Fijn om te horenquote:
Zou je dat wel doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:39 schreef Cronometer het volgende:
Bezig een PS4 te bestellen. No lifer.
gimme a reason why not?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Best wel goed.
[..]
Zou je dat wel doen
Dit is mijn echte leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat is een non argument. Je zit tenslotte ook op fok.
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog wel..
Niet voor lang meer.
Koop iig geen ps4 ter bevestiging van al het falen.
ik wil ook een playstationquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.
Uitstekend!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben geen man, he? Mijn ex zat er ook dagenlang achter, dat is niet mijn intentie.
Ik verdien te veel. Wil je er een?quote:
Gaat fantastisch, ik hop van de één naar de ander. Wat een leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uitstekend!
Hoe gaat het met de mannen?
Ja, mag ook tweedehands en hoeft geen 4 te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik verdien te veel. Wil je er een?
[..]
Gaat fantastisch, ik hop van de één naar de ander. Wat een leven.
Ga samen gamen dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Mwah weenie, ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is hetquote:
Beleg je geld voor later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Het afstuderen verloopt naar wens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwah weenie, ik doe gewoon wat ik moet doen en dat is hetafstuderen in augustus en dan werk zoeken i guess, misschien nog stage lopen in het buitenland want lijkt me tof maarja katten blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |