quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef DKUp het volgende:
Professional Night map zonder HUD de tering![]()
€199,99quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Jimbo het volgende:
wat kost die dark edition eigenlijk? 4-500 ofzo ?
instabuyquote:
Ik weet nog dat ik het schieten zonder mikken wel lastig vond, en dat blacksight niet begreep.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:01 schreef Jimbo het volgende:
Order 1886 duurt langer dan ik had verwacht, zit toch zeker al ~6u te spelen. Ga wel voor de 100% in 1 run, dat wel, maar ben denk ik nu op 3/4e ofzo.
Hopelijk geen collectables gemist tot nu toe, zo niet dan heb ik 'm denk ik in 1 run geplat.
Nieuwe engine oogt op eerste gezicht ook wel prima ja. 2v2's zien er intens uit. Wapens met daadwerkelijke kickbackquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:18 schreef DKUp het volgende:
Shroud net een interview met een leuke dame en lekker trollen.
Dr. Disrepect is ondertussen aan het acteren en heeft trek.
De nieuwe COD
20 vs 20 zag er ook tof uit alleen knalde de server/verbinding er toen uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nieuwe engine oogt op eerste gezicht ook wel prima ja. 2v2's zien er intens uit. Wapens met daadwerkelijke kickback
Al heb je een enkele collectible niet dan haal je ze op het einde met chapter select in hooguit een uurtje extra.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:01 schreef Jimbo het volgende:
Order 1886 duurt langer dan ik had verwacht, zit toch zeker al ~6u te spelen. Ga wel voor de 100% in 1 run, dat wel, maar ben denk ik nu op 3/4e ofzo.
Hopelijk geen collectables gemist tot nu toe, zo niet dan heb ik 'm denk ik in 1 run geplat.
Weapon mechanics vind ik er echt goed uitzien. Wordt een beetje CS-achtig ook met dat compenseren van recoil. Dat is ook waar de devs op uit waren schijnbaar:quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
20 vs 20 zag er ook tof uit alleen knalde de server/verbinding er toen uit.
Complete chaos maar wel tof om te zien op een grotere map.
Met dat "laser gunney" ben ik het wel eens, is ook in bijv. Battlefields of Apex Legends best wel extreem. Maar wel grappig dat die Geoff Smith het heeft over "other games" terwijl dit bij voorgaande CoDs evengoed het geval wasquote:Geoff Smith was keen to point out that modern shooters strip out the depth in weapon mechanics and end up making encounters feel very samey.
“We really wanted to add this depth and replayability to every single firefight and we feel like some of the guns in other games have gotten really laser gunny,” Smith explained.
This is why weapons in Modern Warfare are less accurate, which means there’s a lot more recoil to contend with. This offers players willing to compensate an advantage, and justifies the existence of high calibre weapons.
“All the recoils are predictable patterns that you can get used to and start counter steering,” Smith confirmed, adding that this works on both the horizontal and vertical axes.
“Games have kinda gone down this valley of laser gun, where you point, shoot – there’s no real gameplay or characteristic between the weapons,” added animation director Mark Griggsby. “We wanted characteristics for each weapon. So yeah, an AK47 in real life kicks like a mule. But an M4 has a bit more stability to it.”
meerdere zelfs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Al heb je een enkele collectible niet dan haal je ze op het einde met chapter select in hooguit een uurtje extra.
Ik kan me herinneren dat er een chapter bijzat dat alleen maar een cutscene is, geen gameplay. Klopt dat?
Meer tactisch is wel tof, buiten al die connectie issues heb ik genoeg interessante en leuke dingen gezien en alle maps gratis is helemaal bonusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weapon mechanics vind ik er echt goed uitzien. Wordt een beetje CS-achtig ook met dat compenseren van recoil. Dat is ook waar de devs op uit waren schijnbaar:
[..]
Met dat "laser gunney" ben ik het wel eens, is ook in bijv. Battlefields of Apex Legends best wel extreem. Maar wel grappig dat die Geoff Smith het heeft over "other games" terwijl dit bij voorgaande CoDs evengoed het geval was
Deze game is maximaal 2 tientjes waard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:58 schreef Jimbo het volgende:
je kan niets qua cutscene skippen in the order... MAAAAR wel de aftiteling
Maarja, hij is dus uit. Nu nog 1 collectable halen en de plat is binnen
edit 1 min later; chapter select was uitgebreider dan ik dacht. De plat is dus nog netjes binnengehaald binnen een minuutje
Leuk spelletje wel, maar waar ik mij wel aan ergerde is de pace van het spel, dat niet rennen op veel stukken en niets kunnen skippen (wat soms wel heel fijn is) mistte ik wel.
Hoeveel denk je dat 'ie er voor betaald heeft?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Deze game is maximaal 2 tientjes waard.
Ik had hem via voetbalmanager voor x eur. vond het prima vermaak voor dat geld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Deze game is maximaal 2 tientjes waard.
Goede ontwikkeling dit, dat het meer richting BF gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meer tactisch is wel tof, buiten al die connectie issues heb ik genoeg interessante en leuke dingen gezien en alle maps gratis is helemaal bonus
Ik vind het ook veel meer lijken op Battlefield en daar ben ik blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |