Iets teveel bouillonblokjes, Maris kon er geen genoeg van krijgen.quote:
had oma die ook dan?..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Iets teveel bouillonblokjes, Maris kon er geen genoeg van krijgen.
En dan dat kutlachje er bij..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Merel de Camkijkster, Job well done..
[ afbeelding ]
en dit doet ze dus steeds met die arrogante rotkopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Merel de Camkijkster, Job well done..
[ afbeelding ]
even de bonus bijschrijven...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:15 schreef humpty het volgende:
[..]
en dit doet ze dus steeds met die arrogante rotkop
Kut!! wanneer was dat?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Voor zolang als het duurt,mag lijden dat Jesse snel iets met een ander begint.
En terechtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Op de krant is het Merel die uitgekotst wordt, niet Jessie
Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:18 schreef Hznootje het volgende:
Misschien zeer binnenkort Donny er weer eens ingooien..Die duikt wel op een ander
Eens,maar zou het wel leuk voor Merel vinden,die wordt gek.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplakt
Ik zit te lezen en denk er klopt iets niet aan deze zien, nog eens lezen en daar zie ik he tquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplakt
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te lezen en denk er klopt iets niet aan deze zien, nog eens lezen en daar zie ik he t
Jessie en Leuker??? dat rijmt niet samen
Godverrrquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Even wat anders aan doen, in deze kleren had ik vanmorgen nog een relatie
Tja.. echt?
afgelopen zondag, de eerstequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kut!! wanneer was dat?
Tranny moet Merels spullen van de boot halen want Merel gaat dat echt niet doen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordie is leuk aan het prikken.
dat is ze helemaal niet echt, tis een watje, heeft alleen een grote waffelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan doodvallen, Merel is nou eenmaal hard....zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |