Wat een slettenbakquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je hard over een hobbel bent gefietst ben je wel je maagdenvlies kwijt.
Marianne Zwagermanquote:
was je al kwijt.quote:
Wth is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marianne Zwagermanwalgelijk persoon
Niet normaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sooow.![]()
Iemand vliegt er hier ff met gestrekt been in.
jullie twee erbij maakt het wat gezelliger hier voor mij.quote:
hopelijk is de zomerstop snel afgelopen.quote:
Okequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Scrup is daar te lief voor.
Kan ookquote:
Hysterisch twittermens die iets te graag gehoord wilt wordenquote:
Ja ik wacht even tot 24uquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Scrup is daar te lief voor.
Is het geen Wytse meer?quote:
Dat heb je met meer mensen toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marianne Zwagermanwalgelijk persoon
Zit op het puntje van mijn stoel nu.quote:
Vaag idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen jullie altijd mensen afzeiken hier #durftevragen.
Dat heeft iedereen met meer mensen jaquote:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen met meer mensen ja
ja soms ook users van 5 jaar terug enzo echt terugkerend dingetje hierquote:
Wrijf niet te hard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit op het puntje van mijn stoel nu.
Je hoeft hier niet te zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik stel een vraag waarom dat zo is.quote:
Ik wrijf als een schuurmachine die met korrel P80 over ruw hout gaat.quote:
En, heb je er al veel voordelen aan ondervonden om 7 miljard mensen graag te mogen?quote:
Waar heb je last van Dr.?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind je een lief mens Mikeyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik stel een vraag waarom dat zo is.
Dat is wel heel veel. Ik bedoel FOK uiteraard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En, heb je er al veel voordelen aan ondervonden om 7 miljard mensen graag te mogen?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wrijf als een schuurmachine die met korrel P80 over ruw hout gaat.
Oh dus de opmerkingen van jou dat je een hekel aan me hebt die neem je nu dan terug neem ik aan als je zo vredelievend bent?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. Ik bedoel FOK uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |