Mwah. Het enige wat ze echt te verwijten vallen is dat ze niet vorig jaar al in gesprek zijn gegaan met van Bommel, aangezien het veldspel al tijden nergens op lijkt.quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens ben je ook nogal hypocriet in deze maar dit geheel terzijde.
Omdat jij ook nogal vervelend kan zijn en zeker niet zonder leedvermaak zit als het bij de concurrenten wat minder gaat Europees.quote:
Zinvol zonder De Jongtwitter:bartf twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 22:23:21Vorig seizoen hanteerde PSV gemiddeld 51 keer per wedstrijd de lange bal. Met 156 lange ballen na drie duels (sample size alert!) ligt PSV voorlopig lekker op schema. reageer retweet
Ik heb hier anders ook 90 minuten lang tegen mijn vrouw lopen tieren en schreeuwen. Steeds appelleren ook. Uiteindelijk heeft ze me naar boven gestuurd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Van Bommel kan een voorbeeld aan jou nemen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier anders ook 90 minuten lang tegen mijn vrouw lopen tieren en schreeuwen. Steeds appelleren ook. Uiteindelijk heeft ze me naar boven gestuurd.
JA TOM DAT SCHREEF IK DUS EEN PAAR PAGINA'S GELEDEN AL HE.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
Zinvol zonder De Jongtwitter:bartf twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 22:23:21Vorig seizoen hanteerde PSV gemiddeld 51 keer per wedstrijd de lange bal. Met 156 lange ballen na drie duels (sample size alert!) ligt PSV voorlopig lekker op schema. reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hier anders ook 90 minuten lang tegen mijn vrouw lopen tieren en schreeuwen. Steeds appelleren ook. Uiteindelijk heeft ze me naar boven gestuurd.
Ik heb Ajax toch zeker altijd een hart onder de riem gestoken vorig jaar en zeker niet gelachen om de goal van Tottenham vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat jij ook nogal vervelend kan zijn en zeker niet zonder leedvermaak zit als het bij de concurrenten wat minder gaat Europees.
Het topic ging iets te snel, dus dit pareltje heb ik zeker gemistquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JA TOM DAT SCHREEF IK DUS EEN PAAR PAGINA'S GELEDEN AL HE.
Ik wel, heel stiekem. Ik zat in een kamer vol met Ajacieden en er moesten er gewoon 2 oprecht huilen, waarvan 1 persoon bijna oversloeg naar brullen. Chanant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Ajax toch zeker altijd een hart onder de riem gestoken vorig jaar en zeker niet gelachen om de goal van Tottenham vorig jaar.
Maar hoe lang is al bekend dat Schwaab en Angelino zouden vertrekken? Waarom staan daar Luckassen en Sadilek? Met een fatsoenlijke verdediging was je gewoon een ronde verder nu. Niet dat je met deze selectie groepsfase CL haalt, maar toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwah. Het enige wat ze echt te verwijten vallen is dat ze niet vorig jaar al in gesprek zijn gegaan met van Bommel, aangezien het veldspel al tijden nergens op lijkt.
Wat wel gewoon kut is is het feit dat je al met belangrijke wedstrijden bezig bent, terwijl je spelers nog gedurende een periode van 6 weken kunnen vertrekkenDat is natuurlijk ook onzin en valt ook nauwelijks beleid op te maken.
Met Lammers zou het nog wel kunnen werken maar met Malen totaal geen zin ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb vrijwel al die wedstrijden niet op FOK! gevolgd maar het is mij wel eens opgevallen in ieder geval. Niet dat het mij verder wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Ajax toch zeker altijd een hart onder de riem gestoken vorig jaar en zeker niet gelachen om de goal van Tottenham vorig jaar.
Ja eens. Maar ik weet ook niet hoe vroeg je die gasten al binnen kan hengelen, misschien waren ze daar achter de schermen al langer mee bezig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar hoe lang is al bekend dat Schwaab en Angelino zouden vertrekken? Waarom staan daar Luckassen en Sadilek? Met een fatsoenlijke verdediging was je gewoon een ronde verder nu. Niet dat je met deze selectie groepsfase CL haalt, maar toch.
Ik kan er wel eens een beetje de draak mee steken, dat wel. Maar ik ben zeker wel voor Nederlandse ploegen in Europa.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel al die wedstrijden niet op FOK! gevolgd maar het is mij wel eens opgevallen in ieder geval. Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
Ik moet hier denk ik even in de bres springen voor @Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel al die wedstrijden niet op FOK! gevolgd maar het is mij wel eens opgevallen in ieder geval. Niet dat het mij verder wat uitmaakt.
Ik ook hoor, daar niet van. Dit is zonde.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er wel eens een beetje de draak mee steken, dat wel. Maar ik ben zeker wel voor Nederlandse ploegen in Europa.
Dit soort wedstrijden zijn te belangrijk om te gaan experimenteren. Heeft PSV geen LB? Kwalijke zaak dat Sadilek daar nu staat. Knakker kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik weet ook niet hoe vroeg je die gasten al binnen kan hengelen, misschien waren ze daar achter de schermen al langer mee bezig.
Dat hele geintje m.b.t. spelers op andere posities zetten (Lammers/Bergwijn op 10, Sadilek op LB) snap ik trouwens ook niet echt.
Daar hebben ze die Lato toch voor gehaald?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden zijn te belangrijk om te gaan experimenteren. Heeft PSV geen LB? Kwalijke zaak dat Sadilek daar nu staat. Knakker kan er niks aan doen.
Die is na 45 minuten te licht bevonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze die Lato toch voor gehaald?
Lato en Boscagli kunnen daar staan toch? Maar schijnbaar vindt van Bommel die jongens ZO SLECHT dat zelfs onze midget CVM van 1.34m beter leek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden zijn te belangrijk om te gaan experimenteren. Heeft PSV geen LB? Kwalijke zaak dat Sadilek daar nu staat. Knakker kan er niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |