Dat komt uit de autochtone linksche hoek. Alsof die vrouwen met andere autochtone vrouwen mogen zijn. Alsof ze aan twitter doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:19 schreef Ixnay het volgende:
Voor wie zijn ze dan zo bang dat ze een burkabuddy nodig hebben? Hun eigen man?
Het is vooral "kijk mij eens een SJW zijn en hoe goed ik ben voor de zwakkere"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat komt uit de autochtone linksche hoek. Alsof die vrouwen met andere autochtone vrouwen mogen zijn. Alsof ze aan twitter doen.
Ja, hypocriet as fuck. Zoals die BN'er die op tv zei dat ze een vluchteling zou nemen, en daarna een badkamerbedrijf sociaal probeerde af te persen..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is vooral "kijk mij eens een SJW zijn en hoe goed ik ben voor de zwakkere"
Zelf lopen ze ook 100 meter om als ze een groepje hangmarokkanen op straat zien.
Ik heb daar dan ook niks over gezegd. Dit in tegenstelling tot de stapels leugens in jouw OP.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En ik zojuist tientallen moslims die niet belaagd werden door rechts-extremisten?
Dank, ook eens leuk om te horenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:28 schreef warp995 het volgende:
Jarvis, jouw posts lees ik altijd. Je weet het altijd sterk en treffend te verwoorden zonder ergens omheen te lullen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.
Zo vermoeiend ondertussen.
Jullie zien liever Atak op reis topics of Boswachters dildobike topic?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fascinerend waar mensen zich druk om kunnen maken.
Bevolkingsgroei autochtoon 4k+, bevolkingsgroei allochtoon 40k+. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Europa staat op het punt van omkeer. Zelfs de linksen worden rechts, er heerst een onderbuik gevoel dat er iets niet pluis in Europa en dat klopt.
Mensen worden voor de trein geduwd door de mensen waar de "nazi pvv" stemmers al van zeiden dat dit de spuigaten uitliep. Het wordt alleen maar erger. Kijk om je heen, elke immigrant loopt met minstens 3/4 kids.
Nu komt links er achter dat het toch de verkeerde kant op gaat. Ook duitsland zal erg veel rechts invloed kreigen de aankomende jaren.
Er zullen lui zoals Donald Trump opstaan in Europa die aan de macht komen.
Er komt een keer een punt van. Ons volk eerst. Nu is het al jaren. Statushouder eerst.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef g60forced het volgende:
zie al die moddereters zich hier aangesproken voelenmooi dit!
bedankt JARVIS! mijn lijstje weer bijgewerkt
t zou maar op je school zitten, dan hoop je dat t gebouw hoog genoeg is... ik bedoel neem liever de lift!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
En kijk dan wat voor types het zijn. De 'queer-non-binary bla bla' die door de burqa-draagsters letterlijk van de flat gegooid zouden worden in hun ideale maatschappij
[ afbeelding ]
Oh uiteraard allemaal (zelf gediagnosticeerde?) problemen: stan. 22 jaar. Een hoofd vol autisme, schizofrenie, cptss. Leeft de leef. Student verpleegkundige.twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:50:33Ook ik doe mee #Boerkabuddies omgeving Goes
reageer retweet
twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:52:47Ik heb iig geen rijbewijs maar vergezellen in de stad bijvoorbeeld is helemaal prima. Ik sta op! reageer retweet
godverdomme lekkere tetten bedankt,quote:
de eerste moslims waren ook best lief voor nederland... kwestie van tijd helaasquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef DoubleUU het volgende:
De mod's die ik tref zijn vaak heel redelijk, behalve de laatste. 3 goede, 1 slechte. Geen onaardige score.
Vind je jezelf racistisch? Je kunt best scherp zijn zonder racistisch te zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
de eerste moslims waren ook best lief voor nederland... kwestie van tijd helaas
ik was ook niet zo rechts en racistisch, maar 3x raden die daarvoor gezorgd hebben
Let maar op wanneer zij verplicht een moet dragen. Ik ben benieuwd wat die linkse wijven dan gaan roepen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
En kijk dan wat voor types het zijn. De 'queer-non-binary bla bla' die door de burqa-draagsters letterlijk van de flat gegooid zouden worden in hun ideale maatschappij
[ afbeelding ]
Oh uiteraard allemaal (zelf gediagnosticeerde?) problemen: stan. 22 jaar. Een hoofd vol autisme, schizofrenie, cptss. Leeft de leef. Student verpleegkundige.twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:50:33Ook ik doe mee #Boerkabuddies omgeving Goes
reageer retweet
twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:52:47Ik heb iig geen rijbewijs maar vergezellen in de stad bijvoorbeeld is helemaal prima. Ik sta op! reageer retweet
haha ja, stel je voor dat je je druk maakt om de maatschappij waar je zelf onderdeel van bentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fascinerend waar mensen zich druk om kunnen maken.
dat is het is feite ook... zie het zo.... 0 is geen probleem 10 is oorlogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:38 schreef vipergts het volgende:
Burkabuddies raap me op. Verder is je pos wel onzin TS je doet net of het een slagveld is
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef g60forced het volgende:
godverdomme lekkere tetten bedankt,
als echte racist volgens MOD's van FOK hier genadeloos op gefapt
om het even goed te maken!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |