Wat een slettenbakquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je hard over een hobbel bent gefietst ben je wel je maagdenvlies kwijt.
Marianne Zwagermanquote:
was je al kwijt.quote:
Wth is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marianne Zwagermanwalgelijk persoon
Niet normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sooow.![]()
Iemand vliegt er hier ff met gestrekt been in.
jullie twee erbij maakt het wat gezelliger hier voor mij.quote:
hopelijk is de zomerstop snel afgelopen.quote:
Okequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Scrup is daar te lief voor.
Kan ookquote:
Hysterisch twittermens die iets te graag gehoord wilt wordenquote:
Ja ik wacht even tot 24uquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Scrup is daar te lief voor.
Is het geen Wytse meer?quote:
Dat heb je met meer mensen toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marianne Zwagermanwalgelijk persoon
Zit op het puntje van mijn stoel nu.quote:
Vaag idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen jullie altijd mensen afzeiken hier #durftevragen.
Dat heeft iedereen met meer mensen jaquote:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen met meer mensen ja
ja soms ook users van 5 jaar terug enzo echt terugkerend dingetje hierquote:
Wrijf niet te hard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit op het puntje van mijn stoel nu.
Je hoeft hier niet te zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik stel een vraag waarom dat zo is.quote:
Ik wrijf als een schuurmachine die met korrel P80 over ruw hout gaat.quote:
En, heb je er al veel voordelen aan ondervonden om 7 miljard mensen graag te mogen?quote:
Waar heb je last van Dr.?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind je een lief mens Mikeyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik stel een vraag waarom dat zo is.
Dat is wel heel veel. Ik bedoel FOK uiteraard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En, heb je er al veel voordelen aan ondervonden om 7 miljard mensen graag te mogen?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wrijf als een schuurmachine die met korrel P80 over ruw hout gaat.
Oh dus de opmerkingen van jou dat je een hekel aan me hebt die neem je nu dan terug neem ik aan als je zo vredelievend bent?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. Ik bedoel FOK uiteraard.
Ik vind je een super vervelend persoonquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus de opmerkingen van jou dat je een hekel aan me hebt die neem je nu dan terug neem ik aan als je zo vredelievend bent?
niemand momenteel maar zie vorig topic weer I tegen flatje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar heb je last van Dr.?
En van wie?
@:Flippiee ?
Ik vind het wel meevallen, en de rest kennelijk ook anders was er wel meer commentaar op gekomen. Je zal vast in al die jaren op fok ook genoeg bekende, en onbekende mensen hebben afgezeken. Zoals iedereen dat doet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik stel een vraag waarom dat zo is.
Liefde ja toch niet danquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent een notoire veelpleger, maar ik zie dat je je leven hebt gebeterd.
Oke manquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind je een super vervelend persoon
Alsof dat normaal isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal vast in al die jaren op fok ook genoeg bekende, en onbekende mensen hebben afgezeken. Zoals iedereen dat doet.
jaagt wel users weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, en de rest kennelijk ook anders was er wel meer commentaar op gekomen. Je zal vast in al die jaren op fok ook genoeg bekende, en onbekende mensen hebben afgezeken. Zoals iedereen dat doet.
Het is hier druk genoeg andersquote:
Flatje deelt wat uit en incasseert wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
niemand momenteel maar zie vorig topic weer I tegen flatje.
en soms gaat het hier pagina's lang negatief over users die al lang vertrokken zijn.
waarom al die negativiteit.
Kowed broer met je janken, waar jank ik. Ik incasseer en deal terug, zo werken wijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flatje deelt wat uit en incasseert wat.
No big deal.
Dat hij dan wat gaat janken hoort bij zn show.
Niets dan lof voor diegene die vetrokken zijn
@:HPLC
Ja oke Mortaxx.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo heb jij grtd ook al kapot gemaakt
selectief worden er users gebasht door een groepje.quote:
Oh jammer, kreeg al stijfje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef scrupuleus het volgende:
Nee je oma..
Roleplaying kan altijd nog.
Dat is elke slowchatquote:
We moeten weer aan kastenstelsel hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
selectief worden er users gebasht door een groepje.
Kowed Eaglesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kowed broer met je janken, waar jank ik. Ik incasseer en deal terug, zo werken wij
Televizier gala sc.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
De schoothondjes en psychopaten SC
1 grote act toch lolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kowed Eagles![]()
Je loopt de hele tijd te janken over de Nederlander en over psychopaten.
vroeger ging je dan gewoon naar een ander topic maar fok! is teveel dezelfde mensen overal nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We moeten weer aan kastenstelsel hebben
Jaja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh jammer, kreeg al stijfje.
Mijn oma is een naar mens, ze zegt dat het slecht gaat maar dat valt allemaal wel mee. Melancholisch mens is het.
Haiuquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
Kan je een ban hebben van FOBO?
Mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 grote act toch lol
Gister bij de wok zelfs nog varken op, was echt lekker gemaakt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Mariocash het volgende:
Kijk al die boelers hier eens zichzelf spangen.![]()
Het is maar internet, mensen.
Vakantiemevrouwquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
wat heb je nou weer gedaan...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
FOK! telt nog maar een man over 100. Je moet het doen met de laatste der Mohikanen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vroeger ging je dan gewoon naar een ander topic maar fok! is teveel dezelfde mensen overal nu.
Zal wel een knuffel zijn en/of drie kussen op de wang.quote:
Je doet je ding maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf minder joh, maar voor nu vind ik het wel grappig
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel een knuffel zijn en/of drie kussen op de wang.
Haloaquote:
Koeneloen. Regen hier nu 😭quote:
Een foto gepost die er nog steeds staat blijkbaar. Dus twijfel of het wel daardoor is... raaarrrr.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat heb je nou weer gedaan...
Nudie?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haloa
[..]
Koeneloen. Regen hier nu 😭
[..]
Een foto gepost die er nog steeds staat blijkbaar. Dus twijfel of het wel daardoor is... raaarrrr.
Misschien kan je vragen of ze je voor deze keer in je gezicht wilt slaan terwijl ze je feliciteertquote:
goed vergeten nachtelijk tv programma .quote:
WYTSE IS ON FIRE, YOUR DEFENCE IS TERRIFIED WYTSE IS ON FIREquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Deze toon ben ik niet van jou gewend.
Wist niet dat je zo'n hekel aan mij had.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kan je vragen of ze je voor deze keer in je gezicht wilt slaan terwijl ze je feliciteert
Precies.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja op z'n tijd is het best lekker
Als je zon hekel hebt aan een knuffel of 3 zoenen kan je beste naar alternatieven zoeken tochquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n hekel aan mij had.
Je schiet met scherp.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WYTSE IS ON FIRE, YOUR DEFENCE IS TERRIFIED WYTSE IS ON FIRE
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
En toch doe je het![]()
![]()
Een groot hart.
hopelijk kan je wel gewoon fokken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou, aangezien ik 3 dagen niet mag roken, gelijk maar proberen te stoppen.
Goede instelling toch
Gewoon een hand geven, doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zon hekel hebt aan een knuffel of 3 zoenen kan je beste naar alternatieven zoeken toch
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Koeneloen. Regen hier nu 😭
[..]
Nope, licht is niet goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk kan je wel gewoon fokken.
Aan je oma? Vind ik wel iets te onpersoonlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon een hand geven, doe ik ook altijd.
Niet helemaal. Een uithangende schaamlip van een vrouw in badkledingquote:
M'n oma knuffel ik wel, tante's is altijd een hand. Maar die kussen vind ik altijd zo naarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan je oma? Vind ik wel iets te onpersoonlijk
collega heeft ook ogen laten laseren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nope, licht is niet goed.
Mag ook niet douchen lol
Ziet hij nog ietsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
collega heeft ook ogen laten laseren.
Ik heb sowieso moeite met dat soort fysiek contact, en ik heb een hekel aan mijn oma (heeft zijn redenen). Daarom is elk fysiek contact maar, hoe klein ook gewoon echt kut voor mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Als je zon hekel hebt aan een knuffel of 3 zoenen kan je beste naar alternatieven zoeken toch
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet helemaal. Een uithangende schaamlip van een vrouw in badkleding
Ja ligt er ook wel aan of je ze vaak ziet enzo. Volgens mij is Nederland ook het enige land waar er 3 worden gegeven ipv 1 of 2quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
M'n oma knuffel ik wel, tante's is altijd een hand. Maar die kussen vind ik altijd zo naar
Yes. Vandaag overdag was ook perfect. Regent uurtje nu hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]morgen en zaterdag weer goed zo te zien
Zij welquote:
Nee. De rest van de dag ook geen hap meer door mijn keel kunnen krijgen.quote:
Dan snap ik het wel ja. Ik heb niet echt een hekel aan mijn oma maar heb er ook niet echt een oma-kleinzoon band mee, zie haar echt maar 1 keer per jaar hooguitquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met dat soort fysiek contact, en ik heb een hekel aan mijn oma (heeft zijn redenen). Daarom is elk fysiek contact maar, hoe klein ook gewoon echt kut voor mij.
Behalve lekker neuken, ja toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met dat soort fysiek contact, en ik heb een hekel aan mijn oma (heeft zijn redenen). Daarom is elk fysiek contact maar, hoe klein ook gewoon echt kut voor mij.
Heftig meidquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee. De rest van de dag ook geen hap meer door mijn keel kunnen krijgen.
Met je oma?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Behalve lekker neuken, ja toch.
Dat is niet veel neequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Dan snap ik het wel ja. Ik heb niet echt een hekel aan mijn oma maar heb er ook niet echt een oma-kleinzoon band mee, zie haar echt maar 1 keer per jaar hooguit
Zondag voor het laatst gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Behalve lekker neuken, ja toch.
Batsuh nouuquote:
Ja ik zie ze wel vaak ook, maar sowieso, bij mijn Finse kant doet de begroeting er niet zo toe, gaat meer om de waardering die je geeft voor de gastvrijheid enzo, dat zoenen bestaat zelfs bijna niet bij onsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt er ook wel aan of je ze vaak ziet enzo. Volgens mij is Nederland ook het enige land waar er 3 worden gegeven ipv 1 of 2
Ja, moeten we weer eens doen. Verjaardagsseks.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, moeten we weer eens doen. Verjaardagsseks.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:01 schreef scrupuleus het volgende:
Gefeliciteerd T.
kus kus kus
Fijne dag met veel cake en liefde!
Bedanktquote:
Jammer dit weer joh.quote:
ja überhaupt de laatste keer voorlopig waarschijnlijk, Nu heb ik eindelijk een overeenkomst met de vaste users hierquote:
Awh dankjewel lieve Charquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:03 schreef Charlotte3 het volgende:
HIEPERDEPIEPPP HOERAAAA, gefeliciteerd lieve Kopje!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Allemaal fout.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Naam begint met een T dus. Hm.
Wat zal het zijn
Tina? Taneisha? Trijntje?
Orgie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja überhaupt de laatste keer voorlopig waarschijnlijk, Nu heb ik eindelijk een overeenkomst met de vaste users hier
Retterketetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu zit jij even in de wachtruimte.
Tijd voor beterbed.
Afterparty op Discordquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Awh dankjewel lieve Char
[..]
Allemaal fout.
Dag JCquote:
weinig tot nooit seksquote:
Was vandaag dag naar m'n ouders (die zijn op vakantie)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag JC
Hoe bevalt je vakantie tot nu toe
In Nederland gewoon of?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was vandaag dag naar m'n ouders (die zijn op vakantie)
Lol
Wel lekker toch huisje voor jezelfquote:
Ja goed hoor zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed lief, nog niet moe.. en met jou?
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh je bent helemaal klaar nu?
Lekker hoor. Titeltje voor je naam met de postquote:
Voor Hans Kraay zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja goed hoor zeker
Ik kijk Jinek terug met een biertje
Beetje onthaasten
Eerst ff vakantie. Beetje onthaasten paar wekenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niceee
Gelijk aan het werk of eerst nog vakantie houden?
Ja groot gelijk ook, nog tijd zat om te werkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerst ff vakantie. Beetje onthaasten paar weken
Zo is dat vriendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja groot gelijk ook, nog tijd zat om te werken
Heerlijk zeg charquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee ben vrij, lekker lang weekend!
Wat ga jij doen?
Zo goed als hetzelfdequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heerlijk zeg char
Ik denk weinig doen, naar winkel en in de avond hopelijk klein biertje drinken
En jij
Heerlijk, lekker rustigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zo goed als hetzelfde.
Boodschapjes doen, huishouden.. nieuwe BBQ ophalen.
Nee haha, van het weekend met onze ouders/schoonouders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker rustig
Ga je gelijk bbqen
Hoe deal je met het gevoel dat je er vrede mee hebt als dit je laatste dag is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag JC
Hoe bevalt je vakantie tot nu toe
heh watquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe deal je met het gevoel dat je er vrede mee hebt als dit je laatste dag is?
Gezellig zeg charquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee haha, van het weekend met onze ouders/schoonouders.
Dat je denkt shit morgen weer opstaan weer een dag hoe switch je dat.quote:
Maar dit is dan toch niet je laatste dag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je denkt shit morgen weer opstaan weer een dag hoe switch je dat.
even niet zo letterlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit is dan toch niet je laatste dag?
Niemand is daar toch oke mee. Ja misschien als je oud bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
even niet zo letterlijk.
k bedoel als je daar oke mee bent mocht dat wel zo zijn.
Tijd om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
even niet zo letterlijk.
k bedoel als je daar oke mee bent mocht dat wel zo zijn.
Nouja heb weinig slechte dagen. Dus blijkbaar wel dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik schaar jou niet daaronder, jij zelf wel?
Zo zwart zie ik het niet in bij jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja heb weinig slechte dagen. Dus blijkbaar wel dan.
Hgh met jou
Ja wel goed hoor, beetje felicitaties incasseren van collega's, beetje werken en dan weekendquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, beetje felicitaties incasseren van collega's, beetje werken en dan weekend
En met jou?
En jij, morgen ook nog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow das wel een chille tijd ja.
Een leuke afspraak?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja en zondagmiddag een afspraak staan.
Bijna vakantiequote:
Waarmeequote:
Haags is hulpverlener, die kijken erudiet en een heel stuk beschaafder naar vrouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:06 schreef dud0r het volgende:
Haags moet niet zeuren. Hij heeft al twee weken op Tenerife naar geile wijven zitten kijken
Dit klopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags is hulpverlener, die kijken erudiet en een heel stuk beschaafder naar vrouwen
Ik ga ook binnenkort vliegen goed hequote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haags is hulpverlener, die kijken erudiet en een heel stuk beschaafder naar vrouwen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:40 schreef Kopjechino het volgende:
Ik breng vandaag mijn werkdag door op een versierde stoel
Van harte gefeliciteerddd!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:40 schreef Kopjechino het volgende:
Waarheen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook binnenkort vliegen goed he
[..]
Hahahahaha
Spanje als goed isquote:
Het zou fijn zijn als je ook weer girls meeneemt in je begroetingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:54 schreef Kiid het volgende:
Ik ben er weer boys
#HYPED
#SORRYNOTSORRY
#FRIDAYVIBES
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:40 schreef Kopjechino het volgende:
Oja, ik moet er weer ff inkomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spanje als goed is
[..]
Het zou fijn zijn als je ook weer girls meeneemt in je begroeting
Het ging alleen maar om het ego van flippiee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Discriminatie is uit den boze hier op fok
Die moeten we koesterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het ging alleen maar om het ego van flippiee.
Echt niet. Voorheen zei Kiid ook niet altijd girls en toen werd hij ook door andere dames er aan herinnertquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het ging alleen maar om het ego van flippiee.
In klb hadden we niet echt vrouwen in de ochtend dus vandaar dat ik dat nooit gewend was om te doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet. Voorheen zei Kiid ook niet altijd girls en toen werd hij ook door andere dames er aan herinnert
En dan nog maar hopen dat je kapsel ook nog goed komt. Weet niet waar ik me meer druk om zou maken bij nieuwe kapster. Of die praat graag is of goed kniptquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:05 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie trouwens al het grote nieuws gehoord? Omdat ik écht geen zin had om dit weekend naar mijn vertrouwde kapper te gaan kies ik ervoor om na 5 uur hier naar de kapper te gaan. Ik weet NIET wat ik ga aantreffen, maar zal ongetwijfeld wel weer te maken hebben met een professionele praatjesmaker die als bijbaan werkt als kapster/kapper.
Gelukkig heb ik nog best wat uurtjes om mij hier mentaal op voor te bereiden
Allemaal zin in kusjes van kidquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt niet. Voorheen zei Kiid ook niet altijd girls en toen werd hij ook door andere dames er aan herinnert
Ik ben niet zo heel kieskeurig als het om kusjes op het forum gaat. Ik vind die van jou ook altijd fijn als je niet onaardig tegen me doet.quote:
Lekker sjegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spanje als goed is
[..]
Het zou fijn zijn als je ook weer girls meeneemt in je begroeting
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel kieskeurig als het om kusjes op het forum gaat. Ik vind die van jou ook altijd fijn als je niet onaardig tegen me doet.
Slim, slim.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Altijd een kort lijntje houden voor het geval dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |