Wat verwacht je dan? Dat ze hun eigen achterban gaan aanvallen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is vervolgens de reactie van datzelfde deugpubliek? Doodse stilte... Zodra de daders niet blank zijn is er ineens geen enkele hysterie en ophef. Iedere keer weer. De selectieve verontwaardiging is tekenend.
Als dat al gebeurt, dan staat dat totaal niet in verhouding tot het daadwerkelijk wegpesten van mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT communityquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Altijd wel zo lekker hoe jullie opeens begaan zijn met homos en transgenders als er geweld of intimidatie wordt geuit door straatschoffies, maar vervolgens weer met je maten in de kroeg zit te kankeren op de pride en dat het allemaal flamboyante flikkers zijn.
Ja maar julliequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit inderdaad, selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets altijd. Doen zelf niet anders.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Behalve links heeft iedereen een pesthekel aan de migrantenkermis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vooral wanneer het buitenlanders zijn, dan ineens komen ze op voor de LGBT community![]()
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is lastig, want ts opent namelijk alleen maar topics als het om een misdaad begaan door een vluchteling/buitenlander gaat. Als dit door een blanke gebeurt is het niet interessant voor hem, want dan kan die niet zeggen. ZiE jE nOU wEl! 11quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Ik heb geen posts bij de hand als je daar om vraagtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat “ze” niet opkomen als de daders niet buitenlands zijn?
Wie zijn "jullie"?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
Er is een gigantisch verschil tussen normale homo's en transgenders, en mensen die half naakt op een bootje door de gracht gaan, voor de ogen van kinderen. Van mij mag iedereen die dat wil zichzelf laten ombouwen. Van mij mogen homo's gewoon trouwen. Ik heb daar helemaal geen problemen mee. Er is namelijk een verschil tussen mensen die toevallig van mensen van hetzelfde geslacht houden en zoals jij het noemt, "flamboyante flikkers". Het probleem is het gigantische opdringen, het goedpraten van pedofilie, het seksualiseren van kinderen, het overdreven sexueel gedrag. Dat heeft allemaal niets meer met homo rechten te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit zegt vooral iets over jouw eigen vrienden/kennissenkring. Ik ken werkelijk niemand die dat soort dingen roept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |