Bragging rights hequote:
We shall see maar ik verwacht een barrage aan cosmetics, guns en andere scheit die je alleen via mtx kan kopen zoals bij bijna elke activision game tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel hoor enige COD die ik recent gespeeld heb kon dit gewoon. Die COD met jetpacks en shit, had daar twee keer een best tier wapen gekregen.
ik ben allang blij dat crash bandicoot nu ook microtransacties heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:42 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig zijn er niet zo veel Activision games tegenwoordig dan
Eigenlijk heb ik daar veel minder last van dan de daily challenges.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat crash bandicoot nu ook microtransacties heeft:'):')
Gewoon doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar veel minder last van dan de daily challenges.
KUT challenges
Misschien moet ik gewoon uninstallen om niet in verleiding te komen
Mooi man, zo'n bruine omgeving. Echt prachtig om te zienquote:
Verbitterd vanwege EGSquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mooi man, zo'n bruine omgeving. Echt prachtig om te zien
En nog steeds geen schaduwen onder poppetjes komop zeg..jezus Obsidian
doeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Edit: Helemaal t verkeerde topic, ok doei.
I don't know why you say goodbye, I say hello.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Edit: Helemaal t verkeerde topic, ok doei.
Door jou heb ik hzd er ook weer in gepropt. Moest hem nog een keer 100% uitspelen dus dit was een mooi momentquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren overigens HZD even opgestart en dat dlc gebied binnengewandeld (ik had de basegame al lang geleden uitgespeeld), en waar die game er op de base PS4 al schitterend uitzag, is het op de Pro helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |