Nee pas als je er 6 hebtquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb een kat sinds kort. Ben ik nu stoer?
Pics van je kat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb een kat sinds kort. Ben ik nu stoer?
Hallo mortyquote:
Wil ook zienquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo morty
Wil je pics van mijn kat?
Eigenlijk geen zin om op te zoeken. Help me morgen even herinneren!
Mooi om te horen man. In huize Haags is alles prima!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja keigoed natuurlijk. En in huize haagsie?
Er staat een pareltje van een nieuw topic. Van @vogeltjesdans, ik reken op een bijdrage van jou.quote:
okokquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er staat een pareltje van een nieuw topic. Van @:vogeltjesdans, ik reken op een bijdrage van jou.
Wat 'n snoetjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:madeliefff @:amarantha @:skysherrif @:mortaxx @:yvonne @:scrummie2.0 @:lenny_leonard
Liefquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:madeliefff @:amarantha @:skysherrif @:mortaxx @:yvonne @:scrummie2.0 @:lenny_leonard
Walgelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:47 schreef yvonne het volgende:
JA NOU IS HET WEER EEN MOD SLOWCHAT MENSUH
Schreeuw niet zo heyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:47 schreef yvonne het volgende:
HET IS OOK NOOIT GOED.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:47 schreef yvonne het volgende:
|Ze zitten overalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Walgelijk.
Beter sluiten we ALLE sc's.
Leukquote:
Ja, een zwarte kat.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik postquote:
Serieus?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sow, jij hebt een harige poes
[ afbeelding ]
Ziet er lief uit, GGMM.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute neusjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die moeten stiekem ook hun ei kwijtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:47 schreef yvonne het volgende:
Zwart is altijd mooi. Kan niet veel mis gaan. Hoe heet ze/hij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ja, een zwarte kat.
[..]![]()
Kuroi, toevallig vandaag 5 jaar geworden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Zwart is altijd mooi. Kan niet veel mis gaan. Hoe heet ze/hij?
Aparte naam, leuk. En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kuroi, toevallig vandaag 5 jaar geworden.
Thanksquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Aparte naam, leuk. En gefeliciteerd!
Kattenbusinessquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand joh
Doe!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:19 schreef madeliefff het volgende:
Als het hier zo stil blijf ga ik het hier volspsmmen met mijn kat ahaha
Cool !!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raad eens wie net het ISS heeft gespot!
ONDERGETEKENDE!!!
De maanlander nog gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Cool !!!!
Ik ben toevallig een paar dagen geleden bij NASA geweest !
Magertjes.quote:
Zelfs op de foto van de foto geweest van André kuipertje!!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De maanlander nog gezien?of de Challenger? Oh nee die was geëxplodeerd
REALY GREAT!!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Magertjes.
Hoe is het daar vetklep!
Waar ben je zoal geweest, en hoeveel inch was je grootste pizza?quote:
Californiëquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar ben je zoal geweest, en hoeveel inch was je grootste pizza?
Hey chickiequote:
Zullen we maar op #ANONIEM gaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark en ik houden het niet meer bij hier
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zullen we maar op #ANONIEM gaan?
Ik ook.quote:
In elk geval een met wimpersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik nou wist in wat voor auto ze reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |