Yeaaaaaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijk jou nu komende weken in de tt staan dan
ISS kan je bijna dagelijks zien toch? althans ik zie hem zo vaak. Weinig bijzonders?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze ISS spotter heeft WEEKEND HAHA!!
Ik las ISISquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze ISS spotter heeft WEEKEND HAHA!!
Klopt. Maar ik heb hem gisteravond voor het eerst gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeaaaaadoel behaald
[..]
ISS kan je bijna dagelijks zien toch? althans ik zie hem zo vaak. Weinig bijzonders?
Mooie meisjesnaam vind ik dat.quote:
Oh dat is wel cool ja, blijft apart om te zien. Helemaal als ie goed en lang oplichtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb hem gisteravond voor het eerst gezienwel nice.
Ja, beetje apart wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie meisjesnaam vind ik dat.
Beste die ik heb gezien dit jaarquote:
Okquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste die ik heb gezien dit jaar
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lulquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sorry madame..
Uw aanwezigheid gaf me zenuwen.
Fijn om te horenquote:
Zou je dat wel doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:39 schreef Cronometer het volgende:
Bezig een PS4 te bestellen. No lifer.
gimme a reason why not?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Best wel goed.
[..]
Zou je dat wel doen
Dit is mijn echte leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat is een non argument. Je zit tenslotte ook op fok.
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog wel..
Niet voor lang meer.
Koop iig geen ps4 ter bevestiging van al het falen.
ik wil ook een playstationquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.
Uitstekend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.
Ik verdien te veel. Wil je er een?quote:
Gaat fantastisch, ik hop van de één naar de ander. Wat een leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uitstekend!
Hoe gaat het met de mannen?
Ja, mag ook tweedehands en hoeft geen 4 te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik verdien te veel. Wil je er een?
[..]
Gaat fantastisch, ik hop van de één naar de ander. Wat een leven.
Ga samen gamen dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Mwah weenie, ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is hetquote:
Beleg je geld voor later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Het afstuderen verloopt naar wens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwah weenie, ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is hetafstuderen in augustus en dan werk zoeken i guess, misschien nog stage lopen in het buitenland want lijkt me tof maarja katten blabla
Ik ben aan het sparen voor een huis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:53 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Beleg je geld voor later.
En dat vind je leuk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Werk is wel weer okay, ik mag een keer in de twee weken koken met iemand van een andere nationaliteit en dan hele dag zijn/haar eten verkopen yay
Dan heeft niemand in mijn leven gedaan tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga samen gamen dan.
Ja?
Ze weten je te bevredigen?
Welkom op fok!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan heeft niemand in mijn leven gedaan tot nu toe.
Koop dan een huisdier ofzo ipv een playstation.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een huis.
Ik studeer gewoon af, zou leuk zijn als ik hier mega veel plezier in had maar nogmaals ik doe gewoon mn dingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het afstuderen verloopt naar wens?
Zin om te werken/solliciteren?
Het echte leven..
Katten mogen niet mee?
zorg even wat beter voor jezelf zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan heeft niemand in mijn leven gedaan tot nu toe.
Wat studeer je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik studeer gewoon af, zou leuk zijn als ik hier mega veel plezier in had maar nogmaals ik doe gewoon mn dingniks boeiends, niks vervelends
Katten mee naar derdewereldland.. yeaano
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Dus je wil iets boeiends?
Nahh dat gaat het niet worden voor je katjes.
Waarom heb je ze nu?
Ja wist het wel ha nee misschien toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja nee misschien wie weet ohja echt nee haha
Ga zelf dansenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Die tutorial hoeft niet perse maar ze dansen gewoon gezellig
Ik heb geen liefde te geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:01 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Koop dan een huisdier ofzo ipv een playstation.
Vanwaar je reactie bbyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zorg even wat beter voor jezelf zeg
als niemand in je leven dat ooit heeft gedaan moet je meer je best doen met zoeken of meer je best doen met jezelf ontdekken maar doe even je best met je levenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde te geven.
[..]
Vanwaar je reactie bby
Ik kan mijzelf fantastisch bevredigen. Mannen zijn er minder goed in helaas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als niemand in je leven dat ooit heeft gedaan moet je meer je best doen met zoeken of meer je best doen met jezelf ontdekken maar doe even je best met je leven
of je moet zo gelukkig zijn dan gewoon zo houden
jezelf ontdekken bij mannen dus he drolquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf fantastisch bevredigen. Mannen zijn er minder goed in helaas.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:22 schreef Cronometer het volgende:
Vinden jullie een penis van 13 cm klein?
Ik denk dat het meer aan mij ligt, meestal kunnen mannen mij niet zo aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezelf ontdekken bij mannen dus he drol
ja jij bent speciaal op deze wereld met een paar miljard mensenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan mij ligt, meestal kunnen mannen mij niet zo aan.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:22 schreef Cronometer het volgende:
Ik hou gewoon niet zo van standaard dingen waar vrouwen van houden, kan best verwarrend zijn voor een man. Vooral als ze na 5 min stoten al klaar komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja jij bent speciaal op deze wereld met een paar miljard mensen
WAT DENK JE ZELF
standaard en seks, uhuquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van standaard dingen waar vrouwen van houden, kan best verwarrend zijn voor een man. Vooral als ze na 5 min stoten al klaar komen.
5 cm te klein ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:22 schreef Cronometer het volgende:
Hoe wil je het hebben?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet zo van standaard dingen waar vrouwen van houden, kan best verwarrend zijn voor een man. Vooral als ze na 5 min stoten al klaar komen.
KOM DAN.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:25 schreef Crack_ het volgende:
als er iets niet standaard en gemiddeld is dan is het wel seks maar misschien ligt het aan mijn omgeving
Niks, maar die mensen die denken dat ze anders zijn is gewoon beetje vermoeiendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:26 schreef Cronometer het volgende:
Crack, ik weet niet zo goed wat ik met je reacties moet.
Ik ben waarschijnlijk de enige vrouw op aarde die niet van gebeft worden houd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, maar die mensen die denken dat ze anders zijn is gewoon beetje vermoeiend
DeNk hEt OoKquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige vrouw op aarde die niet van gebeft worden houd.
Mss het bij één man houden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vast niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige vrouw op aarde die niet van gebeft worden houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |