Snel weer naar de keuken Maartjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef MaartjeFitz het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal an sich vind ik schrikbarend slecht geworden, Ik ben gewoon klaar met heel het voetbal
Is gewoon kut toch dit. Triest altijd dat soort reactiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
(ik post alvast even voor de ajacieden, is dat ook weer gebeurd)
De lat lekker hoog leggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies. Dit team heeft niks te zoeken in de Champions League. Europa League lijkt me beter.
Lekker naar ballet gaan kijken dan Hansquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:57 schreef MaartjeFitz het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal an sich vind ik schrikbarend slecht geworden, Ik ben gewoon klaar met heel het voetbal
Verdigersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Mongolen ook door veel te laat verdigers te halen
Stel kneuzen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
Yep, las Bergwijn hehe...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als PSV een speler koopt voor 15 miljoen, gaan ze 'm niet een jaar verhuren aan Jong Ajax.
Beetje op elkaar ingespeeld raken, die afgrijselijke Van Bommel eruit pleuren (dat eerste half jaar vorig jaar gaat PSV nog lang zeer doen) en dan kan het exht nog wel iets worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies. Dit team heeft niks te zoeken in de Champions League. Europa League lijkt me beter.
Mwah. Tweede plek pakken jullie wel, maar niet met zo’n grote voorsprong als vorig jaar gok ik.quote:
Echt kansloos.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is gewoon kut toch dit. Triest altijd dat soort reacties
Zal dan eerder Utrecht/AZ zijn denk ik. Dat Feyenoord is ook niet veel.quote:
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bergwijn is nooit beslissend in grote wedstrijden. Maakt enkel de 3-0 tegen Utrecht ofzo. Echt een kut speler. Gauw wegdoen en je selectie versterken.
Zou die de druk aan kunnen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Arts-assistent het volgende:
Hee psssttt Bergwijn! Zin om nog een keer te proberen een club naar de CL te schieten?
Dit is slecht voor de eredivisie, je hoort niemand lachen, zelfs ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaHAAAHahaha
Lozano's rendement is vele malen beter dan die van Bergwijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.
Ja maar daar hou je als club weer nauwelijks iets aan overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja maar iedereen met ogen ziet toch dat die jongen wel kan voetballen. Verkoop dan liever Lozano, die kan NIET voetballen, die moet je lozen voordat de bieden partij dat ook doorkrijgt.
Die is daar straks anders de enige die er wel wat van kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat Malen ook nog maar eens nadenkt over zijn contractverlenging
Want? Hij is gewoon onderdeel van dit elftal hoor, een echte topspeler had ons gewoon persoonlijk door deze ronde heen gespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat Malen ook nog maar eens nadenkt over zijn contractverlenging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |