Alsof ik die gasten überhaupt serieus neem met hun geld en hypocrisie.quote:'Sterren' massaal in privéjets naar klimaatbespreking
Hier ligt er steeds meer water in de grachtquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De straten staan hier bijna nog blank.
Er is hier sinds eergisteren geen druppel meer gevallen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ligt er steeds meer water in de gracht
het lijkt nu over...quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is hier sinds eergisteren geen druppel meer gevallen.
Wellicht handig om s'nachts te slapenquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
vanaf 8 00 to bijna elf hebben ze bij mijn fenster gebohrt ,ik ben bijna ontploft, 3 uuren geen slapen möglich
Ach, stel je niet aan, hier waren ze 3 mndn ohne ende bezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
vanaf 8 00 to bijna elf hebben ze bij mijn fenster gebohrt ,ik ben bijna ontploft, 3 uuren geen slapen möglich
dat schaff ik nur soms als ik tv kijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht handig om s'nachts te slapen
zijn ze nu ook en maandquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan, hier waren ze 3 mndn ohne ende bezig.
Zijn je poezen ook alweer bijgekomen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben zo blij dat die gasten weg zijn, weer een schoon balkon en rust.
Ze zijn nu verderop in het complex bezig, maar inmiddels zo ver weg dat ik nog nauwelijks overlast heb.
Die zijn eindelijk weer helemaal relaxt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn je poezen ook alweer bijgekomen?
Ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn eindelijk weer helemaal relaxt.
Maar dat heeft even tijd nodig gehad, ze waren compleet van slag.
Je hebt ook geen idee hoeveel stress het gaf.
3 mndn lang gedoe en herrie.
Steeds vreemden in huis, daar houden ze niet van.
Ik kan keiharde muziek draaien en zelf helemaal los gaan, dat boeit ze niet, maar vreemde mensen, daar houden ze niet van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen.
Zeker niet als die in- en uitlopen en herrie maken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan keiharde muziek draaien en zelf helemaal los gaan, dat boeit ze niet, maar vreemde mensen, daar houden ze niet van.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker niet als die in- en uitlopen en herrie maken.
Ik vind het altijd leuke foto's om te zien.quote:
Die van mij willen altijd dicht bij mij zijn, liggen het liefst bovenop mij, waarschijnlijk omdat ze zo'n hekel aan mij hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]mijn had zich ook tot nu verstopt van de lawaii
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuke foto's om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |