er ook goed in, al zeg ik het zelf. Heb wel ambitie om ooit inspectie te wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
dat is heel wat anders dan ja![]()
ach als het werk goed te doen is dan is het wel leuk toch. betaalt het een beetje fatsoenlijk?
Nicequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben er ook goed in, al zeg ik het zelf. Heb wel ambitie om ooit inspectie te worden
Het betaalt wel lekker, heb er vorig jaar mijn auto van kunnen kopen
dat had ik al uitgevondenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef Ivo1986 het volgende:
https://www.vekoma.com/
Is mijn werkgever voor degene die het interesseert
Zeker is dat belangrijk, anders houd je het nooit vol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
Nice![]()
dat is wel belangrijke factor imo
zou het werk wat ik nu doe ook niet doen als ik minimum zou verdienen
Niet echt of helemaal niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Binnen Nederland zijn er ook niet echt concurrenten inderdaad
werk voor een verstrekker van medische voedingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker is dat belangrijk, anders houd je het nooit vol.
Wat doe jij voor werk nu, als ik vragen mag?
Weekend, vakantie, regen, etenstijd, avond, nacht, morgen, maandag, whatever floats your boat.quote:
Klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
werk voor een verstrekker van medische voeding
En dan in het magazijn, en aankomende weken in de logistiek (waar ik eigenlijk een permanentere aanstelling wil)
Je vertrekt morgen toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:22 schreef I. het volgende:
[..]
Weekend, vakantie, regen, etenstijd, avond, nacht, morgen, maandag, whatever floats your boat.
Ouioui. Ik vertrek over een half uurtje naar je moeder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vertrekt morgen toch?
Doe haar de groeten. Zit in Noorwegenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ouioui. Ik vertrek over een half uurtje naar je moeder.
kan wel linkje sturen van de site als je interesse hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant
Altijd fijn als je plezier hebt in je werk.
Wow. Dan ga ik haar misschien nog wel tegenkomen komende weken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe haar de groeten. Zit in Noorwegen
Zou kunnen, zeker als je rondreist net als mijn oudersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:25 schreef I. het volgende:
[..]
Wow. Dan ga ik haar misschien nog wel tegenkomen komende weken.
zijn zeker "travelers"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, zeker als je rondreist net als mijn ouders
Voer jij een gesprek met jezelf of wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:27 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn volgen nu.nl zelfs de grootste
https://www.nu.nl/274862/(...)ter-wereld-werd.html
Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:27 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn volgen nu.nl zelfs de grootste
https://www.nu.nl/274862/(...)ter-wereld-werd.html
Je onderbreekt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voer jij een gesprek met jezelf of wat?
Ja, nou, dat dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, zeker als je rondreist net als mijn ouders
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voer jij een gesprek met jezelf of wat?
Ga je het hele land door of blijf je bijv in het zuiden/noorden of anders hangen?quote:
Zuiden. Begin in Oslo. Dan richting zuidwest, via de westkust weer iets naar boven, en dan weer richting Oslo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je het hele land door of blijf je bijv in het zuiden/noorden of anders hangen?
Leuk! Ik heb maar een klein gedeelte van het zuiden gezien, zat meer in het noorden. Maar wat ik gezien heb wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Zuiden. Begin in Oslo. Dan richting zuidwest, via de westkust weer iets naar boven, en dan weer richting Oslo.
Ja, lijkt me wel leuk om even te kijken. Stuur maar als je wilquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
kan wel linkje sturen van de site als je interesse hebt
maar ja dat is zeker fijn en heb op het moment ook wel fijne tijden dus dat telt ook mee
normaal 10 tot 6quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel leuk om even te kijken. Stuur maar als je wil
Welke tijden werk je nu dan?
ja is ook leuk om de zure gezichtjes van mijn collega's te zien die wel tot 6 uur moeten als je ze om 3 uur een fijn weekend wenstquote:
Haha zeer herkenbaar. Heb iedereen om half 4 een fijn weekend gewenst. Al werken de meesten bij ons maar tot 4quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
ja is ook leuk om de zure gezichtjes van mijn collega's te zien die wel tot 6 uur moeten als je ze om 3 uur een fijn weekend wenst
En ik werd weer hard bij deze gedachte. The chain of erection.quote:
Zin om mijzelf te strelen nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik werd weer hard bij deze gedachte. The chain of erection.
Tot zo hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
Zin om mijzelf te strelen nu.
Ik ga wel even weg.
Ik dop mijn eigen boontjes.quote:
Blijft leukquote:
Mindfuck.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ben er ook meer voor het geestelijke en sensuele deel.
O best welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kop van jou ook niet
Prooooost oudste dibbesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:38 schreef Puk1234 het volgende:
Ik ben nu echt shotjes het drinken.. Net begonnen
Proost!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:38 schreef Puk1234 het volgende:
Ik ben nu echt shotjes het drinken.. Net begonnen
Ik ook trekquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lust wel een biertje flippiee, wat jij?
Graag gedaanquote:
Zeker preworkout van body en fit genomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee probleem van de gym want die wordt gesloopt
Uhmmm moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee probleem van de gym want die wordt gesloopt
Redbull zonder suikerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeker preworkout van body en fit genomen
Vooral verplichtingen vandaag. Zo naar oma, en zodra ik weer thuis ben ga ik de hele avond lekker niets doenquote:
Lekker rustigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral verplichtingen vandaag. Zo naar oma, en zodra ik weer thuis ben ga ik de hele avond lekker niets doen
Vrindquote:
Precies. Vier mijn verjaardag toch sowieso al jaren niet meer eigenlijk.quote:
Gefeliciteerd kopjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral verplichtingen vandaag. Zo naar oma, en zodra ik weer thuis ben ga ik de hele avond lekker niets doen
Vast wel ietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot volgende weekquote:
Zit wel alleen, we gaan gewoon onlinequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
Dat je niet alleen zit vanavond.
Jaja is het wellicht regular.
Ik vind het lief.
Wat toevallig, al ga ik aan de cocktailsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lust wel een biertje flippiee, wat jij?
Sex on the beach?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat toevallig, al ga ik aan de cocktails
Nee weet even niet hoe ze heten. Eentje is met blue Curaçao en en de ander met iets roods.quote:
G E N O Tquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee weet even niet hoe ze heten. Eentje is met blue Curaçao en en de ander met iets roods.speciale kaart
Hahaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een muur van ijs tussen mij en mijn ingevroren eten
Godverdomme.
Doe maar classyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat toevallig, al ga ik aan de cocktails
Gelukkig ben jij zo heet dat het ijs zal smelten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een muur van ijs tussen mij en mijn ingevroren eten
Godverdomme.
We zijn hard op weg, maar duurt langquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo heet dat het ijs zal smelten.
leg het in water dan is het zo ontdooidquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn hard op weg, maar duurt lang
Weepee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leg het in water dan is het zo ontdooid
Of in de vaatwasserquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leg het in water dan is het zo ontdooid
Altijd doen. Haartjes los, kort jurkjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa genieten
[..]
Twijfel of ik hakken aan zal trekken of niet. 🤔 denk het wel
Gooi er warm water overquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Onderste lade is eruit. Andere twee zitten vast aan het koelelement.
Alleen en toch samenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit wel alleen, we gaan gewoon online
Hoe lang heb je de vriezer niet gebruikt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Onderste lade is eruit. Andere twee zitten vast aan het koelelement.
Fijne verkansiequote:
Een week. Maar vorige week was er al ijsvorming, dus beetje dom geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de vriezer niet gebruikt?
Een wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Godmiljaar, nou gaat de haardroger niet meer aan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:08 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Je blijft een nattekat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Haartjes gesteild ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd doen. Haartjes los, kort jurkje
Liever ijsje.quote:
Zoals je ui doet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
Anders lik je maar ergens anders aan.
quote:
leuk nummer alleen wel met de clip danquote:
Dat wordt opetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:44 schreef Nattekat het volgende:
De frikandellen zijn niet helemaal bevroren uit de vriezer gekomen zojuist
quote:
jaquote:
mwahquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
Anders lik je maar ergens anders aan.
De kater houd wel van een paar stevige vleesstaven heb ik van horen zeggenquote:
ik ben met mijn server bezigquote:
lol karige fissa danquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 over
En die is deels ontdooid geweest.
dan is die hier goed op FOK!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De kater houd wel van een paar stevige vleesstaven heb ik van horen zeggen
ja dat is wel rukquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat de helft van wat er in de vriezer lag weggegooid kan worden, niks fissa
Muah. Wat zakjes met ingevroren eten (dat overleeft wel), ijsjes, patat en frikandellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is wel ruk
had je er veel in liggen?
ah oké gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Wat zakjes met ingevroren eten (dat overleeft wel), ijsjes, patat en frikandellen.
heb jij toevallig ervaring met docker/servers?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Wat zakjes met ingevroren eten (dat overleeft wel), ijsjes, patat en frikandellen.
Neenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb jij toevallig ervaring met docker/servers?
aiquote:
Ik vermoed zelfs dat hij soms de knokploeg uitnodigt om zijn kontje te beroerenquote:
oei dan heb je wel een sterk achterste nodig denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs dat hij soms de knokploeg uitnodigt om zijn kontje te beroeren
wat is daarop?quote:
iets met bejaarden.quote:
Waarom denk je dat die kater altijd zo nat isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oei dan heb je wel een sterk achterste nodig denk ik
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die kater altijd zo nat is
afgelopen.quote:
ik zet eva af teveel lgbt.quote:
gay shitquote:
nu orange is the new black opgezet dat is wel ironisch.quote:
zegt mij genoeg dat er vrouw met baard in een erotisch doorzichtig ding gaat zitten ipv van in normale kleding.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ook echt de hele tijd van die gay docu''s en alles op de NPO, echt rot op man
Ja ze moeten het echt allemaal zelf weten, maar val mij er gewoon niet mee lastig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zegt mij genoeg dat er vrouw met baard in een erotisch doorzichtig ding gaat zitten ipv van in normale kleding.
Concita dinges.quote:
veel punten kunnen pakken.quote:
Gay-docu's?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ook echt de hele tijd van die gay docu''s en alles op de NPO, echt rot op man
Hallo.quote:
Niceeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo.
Vanmiddag The Lion King gezienZo awesome
Ja je krijgt gewoon hele nostalgie weer terug van vroeger. Echt heel tof. En zielig natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
Niceee
Ben ik wel benieuwd naarGoed teken dat je er positief over bent.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt gewoon hele nostalgie weer terug van vroeger. Echt heel tof. En zielig natuurlijk
Die hele muziek van Elton John is gewoon kippenvel natuurlijk. Vooral Circle of Lifequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klinkt goed
En idd, sneu, maar dat hoort er helaas bij.
prima serie La Casa.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
En vanavond de eerste 3 afleveringen van La Casa del Papel gezien, ben volgens mij een van de weinige die nog geen idee had wat dat inhield, maar ik ben wel enthousiast. Itt tot @:JR-Style-93 die het volgens mij een B-serie vond
Ja denk het ook wel. Sowieso maken ze in Spanje wel goeie dingen. Ben ook El embarcadero aan het kijken op NPO. Is van dezelfde makersquote:
elite ook doet soms denken aan skins.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel. Sowieso maken ze in Spanje wel goeie dingen. Ben ook El embarcadero aan het kijken op NPO. Is van dezelfde makers
Heb jij Euphoria al gezien dan? Ik ga hem gewoon aan iedereen aanraden hier. Als je van Skins houdt vind je dat sowieso tof. Is HBO-seriequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
elite ook doet soms denken aan skins.
Was redelijk teleurgesteld in het einde van S3. Maar kwam ook meer omdat ik dacht dat het meer dan 8 afleveringen zou zijnquote:
ik heb geen hbo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij Euphoria al gezien dan? Ik ga hem gewoon aan iedereen aanraden hier. Als je van Skins houdt vind je dat sowieso tof. Is HBO-serie
Zit bij aflevering 3.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was redelijk teleurgesteld in het einde van S3. Maar kwam ook meer omdat ik dacht dat het meer dan 8 afleveringen zou zijn
downloaden?quote:
Nee, mort wilde shotjes doen hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:00 schreef Charlotte3 het volgende:
Zit je aan de shotjes? Of vanwaar de tt
Ik doe mee!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mort wilde shotjes doen haha
Ik heb twee seizoenen gekeken hè, het begin vond ik ook nog wel geinig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
En vanavond de eerste 3 afleveringen van La Casa del Papel gezien, ben volgens mij een van de weinige die nog geen idee had wat dat inhield, maar ik ben wel enthousiast. Itt tot @:JR-Style-93 die het volgens mij een B-serie vond
Ik vond hem echt een heel stuk minder dan het origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo.
Vanmiddag The Lion King gezienZo awesome
Jij bent niet objectief.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt een heel stuk minder dan het origineel.
Desalniettemin wel vermakelijk.
Als het om een specifiek onderwerp gaat, kan je inderdaad nooit objectief zijn omdat je bevooroordeeld erin gaat. Klopt, helemaal mee eens.quote:
Ja weet niet, na mijn kinds zijn nooit meergezien tbh dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt een heel stuk minder dan het origineel.
Desalniettemin wel vermakelijk.
Tja ik vond het vooral jammer dat het vrij erg shot-for-shot (en zelfs de dialogen letterlijk gekopieerd) was, juist de veranderingen die in deze remake zaten kon ik waarderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, na mijn kinds zijn nooit meergezien tbh dus
Maar dit had niet met een vooroordeel te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het om een specifiek onderwerp gaat, kan je inderdaad nooit objectief zijn omdat je bevooroordeeld erin gaat. Klopt, helemaal mee eens.
Dat viel me ook wel op ja. Zelfs nadat ik hem al zo lang niet had gezien. Dat ene nummer Spirit ofzo zat ook niet in de originele film geloof ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik vond het vooral jammer dat het vrij erg shot-for-shot (en zelfs de dialogen letterlijk gekopieerd) was, juist de veranderingen die in deze remake zaten kon ik waarderen.
Nee dat was het nummer van Beyoncé erin gestopt zodat ze kans maakt op een Oscar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op ja. Zelfs nadat ik hem al zo lang niet had gezien. Dat ene nummer Spirit ofzo zat ook niet in de originele film geloof ik
dat was wel slecht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat viel me ook wel op ja. Zelfs nadat ik hem al zo lang niet had gezien. Dat ene nummer Spirit ofzo zat ook niet in de originele film geloof ik
had er niks mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het eerst ook een zeiknummer, maar had in die film wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |