abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188239500
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:19 schreef Ixnay het volgende:
Voor wie zijn ze dan zo bang dat ze een burkabuddy nodig hebben? Hun eigen man?
Dat komt uit de autochtone linksche hoek. Alsof die vrouwen met andere autochtone vrouwen mogen zijn. Alsof ze aan twitter doen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:23:47 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188240146
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat komt uit de autochtone linksche hoek. Alsof die vrouwen met andere autochtone vrouwen mogen zijn. Alsof ze aan twitter doen.
Het is vooral "kijk mij eens een SJW zijn en hoe goed ik ben voor de zwakkere"

Zelf lopen ze ook 100 meter om als ze een groepje hangmarokkanen op straat zien.
pi_188240197
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is vooral "kijk mij eens een SJW zijn en hoe goed ik ben voor de zwakkere"

Zelf lopen ze ook 100 meter om als ze een groepje hangmarokkanen op straat zien.
Ja, hypocriet as fuck. Zoals die BN'er die op tv zei dat ze een vluchteling zou nemen, en daarna een badkamerbedrijf sociaal probeerde af te persen..
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:28:42 #129
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_188240215
Jarvis, jouw posts lees ik altijd. Je weet het altijd sterk en treffend te verwoorden zonder ergens omheen te lullen.
pi_188240364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En ik zojuist tientallen moslims die niet belaagd werden door rechts-extremisten?
Ik heb daar dan ook niks over gezegd. Dit in tegenstelling tot de stapels leugens in jouw OP.
pi_188240404
Terechte klacht.
pi_188240409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:28 schreef warp995 het volgende:
Jarvis, jouw posts lees ik altijd. Je weet het altijd sterk en treffend te verwoorden zonder ergens omheen te lullen.
Dank, ook eens leuk om te horen :)
pi_188240433
Zie trouwens ook mijn topic:
KLB / Anti-homogeweld en de hypocrisie van links

Links maakt zich vooral druk om blanke mannen maar zodra er weer eens iemand met een kleurtje een homo in elkaar rost dan hoor je ze niet.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:47:30 #134
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_188240604
Topic vluchtje door gelezen.

Klacht over Links en mensen die solidair zijn.

TS is een racist van het ergste soort.

:r
Ja ja
pi_188240613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.

Zo vermoeiend ondertussen.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Fascinerend waar mensen zich druk om kunnen maken.
Jullie zien liever Atak op reis topics of Boswachters dildobike topic?

Deze klacht gaat tenminste over iets wezenlijks in tegenstelling tot 99% van de verzonnen onzin die hier voorbij komt.
pi_188240654
Europa staat op het punt van omkeer. Zelfs de linksen worden rechts, er heerst een onderbuik gevoel dat er iets niet pluis in Europa en dat klopt.

Mensen worden voor de trein geduwd door de mensen waar de "nazi pvv" stemmers al van zeiden dat dit de spuigaten uitliep. Het wordt alleen maar erger. Kijk om je heen, elke immigrant loopt met minstens 3/4 kids.

Nu komt links er achter dat het toch de verkeerde kant op gaat. Ook duitsland zal erg veel rechts invloed kreigen de aankomende jaren.

Er zullen lui zoals Donald Trump opstaan in Europa die aan de macht komen.

Er komt een keer een punt van. Ons volk eerst. Nu is het al jaren. Statushouder eerst.

Dit soort kinderen willen ze binnen halen.

https://www.foxnews.com/w(...)owing-radicalization

Refugee children praise ISIS, vow to 'crush' apostates in videos from Syrian camps

In a disturbing new video, children purportedly at the al-Hol refugee camp in Syria are singing in praise of ISIS. The video is being circulated on pro-ISIS Telegram channels, and comes on the heels of two other videos which surfaced last week from al-Hol, featuring a group of black burqa-clad women beside an ISIS flag.

Dat lees je niet op NOS.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_188240685
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Europa staat op het punt van omkeer. Zelfs de linksen worden rechts, er heerst een onderbuik gevoel dat er iets niet pluis in Europa en dat klopt.

Mensen worden voor de trein geduwd door de mensen waar de "nazi pvv" stemmers al van zeiden dat dit de spuigaten uitliep. Het wordt alleen maar erger. Kijk om je heen, elke immigrant loopt met minstens 3/4 kids.

Nu komt links er achter dat het toch de verkeerde kant op gaat. Ook duitsland zal erg veel rechts invloed kreigen de aankomende jaren.

Er zullen lui zoals Donald Trump opstaan in Europa die aan de macht komen.

Er komt een keer een punt van. Ons volk eerst. Nu is het al jaren. Statushouder eerst.
Bevolkingsgroei autochtoon 4k+, bevolkingsgroei allochtoon 40k+. Zegt genoeg.
pi_188240806
zie al die moddereters zich hier aangesproken voelen :D mooi dit!

bedankt JARVIS! mijn lijstje weer bijgewerkt
pi_188240818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef g60forced het volgende:
zie al die moddereters zich hier aangesproken voelen :D mooi dit!

bedankt JARVIS! mijn lijstje weer bijgewerkt
_O-
pi_188240838
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
En kijk dan wat voor types het zijn. De 'queer-non-binary bla bla' die door de burqa-draagsters letterlijk van de flat gegooid zouden worden in hun ideale maatschappij :')

[ afbeelding ]

Oh uiteraard allemaal (zelf gediagnosticeerde?) problemen: stan. 22 jaar. Een hoofd vol autisme, schizofrenie, cptss. Leeft de leef. Student verpleegkundige. _O-

TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:50:33 Ook ik doe mee #Boerkabuddies omgeving Goes :) reageer retweet
TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:52:47 Ik heb iig geen rijbewijs maar vergezellen in de stad bijvoorbeeld is helemaal prima. Ik sta op! reageer retweet
t zou maar op je school zitten, dan hoop je dat t gebouw hoog genoeg is... ik bedoel neem liever de lift!
pi_188240903
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
godverdomme lekkere tetten bedankt,
als echte racist volgens MOD's van FOK hier genadeloos op gefapt
om het even goed te maken!!!
pi_188240929
De mod's die ik tref zijn vaak heel redelijk, behalve de laatste. 3 goede, 1 slechte. Geen onaardige score.
pi_188241130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef DoubleUU het volgende:
De mod's die ik tref zijn vaak heel redelijk, behalve de laatste. 3 goede, 1 slechte. Geen onaardige score.
de eerste moslims waren ook best lief voor nederland... kwestie van tijd helaas
ik was ook niet zo rechts en racistisch, maar 3x raden die daarvoor gezorgd hebben
pi_188241154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:15 schreef g60forced het volgende:

[..]

de eerste moslims waren ook best lief voor nederland... kwestie van tijd helaas
ik was ook niet zo rechts en racistisch, maar 3x raden die daarvoor gezorgd hebben
Vind je jezelf racistisch? Je kunt best scherp zijn zonder racistisch te zijn?
Rechts zijn betekent niet racistisch zijn.. verre van.
pi_188241432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
En kijk dan wat voor types het zijn. De 'queer-non-binary bla bla' die door de burqa-draagsters letterlijk van de flat gegooid zouden worden in hun ideale maatschappij :')

[ afbeelding ]

Oh uiteraard allemaal (zelf gediagnosticeerde?) problemen: stan. 22 jaar. Een hoofd vol autisme, schizofrenie, cptss. Leeft de leef. Student verpleegkundige. _O-

TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:50:33 Ook ik doe mee #Boerkabuddies omgeving Goes :) reageer retweet
TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:52:47 Ik heb iig geen rijbewijs maar vergezellen in de stad bijvoorbeeld is helemaal prima. Ik sta op! reageer retweet
Let maar op wanneer zij verplicht een moet dragen. Ik ben benieuwd wat die linkse wijven dan gaan roepen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_188241547
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Fascinerend waar mensen zich druk om kunnen maken.
haha ja, stel je voor dat je je druk maakt om de maatschappij waar je zelf onderdeel van bent :)
pi_188241551
Burkabuddies raap me op. Verder is je pos wel onzin TS je doet net of het een slagveld is
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188241758
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:38 schreef vipergts het volgende:
Burkabuddies raap me op. Verder is je pos wel onzin TS je doet net of het een slagveld is
dat is het is feite ook... zie het zo.... 0 is geen probleem 10 is oorlog
we zitten nu op 6 a 7 bovendien gaan oorlogen in de westerse wereld anno 2019 anders
infeite is deze al aan de gang, namelijk islam tegen europa!

EDIT: probleem is dat de westerse wereld zo enorm beschaafd is en wetten naleefd...
dat het zijn eigen bondgenoten dwars zit... want zomaar een hooivork en fakkel pakken
vele zouden het graag willen maar zijn bang voor de consequenties van hun blanke medemens
sterker nog... als werkende blanke man dit zou doen, kan hij ook op t werk problemen krijgen!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2019 20:51:39 ]
pi_188241828
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
#BurkaBuddy :9 :9~
pi_188251800
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:01 schreef g60forced het volgende:
godverdomme lekkere tetten bedankt,
als echte racist volgens MOD's van FOK hier genadeloos op gefapt