Andere teams vroegen of ze zijn radio konden lenen voor de rescue van de vermiste klimmers die nacht van de 10e mei (Rob Hall, Doug Hansen, Andy Harris, Scott Fischer, Makalu - Taiwanees, en op dat moment ook nog BEck Weathers, Yasuo Namba).quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij wilde z'n radio toch niet uitlenen? Had dat ermee te maken?
Huh?quote:
quote:
Of er een slotje op gooien .. ze was al druk zag ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dees kan de originele OP zien en terugzetten nu.
Ik help ff wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Of er een slotje op gooien .. ze was al druk zag ik
De Dees heeft het idd even druk met de baggertopics die er hier zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Of er een slotje op gooien .. ze was al druk zag ik
baggertopics vindt je in BAGquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees heeft het idd even druk met de baggertopics die er hier zijn.
Deissy mod?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Voxs het volgende:
Oh niet meer bank maar boot!
Deissy mod, helemaal prima!
Is Milkdrake nu het alfamannetje?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gisterenavond wel en vanmiddag lagen ze naast mekaar, ziet er goed uit weer, hij komt ook van zijn balkon af in de groep nu Elvis
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik post zijn ze snel dicht.
Dan kun je beter even wachten tot iemand anders post als ie open moet blijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik post zijn ze snel dicht.
Ah, dat verklaart veel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gevonden: "Narcisstic (personality disorder) paranoid delusional"
Was overgekomen! Ik zat te diep in the rabbit hole...antwoorden is voor mij dan even lastig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, fijn dat het bericht was overgekomen.Chasing the Moon heeft ook veel mooie beelden. Enige irritante is, dat er veel mensen uit die periode commentaar geven bij de beelden en dat ze niet genoeg in beeld zetten wie er aan het woord is, maar verder is het ook een hele coole docu.
Ik had al gewacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je beter even wachten tot iemand anders post als ie open moet blijven
Ervaringsdeskundige die spreekt ...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef Leandra het volgende:
Heeee vers blauw bloed!
Dees, gefeliciteerd en veel sterkte succes
NWS en WGR zijn stuk lastiger dan 40+quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige die spreekt ...
Jee, wat een eikel. Ik was dat laatste vergeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Andere teams vroegen of ze zijn radio konden lenen voor de rescue van de vermiste klimmers die nacht van de 10e mei (Rob Hall, Doug Hansen, Andy Harris, Scott Fischer, Makalu - Taiwanees, en op dat moment ook nog BEck Weathers, Yasuo Namba).
Er werd een paar keer door verschillende teams om gevraagd omdat de battarijen van de radio's van de Team van Rob Hall niet meer goed waren, en de radio van Scott Fischer oude meuk was en niet sterk genoeg.
Zijn antwoord was: No.
er werd gezegd: its a matter of Life and Death.
Maar....no.
Bruce was een ander verhaal, dat was twee weken later. Ian Woodall en Cathy O'Dowd hadden hem moeten tegenhouden. Ze hadden al de summit gehaald en kwamen op de weg terug Bruce tegen die nog op weg was. Hij was niet goed. Het was al veel te laat. 3 uur smiddags ongeveer. Het was nog 2 uur naar de summit. En hij was alleen. De 3 Sherpa's waren met Ian en Cathy. Drie sherpa's....er had eentje met Bruce moeten zijn.
Die Ian was een teamleader van niks.
De vraag is wie er geschoren wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
Maar Dees is achter de scheren aan het bijlezen waarschijnlijk.
heel veel.quote:
Wel cool, zo'n hyperconcentratie op iets.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was overgekomen! Ik zat te diep in the rabbit hole...antwoorden is voor mij dan even lastig.
Ik ga hem zeker kijken
Dees kennende gaat die eerst rustig lezen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is wie er geschoren wordt.
Ah, mooi. Die vetzak moet wel de baas blijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Elvis is de enige zonder schrammen
Trusten.quote:
Ik heb me vandaag geschorenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dees kennende gaat die eerst rustig lezen.
Ik las juist dat het heel slecht geschreven was net.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
heel veel.
Het boek is fascinerend om te lezen. Frustrerend, maar ook fascinerend. Pas te laat kwam men er langzaam achter. Hoe dat helemaal ging. Ik weet zeker dat je het ook fascinerend zou vinden. Ken Vernon schrijft ook op een prettige manier. Het leest goed weg.
tips?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef mario390 het volgende:
ik willt vandaag netflix anmelden,heb nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |