SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Fogel het volgende:
En anders gooi ik het topic dicht :’)
Nogmaals hoi
Nee, da’s ietwat lastig met een chronische aandoening. Maar ze kan er prima mee levenquote:
Ik ging wat in de kast op zolder leggen...had ik niet moeten doen, het is echt een oven daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef just me het volgende:
De hitte is ook zwaar vermoeiend! Het is dat de kabouter morgenavond komt logeren dus ik moest wel even de slaapkamer opruimen
gewoon ergens stil gaan zitten en genoeg drinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging wat in de kast op zolder leggen...had ik niet moeten doen, het is echt een oven daar.
Ja klopt, gisteren ook wel gedaan. Vandaag wat vroeger eruit. Zo auto ophalen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen DDM en peaceman.
@:peaceman: je weet dat je vakantie hebt hè? Dan mag je langer blijven liggen.
Permanente Commissiequote:
U kaatst?quote:
Niet meer. Vroeger wel gedaan.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet meer. Vroeger wel gedaan.
Nu is het alleen kijken...
Goedemorgen Mad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen rond Sinterklaas komt het nog wel eens voorbij...
'Morgen!
Maar goed dat je niet was gaan golfen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:16 schreef just me het volgende:
fietsen in de regen
![]()
niet dat de temperatuur gedaald is maar het was even lekker
Ik heb een paar dagen golf-rust genomenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet was gaan golfen dan.
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen golf-rust genomen
Kabouter komt straks en blijft tot morgenavond
Kabouters houden niet van pannenkoekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
VerkoelingRegen
Leuke aankopen bij de kringloop
Broodjes knakworst johquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters houden niet van pannenkoeken
Ik ken heel grote kabouters die er niet gek op zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe bestaat het? Kabouters die niet van pannenkoeken houden.
quote:Vanaf 19.00 draai ik weer gouwe (en iets minder gouwe ouwe) plaatjes.
Kabouters gevuld met appelmoes of Nutella?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken heel grote kabouters die er niet gek op zijn.
Tenzij ze uit de koelkast komen en gevuld zijn met appelmoes of Nutella..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Kabouters gevuld met appelmoes of Nutella?Wat snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koude pannenkoeken met appelmoes of Nutella?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Er vloog zojuist een kat door de schuifhordeur heen naar buiten, achter een vogel aan die daar geland was.
Resultaat: Een compleet verwoeste en dus te vervangen hordeur...
Ja, koude pannenkoeken snap ik nog enigszins, maar met appelmoes of Nutella..... nee.... dat snap ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Koude pannenkoeken met appelmoes of Nutella?
Het kostte 'm geen moeite.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die was best sterk dan...... de kat bedoel ik.
Nog nooit een Franse crepe of een Joegoslavische palencinka gegeten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, koude pannenkoeken snap ik nog enigszins, maar met appelmoes of Nutella..... nee.... dat snap ik niet.
Nee, nog nooit gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit een Franse crepe of een Joegoslavische palencinka gegeten?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palatschinke
Wat moet er dan op?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gehad.
Ik heb ze het liefst met suiker, poedersuiker of jam.
Of spekOf appel, of kaas.......
Hier nog niet bewust regen meegemaakt. En ga zo boulen dus hoop dat dat zo blijftquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef brother52 het volgende:
En we hebben hoosbui nummer 5 of 6![]()
Ben de tel een beetje kwijt geraakt...
Ik ben er wel blij mee, zit hier prima droog en levert wat meer spektakel op in de wedstrijden. Het loopt alleen wel behoorlijk uit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier nog niet bewust regen meegemaakt. En ga zo boulen dus hoop dat dat zo blijft
Nutella heb ik wel eens van gehoord, maar ik vind het niet lekker.quote:
Ik hoorde dat de boel ontruimd was wegens het noodweer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef brother52 het volgende:
En we hebben hoosbui nummer 5 of 6![]()
Ben de tel een beetje kwijt geraakt...
Ik heb wel geprobeerd wat brandjes te blussen, maar zonder succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog meer brandjes in de buurt gehad?
Goede avond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd wat brandjes te blussen, maar zonder succes.
Goedenavond
Ik maakte vroeger als lunch wel eens een simpel soort pannekoekjes met appelcompotequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nutella heb ik wel eens van gehoord, maar ik vind het niet lekker.
Met appelmoes had ik nog nooit van gehoord.
Appelmoes is ook gewoon een wat dikkere vruchtenjam, zonder gelatine...quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger als lunch wel eens een simpel soort pannekoekjes met appelcompote
Meteen inspiratie opgedaan voor wat er morgenavond gegeten gaat worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:52 schreef livelink het volgende:
Pannekoeken![]()
En hoe out of the box ik ook bezig ben geweest met pannekoeken, het lekkerste vind ik toch nog gewoon met spek en kaas.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staan hier brownies af te koelen, net uit de oven gehaald
Alles behalve pannenkoeken...quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen inspiratie opgedaan voor wat er morgenavond gegeten gaat worden.
Waar zou je heen gaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vanavond een concert op de planning staan, maar ik ga toch maar even meeraden...
Of gewoon oud genoeg zijn...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel radio5 (en Tineke) luisteren, dan weet je dit direct
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vanavond een concert op de planning staan, maar ik ga toch maar even meeraden...
Leuke zaal, artiest zegt me niksquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Riciotti Ensemble in Paradiso Noord...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar als mijn verbinding zo blijft kloten, ga ik alsnog...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar als mijn verbinding zo blijft kloten, ga ik alsnog...
https://www.ricciotti.nl/quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuke zaal, artiest zegt me niks
Leuke zaalquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Riciotti Ensemble in Paradiso Noord...
Gelukkig is het dat niet meer...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke zaal![]()
Vooral als het tropisch warm is...
We zijn daar twee keer geweest voor Ron Sexsmith..quote:
Heeft nooit de top 40 gehaald. Daarom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet...
Kirty McColl - Looking For New England...
Cult hit...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft nooit de top 40 gehaald. Daarom.
Het origineel toch wel?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft nooit de top 40 gehaald. Daarom.
quote:
Welkomquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Ik moest eerst nog eten.
Robert Jacketti and the Scooters - I save the day
Ik ga kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
Doe vanavond maar wat lieve liedjes, Melting. Daar ben ik wel aan toe.
Ja, klopt, ze hadden een pauze van ruim anderhalf uur ingelast want er werd onweer verwacht maar dat is gelukkig langs ons heen gegaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de boel ontruimd was wegens het noodweer.
Maak je dat ook eens mee...
Dit is een goed begin in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een goed begin in ieder geval.
In het Dokkumer lokaaltje...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hadden een pauze van ruim anderhalf uur ingelast want er werd onweer verwacht maar dat is gelukkig langs ons heen gegaan.
Gaf ons wel mooi tijd om even wat te eten in ons vaste restaurantje.
Je kan beter intunen (na dit nummer).quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:23 schreef brother52 het volgende:
Waar zijn mijn oordoppen....
We worden nu gemarteld door Piter Wilkens in afwachting van de finale.
Wie?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:23 schreef brother52 het volgende:
Kom je uit Friesland, brother?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:23 schreef brother52 het volgende:
Eerst nog even deze crematie kraker...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
Doe vanavond maar wat lieve liedjes, Melting. Daar ben ik wel aan toe.
Dat is al jaren dicht en ook behoorlijk uit de richting.quote:
Dansez Maintenant?quote:
Ik ben 1 keer in Franeker geweest, langs het planetarium gelopen en langs de Kaatsheuvel gereden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is al jaren dicht en ook behoorlijk uit de richting.
We zaten schuin tegenover het planetarium.
Ga je gang!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dansez Maintenant?
Want dat wil ik de hele tijd zingen.
Da's Dave...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dansez Maintenant?
Want dat wil ik de hele tijd zingen.
Daar moet ik ooit nog eens heenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is al jaren dicht en ook behoorlijk uit de richting.
We zaten schuin tegenover het planetarium.
Dat wil je echt niet weten.quote:
Ja, geboren in Dokkum.quote:
Ik zit hier niet alleen. Dat zou niet gewaardeerd worden, vrees ik.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit hier niet alleen. Dat zou niet gewaardeerd worden, vrees ik.
Je hebt gelijk zag ik.quote:
Ik denk eigenlijk dat mijn kinderen nog nooit in Friesland zijn geweestquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten.
[..]
Ja, geboren in Dokkum.
Mooie dame, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgrijselijk gekrijs en verder ook helemaal niks, brrr
Wees blij dat Brother niet meedoet, die loopt nog meer voor, daar zou je waarschijnlijk een heel nummer op achterlopenquote:
Ik vind dit wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgrijselijk gekrijs en verder ook helemaal niks, brrr
En die zit het verst van me af.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wees blij dat Brother niet meedoet, die loopt nog meer voor, daar zou je waarschijnlijk een heel nummer op achterlopen
Veel meer dan die 2 plekken ken ik ook niet in Franeker. Ja, vandaag ontdekt dat er wel een leuke muziekwinkel zit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Franeker geweest, langs het planetarium gelopen en langs de Kaatsheuvel gereden.
Ik ken heg nog steg daar dus. Maar wel de song over het Dokkumer lokaaltje...
Ik loop er jaarlijks langs. Ben er nog nooit binnen geweest.quote:
Ik heb nu herstart...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wees blij dat Brother niet meedoet, die loopt nog meer voor, daar zou je waarschijnlijk een heel nummer op achterlopen
Ik ben er één keer geweest. Was wel de moeite waard.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Veel meer dan die 2 plekken ken ik ook niet in Franeker. Ja, vandaag ontdekt dat er wel een leuke muziekwinkel zit.
[..]
Ik loop er jaarlijks langs. Ben er nog nooit binnen geweest.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Och, Roed Goellit met z'n verschrikkelijke Not The Dancing Kind.
Hij gaat zo nog rappen ook...
Die galm is vreselijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Veel galm gebruiken, dan horen ze dat valse geleuter niet van je, Roed...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Pim Koopmans en Herman Finkers...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
JOS Days - Nits
Mijn oude voetbalclub...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Brownies mislukt, echt smerig, zo de kliko in
Ik denk in de keuken...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is jammer.
Weet je ook waar het fout is gegaan?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, als pupil.
Daarna werd ik full time hooligan en schoot het voetbal er bij in...
Ik speelde links op het middenveld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Welke positie speelde je? Ik vind je wel een type laatste man of zo.
En de rest van de wedstrijd in de kleedkamer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik speelde links op het middenveld.
Tenminste, daar stond ik voor de aftrap...
Voor mij nieuw recept, maar vooral de olie die kennelijk niet meer goed was. Het smaakte naar kartonquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is jammer.
Weet je ook waar het fout is gegaan?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
De La Soul - Sample van Hall & Oates weer
Nee, dan speelde ik overal...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En de rest van de wedstrijd in de kleedkamer?
Je loopt in ieder geval niet meer achterquote:
Jij wel nu?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Je loopt in ieder geval niet meer achter
Ik wist al niet eens hoe ik de titel moest schrijven.quote:
Handig, zo’n jurk die je ook als tent kunt gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je schrijft het iets anders, maar ach...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Handig, zo’n jurk die je ook als tent kunt gebruiken
Niet van hunnie, maar van raadt eens wie.quote:
Vanaf morgen mag je zo'n jurk voor niks anders meer gebruiken...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Handig, zo’n jurk die je ook als tent kunt gebruiken
Guess Who dus...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet van hunnie, maar van raadt eens wie.
Dat was een geweldig programma...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
Het volgende nummer had de titelsong van Cijfers & Letters kunnen zijn.
En makkelijk was het geenszins.quote:
Toen hadden we nog geen internet waar je plaatjes kon raden, dus toen deed ik daar thuis aan mee..quote:
Ik vond het soms zo knap hoe ze zo snel een rekensom konden leggen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen internet waar je plaatjes kon raden, dus toen deed ik daar thuis aan mee..
Het mooiste was als je thuis dichterbij het getal kwam dan op TV...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het soms zo knap hoe ze zo snel een rekensom konden leggen.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mooiste was als je thuis dichterbij het getal kwam dan op TV...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ken dit wel, erg slecht van NL bodem, volgens mij...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Nee, Pia Zadora is dit.
Die is nog kleiner dan livelink...
Dat deden ze in die tijd best veel.quote:
Nog een titel waar ik me niet aan ga wagen.quote:
Geweldige band met krankzinnige optredens destijds...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had echt niet verwacht dat je deze zou weten.
[ afbeelding ]
Ik zou deze ook niet meer herkennen over een maand, ben ik bang.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik die draaide in mijn raad programma, kende je 'm niet, Melting!
Je zou zelf eens wat meer moeten raden...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet meer herkennen over een maand, ben ik bang.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Passadena Dream Band - Zandvoort aan de Zee
Voor mij is het meestal meer zo van:..... ja die ken ik..... maar wie is het ook alweer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou zelf eens wat meer moeten raden...
Jeweetwel met dingesquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij is het meestal meer zo van:..... ja die ken ik..... maar wie is het ook alweer?
quote:
Ik heb een versie van zijn eerste opname van dit nummer, ergens rond 1940.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Maar dan nog veel eerder.
In de Rock n Roll Hall of Fame in Cleveland, Ohio kan je heel oude acapella opnames terughoren.
Kippenvel...
Ik zeg een 7 voor de uitvoering. Eén voet doet niet lekker mee.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zeg een 7 voor de uitvoering. Eén voet doet niet lekker mee.
[..]
Ik gok dat brother ‘m wel kende, mij zegt het niksquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Tot 3 minuten geleden...
[..]
De naam komt me in elk geval niet bekend voor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok dat brother ‘m wel kende, mij zegt het niks
Toepasselijk voor vandaag op het werk dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
Lekker om mee te bleren. Or I will attack and you don't want that!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |