quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder is in Amsterdam geboren, dan telt dat ook
mijn zus woont erquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder is in Amsterdam geboren, dan telt dat ook
doe je het wel veilig?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou nee ik heb meerdere contacten
Nou op mijn leeftijd zijn ze vaak niet vruchtbaar meerquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
Uiteindelijk: "Wir sind alle Amsterdammers"
dan is er iets mis met je zaadquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou op mijn leeftijd zijn ze vaak niet vruchtbaar meer
hmmmmquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je hoeft geen sollicitatie te doen voor SEX mod Sas man3
Niet als hij het alleen aan oude wijven kwijt kanquote:
Nou zegquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet als hij het alleen aan oude wijven kwijt kan
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan het zelf zo lekker maken als je wil.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
Maar ff rozen voor mezelf gekocht voor mijn verjaardag
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
Van harte gefeliciteerd Soulquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
Mijn killer parkiet en ik wensen je ook een fijne verjaardag. Feliquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:18 schreef Soulraven het volgende:
Bedankt.![]()
Van de week al een heel mooi cadeau gekregen van een vriend uit Engeland. Een ingelijste tekening van een zeehond met een speen, omdat we daar wel een uur naar hebben gekeken in Artis. En nog getekend door zijn vriendin uit hongkong ook.
Verder alles goed?quote:
Wat leuk! En bijzonder dat het speciaal voor jou gemaakt is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:18 schreef Soulraven het volgende:
Bedankt.![]()
Van de week al een heel mooi cadeau gekregen van een vriend uit Engeland. Een ingelijste tekening van een zeehond met een speen, omdat we daar wel een uur naar hebben gekeken in Artis. En nog getekend door zijn vriendin uit hongkong ook.
Gefeliciteerd! ⚘quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
Zolang ze niet van de koe komen, meestal wel ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had een vlaai genomen, die smaken veel beter.
Ik denk bij het woord vlaai nooit aan koeien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Zolang ze niet van de koe komen, meestal wel ja.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk bij het woord vlaai nooit aan koeien.
[ afbeelding ]
De straten staan hier bijna nog blank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |