Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:35 schreef Harlekien het volgende: [..] Je zult het niet geloven, maar ik ben vrij zuinig op mijn geld
Jij hebt een zombie in huis die dat betaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het van [ afbeelding ] Zonder een seminar te bezoeken
Owja shit vergeten. Hij zat even heel stil, dan vergeet ik hem wel eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij hebt een zombie in huis die dat betaald.
Waarschijnlijk niet van de hele dag over jurkjes posten in een SC.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het van [ afbeelding ] Zonder een seminar te bezoeken
Allures is instagram influencerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet van de hele dag over jurkjes posten in een SC.
Samenvatting? Heb weleens een stukje geprobeerd te lezen, maar de scholieren schrijfstijl staat me teveel tegen. Verder was het in het algemeen erg stroperig en weinig kernachtig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef Harlekien het volgende: [..] Als je denkt dat het een anti-vrouwen blog is, dan zit je er goed naast. Don't judge a book by its cover.
die zijn te koop via mijn snap duhquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
Ook wonderbaarlijk dat nog niemand om pics heeft gevraagd in dat jurkje
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb weleens een stukje geprobeerd te lezen, maar de scholieren schrijfstijl staat me teveel tegen. Verder was het in het algemeen erg stroperig en weinig kernachtig.
harde schijf zit al vol met haar foto'squote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
Daar hebben we de kutnijd app voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
natuurlijk welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.
Nee ik probeer antwoord op mijn vraag te krijgen. En jij weet kennelijk wel heel goed waar het allemaal over gaat. Dan kun je wel allemaal dingen op mijn vraag gaan projecteren, maar dat is nog steeds geen antwoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de mijn blog zit als je dacht.
De uitgelokte reactie quote ik nu dus er ging wel iets goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |