SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Fogel het volgende:
En anders gooi ik het topic dicht :’)
Nogmaals hoi
Nee, da’s ietwat lastig met een chronische aandoening. Maar ze kan er prima mee levenquote:
Ik ging wat in de kast op zolder leggen...had ik niet moeten doen, het is echt een oven daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef just me het volgende:
De hitte is ook zwaar vermoeiend! Het is dat de kabouter morgenavond komt logeren dus ik moest wel even de slaapkamer opruimen
gewoon ergens stil gaan zitten en genoeg drinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging wat in de kast op zolder leggen...had ik niet moeten doen, het is echt een oven daar.
Ja klopt, gisteren ook wel gedaan. Vandaag wat vroeger eruit. Zo auto ophalen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen DDM en peaceman.
@:peaceman: je weet dat je vakantie hebt hè? Dan mag je langer blijven liggen.
Permanente Commissiequote:
U kaatst?quote:
Niet meer. Vroeger wel gedaan.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet meer. Vroeger wel gedaan.
Nu is het alleen kijken...
Goedemorgen Mad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen rond Sinterklaas komt het nog wel eens voorbij...
'Morgen!
Maar goed dat je niet was gaan golfen dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:16 schreef just me het volgende:
fietsen in de regen
![]()
niet dat de temperatuur gedaald is maar het was even lekker
Ik heb een paar dagen golf-rust genomenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet was gaan golfen dan.
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen golf-rust genomen
Kabouter komt straks en blijft tot morgenavond
Kabouters houden niet van pannenkoekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
VerkoelingRegen
Leuke aankopen bij de kringloop
Broodjes knakworst johquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. En lekker pannenkoeken eten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters houden niet van pannenkoeken
Ik ken heel grote kabouters die er niet gek op zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe bestaat het? Kabouters die niet van pannenkoeken houden.
quote:Vanaf 19.00 draai ik weer gouwe (en iets minder gouwe ouwe) plaatjes.
Kabouters gevuld met appelmoes of Nutella?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken heel grote kabouters die er niet gek op zijn.
Tenzij ze uit de koelkast komen en gevuld zijn met appelmoes of Nutella..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Kabouters gevuld met appelmoes of Nutella?Wat snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koude pannenkoeken met appelmoes of Nutella?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Er vloog zojuist een kat door de schuifhordeur heen naar buiten, achter een vogel aan die daar geland was.
Resultaat: Een compleet verwoeste en dus te vervangen hordeur...
Ja, koude pannenkoeken snap ik nog enigszins, maar met appelmoes of Nutella..... nee.... dat snap ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Koude pannenkoeken met appelmoes of Nutella?
Het kostte 'm geen moeite.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die was best sterk dan...... de kat bedoel ik.
Nog nooit een Franse crepe of een Joegoslavische palencinka gegeten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, koude pannenkoeken snap ik nog enigszins, maar met appelmoes of Nutella..... nee.... dat snap ik niet.
Nee, nog nooit gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit een Franse crepe of een Joegoslavische palencinka gegeten?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palatschinke
Wat moet er dan op?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gehad.
Ik heb ze het liefst met suiker, poedersuiker of jam.
Of spekOf appel, of kaas.......
Hier nog niet bewust regen meegemaakt. En ga zo boulen dus hoop dat dat zo blijftquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef brother52 het volgende:
En we hebben hoosbui nummer 5 of 6![]()
Ben de tel een beetje kwijt geraakt...
Ik ben er wel blij mee, zit hier prima droog en levert wat meer spektakel op in de wedstrijden. Het loopt alleen wel behoorlijk uit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier nog niet bewust regen meegemaakt. En ga zo boulen dus hoop dat dat zo blijft
Nutella heb ik wel eens van gehoord, maar ik vind het niet lekker.quote:
Ik hoorde dat de boel ontruimd was wegens het noodweer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:07 schreef brother52 het volgende:
En we hebben hoosbui nummer 5 of 6![]()
Ben de tel een beetje kwijt geraakt...
Ik heb wel geprobeerd wat brandjes te blussen, maar zonder succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog meer brandjes in de buurt gehad?
Goede avond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel geprobeerd wat brandjes te blussen, maar zonder succes.
Goedenavond
Ik maakte vroeger als lunch wel eens een simpel soort pannekoekjes met appelcompotequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nutella heb ik wel eens van gehoord, maar ik vind het niet lekker.
Met appelmoes had ik nog nooit van gehoord.
Appelmoes is ook gewoon een wat dikkere vruchtenjam, zonder gelatine...quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger als lunch wel eens een simpel soort pannekoekjes met appelcompote
Meteen inspiratie opgedaan voor wat er morgenavond gegeten gaat worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:52 schreef livelink het volgende:
Pannekoeken![]()
En hoe out of the box ik ook bezig ben geweest met pannekoeken, het lekkerste vind ik toch nog gewoon met spek en kaas.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staan hier brownies af te koelen, net uit de oven gehaald
Alles behalve pannenkoeken...quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen inspiratie opgedaan voor wat er morgenavond gegeten gaat worden.
Waar zou je heen gaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vanavond een concert op de planning staan, maar ik ga toch maar even meeraden...
Of gewoon oud genoeg zijn...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel radio5 (en Tineke) luisteren, dan weet je dit direct
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vanavond een concert op de planning staan, maar ik ga toch maar even meeraden...
Leuke zaal, artiest zegt me niksquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Riciotti Ensemble in Paradiso Noord...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar als mijn verbinding zo blijft kloten, ga ik alsnog...
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar als mijn verbinding zo blijft kloten, ga ik alsnog...
https://www.ricciotti.nl/quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuke zaal, artiest zegt me niks
Leuke zaalquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Riciotti Ensemble in Paradiso Noord...
Gelukkig is het dat niet meer...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke zaal![]()
Vooral als het tropisch warm is...
We zijn daar twee keer geweest voor Ron Sexsmith..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |