quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo zou je anders een short aan trekken die tóch niet op de foto hoeft.
Gewone postquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Had Jessie een witte enveloppe of gewone post?
Postquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik begrijp het wel maar ben het er niet mee eens. Hij heeft juist veel verpest in beide Utopia's.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei dgk had hij gehoord was een gerucht. Voor de febo is hij een belangrijke speler hij doet wat hun hem opdragen.
Gewone regulier post in een gekleurde envelope/map.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Het was meer als algemeen bedoeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens dat dat niet normaal is?Ik was allang naar huis gegaan, familie gaat voor Utopia.
Omdat ze anders in haar onderbroek stond?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo zou je anders een short aan trekken die tóch niet op de foto hoeft.
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
jordy vindt dat mariska selectief is met wie ze praatjes maakt.
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de molquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee want Jessie kan mensen 'overbluffen' en zij mist door de power voor
En daarom moet die kuil uitgegraven worden, zo diep mogelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.
Zag hem net in het atelier?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
SL, Lex vroeg enkel waar snotkoker was.
Waarschijnlijk dus ff praten met de febo.
Het lukt haar nog niet zo goed om dicht bij Jessie te komen ze mocht gisteren niet op zijn feestje komen ( eten en speurtocht).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.
O, vreemd dan hij had gisteren en zijn ouders en zijn verjaardags postquote:
Oké, hartonderzoeken zijn altijd stressvol dus ik zal daar nooit lichtzinnig over doen óók niet als het familie van Jessie betreft.quote:
Het heeft niet alleen met' weggestemd worden' te maken, je moet ook een groep naar je hand kunnen zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de mol
In principe staat hem niets meer in de weg , Maris kan het overnemen , met steun van de febo komt alles wel goed
Jessie wil Utopiaan van het jaar worden en de groep duizenden eurietjes in het groen laten staan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de mol
In principe staat hem niets meer in de weg , Maris kan het overnemen , met steun van de febo komt alles wel goed
Dat vindt ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar ben het er niet mee eens. Hij heeft juist veel verpest in beide Utopia's.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.
Jessie is een soort merel; ik wil ik wil ik wilquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie wil Utopiaan van het jaar worden en de groep duizenden eurietjes in het groen laten staan.![]()
![]()
Ook dat komt wel goed, met hulp van diezelfde mol en wat makkelijke schaapjes kan je alles naar je hand zetten , Jessie was daar niet heel erg bijzonder in ,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met' weggestemd worden' te maken, je moet ook een groep naar je hand kunnen zetten.
Dan zag ik hem daar ook neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Je, en 2 tellen geleden in de natte ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |