Mijn opa hete Stoffelquote:
Ja dat klopt, maar zodra visser trilling voelen, schieten ze weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die hitte zwommen de vissen wel meer aan de oppervlakte, het is maar 'n vijver en geen
beweging dus weinig zuurstof in dat water.
Tenzij ze al halfdood door de hitte zijn. Maar Adriaan zal dat toch niet met die hitte hebben gedaan? Zo is hij niet. Dan weet hij dat hij de visjes pijn kan doenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar zodra visser trilling voelen, schieten ze weg.
Nee, dat schijnt minder erg te zijn vinden de vissers in Utopiaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, pfff... Ik hoor ze niet zeggen dat het zielig is voor die vissen dat ze een ring in hun bek krijgen, vastgepakt worden handen met afgekloven vingernagels, bruut behandeld en weer teruggeflikkerd in in het water, als ze geluk hebben.
Ik moest gelijk aan Stoffel denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn opa hete Stoffel![]()
Maar slof ppfff
Die visjes hapte naar lucht en toe kwam Aadje met zijn vegan bootje aanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij ze al halfdood door de hitte zijn. Maar Adriaan zal dat toch niet met die hitte hebben gedaan? Zo is hij niet. Dan weet hij dat hij de visjes pijn kan doen
En toen zwom er witvis filetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die visjes hapte naar lucht en toe kwam Aadje met zijn vegan bootje aan
Ja, en nui zijn alles visjes dood, want je ziet ze niet meer vissenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die visjes hapte naar lucht en toe kwam Aadje met zijn vegan bootje aan
Slof is de achternaam van Jeffrey.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn opa hete Stoffel![]()
Maar slof ppfff
Natuurlijk niet. Arme beestjes een haak laten opvreten, terwijl ze halfdood in het water zijn lucht happen, dat mag wel natuurlijk. En als die helemaal pech heeft, mag die in een klein reservoir liggen tot hij met zijn buikje omhoog gaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij ze al halfdood door de hitte zijn. Maar Adriaan zal dat toch niet met die hitte hebben gedaan? Zo is hij niet. Dan weet hij dat hij de visjes pijn kan doen
Of Merels schuld omdat ze dik isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee Gerrie de vrouwenmisbruiker en loverboy
Knietje Fran, knietje!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Een behandeling van Jessie is altijd top.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat schijnt minder erg te zijn vinden de vissers in Utopia
Nou...Gerrit negeerde Franny.quote:
.. en die sprong pardoes tussen een broodje.quote:
Ze doet heel vreemd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
Tranny weer bij Aadje, ja natuurlijk gisteren Gerrie achter zijn rug kapot proberen te maken.
Vuil secreet.
Was dat maar het ergste. Het karakter van haar is haar grootste pluspunt.quote:
Zo doet ze altijd. Eigenlijk wil ze Gerrie neuken, maar de rest zegt dat ze dat niet moet doen omdat hij de duivel is.quote:
Fabeltjeskrant, stoffel de schildpadquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hé, dat was mijn vader zijn bijnaam....![]()
Hoe kom je daar nu bij??
Dit doet Franny al vanaf ze in Utopia zit. Dit gedrag bedoel ik. Zo met iedereen ook vriendjes blijven. Laat haar maar schuiven.quote:
Adje mag ze ook niet neuken van Jessie, Brandon wil niet maar ik zag haar vanmorgen wel Dylan betrekken in het Gerrit verhaal. Nieuwe slachtoffer?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo doet ze altijd. Eigenlijk wil ze Gerrie neuken, maar de rest zegt dat ze dat niet moet doen omdat hij de duivel is.
Ja, mijn vader was een rustige man die zich niet gauw druk maakte...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant, stoffel de schildpad
Loverboy tactiek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee Gerrie de vrouwenmisbruiker en loverboy
Het maakt haar niets uit. Ze wil iedereen wel neuken, maar Gerrit wordt niet voor niets Geile Gerrit genoemd. Die is het gemakkelijkst binnen te halen. Gaat niet gebeuren, want ze gaat haar benen niet meer 'open maken'.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zo doet ze altijd. Eigenlijk wil ze Gerrie neuken, maar de rest zegt dat ze dat niet moet doen omdat hij de duivel is.
Is wel lekker makkelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Adje mag ze ook niet neuken van Jessie, Brandon wil niet maar ik zag haar vanmorgen wel Dylan betrekken in het Gerrit verhaal. Nieuwe slachtoffer?
Nee, je hebt geen smaakt. Een jonge meid van 25 staat dat niet. Merel is natuurlijk een ander verhaal, dus misschien heb je gelijk, als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Zou wel geen smaak hebben maar vind die rode jurk bij merel haar wel leuk staan.
Het staat helemaal geen vrouw, jong of oud. Het is vreselijk ordinair.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen smaakt. Een jonge meid van 25 staat dat niet.
Ze gaat zelf op mannen liggen en ze vraagt zelf om een piemel.quote:
Jessie wil geen perikelen tussen Franny en Gerrie. Dat is niet goed voor de stemmingen. Gezeik en ruzie. Haar stem is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Adje mag ze ook niet neuken van Jessie, Brandon wil niet maar ik zag haar vanmorgen wel Dylan betrekken in het Gerrit verhaal. Nieuwe slachtoffer?
Vind jij, vind ik, maar ik ga met Coos mee, want iedereen heeft een smaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat helemaal geen vrouw, jong of oud. Het is vreselijk ordinair.
Er lopen daar nog 2 slachtoffers rond.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaat zelf op mannen liggen en ze vraagt zelf om een piemel.
Daarnaast heeft ze het ook steeds over seks met Gerrit dus ja wat een slachtoffer ishet
Ze zijn allebei even erg. Franny als vrouw zou het zichzelf toch meer mogen aanrekenen. Die kan haar benen gesloten houden. Gerrit zijn natuur is om ze gespreid te krijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaat zelf op mannen liggen en ze vraagt zelf om een piemel.
Daarnaast heeft ze het ook steeds over seks met Gerrit dus ja wat een slachtoffer ishet
Ordinair zie ik toch anders dan dat rode jurkje. Ik vind ordinair dat je borsten uit een strak en te kort jurkje hangen als je bijna 50 bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat helemaal geen vrouw, jong of oud. Het is vreselijk ordinair.
Was het waar ze Jens al voor gevraagd had? Voor de palen in de grond te slaan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat eng, mariska heeft liever Jessie om haar heen met dingen doen. En ze noemde hem schat.
Weer deze onzin ...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er lopen daar nog 2 slachtoffers rond.
1 was buiten Utopia, dus hij is altijd al zo geweest.
En de eerste avond lag hij al met Myléne in bed om het nog een keer te proberen, maar daar trapte ze niet in, wijzer geworden dus.
Ja alles is de schuld van Gerrie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er lopen daar nog 2 slachtoffers rond.
1 was buiten Utopia, dus hij is altijd al zo geweest.
En de eerste avond lag hij al met Myléne in bed op het nog een keer te proberen, maar daar trapte ze niet in, wijzer geworden dus.
Het zou er nog bij moeten komen! Maar troost je , dat trekt ze ook aan. Kort en blote borsten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ordinair zie ik toch anders dan dat rode jurkje. Ik vind ordinair dat je borsten uit een strak en te kort jurkje hangen als je bijna 50 bent.
Ze geilt enorm op hemquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat eng, mariska heeft liever Jessie om haar heen met dingen doen. En ze noemde hem schat.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
Als Milani straks in een rode jurk loopt is het niet ordinair
Goedkeuring heeft onze Djezzie nodig van der papa en die mama.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:37 schreef puzziepie het volgende:
Hopelijk veel narigheid over Merel in de post van Jessie
Maar ja zal wel niet
Ze heeft ten eerste niet zo'n ordinaire snuit die erboven uitkomt en gedraagt zich niet zo als Merel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
Ooh jawel, een rood jurkje met gouden stippen is bij iedereen ordinair.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
Ja vast en daarom deden ze gister zo vriendelijk tegen haar aan het hek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:37 schreef puzziepie het volgende:
Maar ja zal wel niet
Je leest beroerd Koosquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vast en daarom deden ze gister zo vriendelijk tegen haar aan het hek.
Die angsthaas praat nu die lui niet meer goed en probeert niet Dylan naar hun pijpen te laten dansen met haar 'ze bedoelen het goed'.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:37 schreef puzziepie het volgende:
Maar ja zal wel niet
Nou volgens mij reageerde je op mijn post en daar gaf ik zelf al mijn antwoord in ,maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of jij leest het anders dan ik schrijf.
Die oorbellen erbij maken het helemaal af.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:44 schreef spapaars het volgende:
Gezien de bezoekers die daar komen kan Merel beter haar kledingmaat promoten met een fotoschiet.
Gerrit mag nu wel camera beelden vast laten leggen anders is hij weer een verkrachter of wil haar aanranden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die weten ook dat Merel de slaaf van Jessie is, in dit stadium. Hij heeft haar nodig. Soms is het slecht kiezen uit twee kwaden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij haar wegblijven, dan zit hij goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Gerrit mag nu wel camera beelden vast laten leggen anders is hij weer een verkrachter of wil haar aanranden.
Ze hebben elkaar nodig. Maar Marissa probeert uit alle macht er tussen te komen en dikke vriendjes met Jessie te worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die weten ook dat Merel de slaaf van Jessie is, in dit stadium. Hij heeft haar nodig. Soms is het slecht kiezen uit twee kwaden.
O ja? Dat heb ik nog niet zo door gehad, maar verbaast mij niks. Mariska wil graag gevierd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar nodig. Maar Marissa probeert uit alle macht er tussen te komen en dikke vriendjes met Jessie te worden.
Das lekker makkelijk ...ze moeten bij elkaar uit de buurt blijven , Tranny uit de buurt van Ger en Ger uit de buurt van Trannyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij haar wegblijven, dan zit hij goed.
Zij zoekt hem vaker op dan andersom .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij haar wegblijven, dan zit hij goed.
Hij moedigt niks aan hij geef haar aandacht en daar geniet ze heel erg van die Franny.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ik, ze doen het allebei, maar als hij beter is, moet hij het niet aanmoedigen en haar aanhalen.
Je, hij geeft haar aandacht door geile praat over nat zijn e.d. Door achter haar te gaan liggen, in het huisje (bedoel niet zijn huisje). Hij is net zo erg, op een andere manier. Franny is een slet, dat betwist ik niet, maar het wordt tijd dat Gerrit dat ziet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:57 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij moedigt niks aan hij geef haar aandacht en daar geniet ze heel erg van die Franny.
Ach ja, iemand die de rest van de bewoners dom en lelijk vindt mogen we natuurlijk niet bekritiseren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen smaakt. Een jonge meid van 25 staat dat niet. Merel is natuurlijk een ander verhaal, dus misschien heb je gelijk, als je het zo bekijkt.
Franny is vooral aandacht ziek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je, hij geeft haar aandacht door geile praat over nat zijn e.d. Door achter haar te gaan liggen, in het huisje (bedoel niet zijn huisje). Hij is net zo erg, op een andere manier. Franny is een slet, dat betwist ik niet, maar het wordt tijd dat Gerrit dat ziet.
Natuurlijk niet. Die heeft het uitgevonden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach ja, iemand die de rest van de bewoners dom en lelijk vindt mogen we natuurlijk niet bekritiseren.
Tuurlijk mag je kritiek op Merel hebben, maar doorlopend dat gezeik over haar gewicht vind ik persoonlijk heel kortzichtig. Dat ze een kut karakter heeft en dat het daarover gaat geen probleem mee. Maar over alleen maar over te dik hebben slaat door hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach ja, iemand die de rest van de bewoners dom en lelijk vindt mogen we natuurlijk niet bekritiseren.
Smaak is persoonlijk, als jij het mooi vindtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
Zou wel geen smaak hebben maar vind die rode jurk bij merel haar wel leuk staan.
Het ging niet om de kleur, maar dat wist je al.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Smaak is persoonlijk, als jij het mooi vindt
ik vind de kleur rood haar goed staan.
Valt wel mee ze liep daarvoor gewoon weg en liet hem lekker met rust met lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel zich weer opdringen om mee te lezen. Ze kan niet eens afwachten.
Al zie ik hem er wel voor aan dat hij in een relatie is en zegt.quote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek op Merel hebben, maar doorlopend dat gezeik over haar gewicht vind ik persoonlijk heel kortzichtig. Dat ze een kut karakter heeft en dat het daarover gaat geen probleem mee. Maar over alleen maar over te dik hebben slaat door hier.
Weet ik, ze wacht meestal eerst af of hij haar erbij haalt. Als ze het niet kan houden, gaat ze er naartoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt wel mee ze liep daarvoor gewoon weg en liet hem lekker met rust met lezen.
En is dat erg als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik, ze wacht meestal eerst af of hij haar erbij haalt. Als ze het niet kan houden, gaat ze er naartoe.
Heeft zij naar anderen ook absoluut geen moeite mee, dus ze verdient alles wat ze krijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek op Merel hebben, maar doorlopend dat gezeik over haar gewicht vind ik persoonlijk heel kortzichtig. Dat ze een kut karakter heeft en dat het daarover gaat geen probleem mee. Maar over alleen maar over te dik hebben slaat door hier.
en na een uurtje mag je weer naar huisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie maak er toch geen drama van. Is gewoon een onderzoek om zuurstof in het hart te meten volgens mij. Krijgt zijn vader contrast ingespoten om de doorstroming te onderzoeken heb ik het idee.
Lex moet niet zeuren. Bij een zwemwedstrijd wordt ze gediskwalificeerd omdat ze twee drijvers gebruikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef formule het volgende:
Lex klaagt over haar mede bewoners,ze kan eigenlijk alleen goed met Shell en Hiske
Oja, gisteren wisten ze nog niet wat ze hadden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is dat erg als je een relatie hebt.
6 uur is het meestal he als je een onderzoek via een slagader krijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en na een uurtje mag je weer naar huis
Mee eens, ze had het zelf ook over het vetrolletje van Andrea.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft zij naar anderen ook absoluut geen moeite mee, dus ze verdient alles wat ze krijgt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie maak er toch geen drama van. Is gewoon een onderzoek om zuurstof in het hart te meten volgens mij. Krijgt zijn vader contrast ingespoten om de doorstroming te onderzoeken heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ja echt heel raar als je vader hartproblemen heeft en je maakt je daar zorgen overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
er wordt wat ingespoten wat het hart sneller doet kloppen alsof je je inspant en is best een beetje "eng"om te ondergaan maar het komt zo op rustquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zou me ook niks verbazen. Zal hij toch wel een vrouw moeten treffen boven zijn niveau om een behoorlijk inkomen te hebben zodat er een comfortabele bank staat om op te zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zie ik hem er wel voor aan dat hij in een relatie is en zegt.
Schat ga jij maar werken, doe ik het huishouden wel (op de bank)
t is een stress echoquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
6 uur is het meestal he als je een onderzoek via een slagader krijgt.
Hij zei net zelf dat zijn vader er gister goed uitzag. En ik snap dat je je er zorgen over kan maken. Maar dan moet hij gewoon naar huis toe gaan en bij zijn vader zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja echt heel raar als je vader hartproblemen heeft en je maakt je daar zorgen over
Dikke kop, onderkin.... etc.... En dan nog, ze is gewoon een dikkerd en is vaak jaloers op anderen die het niet zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Mee eens, ze had het zelf ook over het vetrolletje van Andrea.
Gerrit is gewoon een gezonde jongen ...niets mis mee...quote:
Misschien dat ze het er dan zélf niet steeds over moet hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft hooguit 1 dag met een pruillip rondgelopen en toen ging haar avontuurlijk leven in Utopia weer doorrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef puzziepie het volgende:
Maar eerst ff een tv momentje voor de man die haar leven in een klap verwoestteTranny heeft nog elke dag veel verdriet om het verlies van de man die ze als de liefde van haar leven zag
[ afbeelding ]
En constant van die wanstaltige kleding aantrekken en modeshows geven, omdat ze model wil zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat ze het er dan zélf niet steeds over moet hebben.
Lijkt een familiekwaal die luchtwegen en meer van dat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei net zelf dat zijn vader er gister goed uitzag. En ik snap dat je je er zorgen over kan maken. Maar dan moet hij gewoon naar huis toe gaan en bij zijn vader zijn.
Ja las het net, wist niet dat het een stress test was. Ik heb tijd terug ook van die onderzoeken gehad maar dat vond ik inderdaad wel eng omdat je hartslag omhoog gaat en je daar last van krijgt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
er wordt wat ingespoten wat het hart sneller doet kloppen alsof je je inspant en is best een beetje "eng"om te ondergaan maar het komt zo op rust
Zeker met al zijn succesvolle projecten kan hij met opgeheven hoofd door de poort 😃😃quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Mooi moment voor Jessie om de stap naar buiten te nemen, Maris ,zijn reserve is inmiddels binnen, kan het overnemen dus Jessie kan met een goed gevoel naar huis gaan , zonder afgang
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Zeker met al zijn succesvolle projecten kan hij met opgeheven hoofd door de poort 😃😃
Wel raar wanneer je zelf geen hart en geweten hebtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja echt heel raar als je vader hartproblemen heeft en je maakt je daar zorgen over
Ik zou zeggen lekker naar huis gaan en bij je papa blijvenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die weet niet wat ze moet voelen, en houdt zichzelf voor de gek, met als gevolg dat ze zich als een slet gedraagt. Tim is voor niets zo gevierendeeld over Franny.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:09 schreef puzziepie het volgende:
Maar eerst ff een tv momentje voor de man die haar leven in een klap verwoestteTranny heeft nog elke dag veel verdriet om het verlies van de man die ze als de liefde van haar leven zag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef goldback het volgende:
[..]
Wel raar wanneer je zelf geen hart en geweten hebt
Die snorkel is slaapapneu.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt een familiekwaal die luchtwegen en meer van dat.
Jessie ook al aan de snorkel.
Heb ik niet gelezen Formule, alleen dat zijn vader een hart onderzoek krijgt.quote:
Nutteloze opmerkingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef goldback het volgende:
[..]
Wel raar wanneer je zelf geen hart en geweten hebt
Ik zou mij ook zorgen maken hoor. Elke ingreep brengt een risico met zich mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lekker naar huis gaan en bij je papa blijven
Zou ik heel normaal vinden
Ik zag hem net zitten toen ik de streams aan zetten en dacht er is iets heel ergs gebeurd
ZIjn vader krijgt gewoon een onderzoek zoals zovelen krijgen, er is verder toch niets gebeurd of heeft hij een hartaanval gehad
Alles gaat bij Tranny om het verleiden middels seks , wraak op mensen die haar iets hebben 'aangedaan' en slachtoffer zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die weet niet wat ze moet voelen, en houdt zichzelf voor de gek, met als gevolg dat ze zich als een slet gedraagt. Tim is voor niets zo gevierendeeld over Franny.
Ben het met je eens, jessie maakt er een tv momentje van heb ik het idee. Hij zit al weken niet goed zegt hij dus beter naar huis dan gaan er zijn voor zijn ouders.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lekker naar huis gaan en bij je papa blijven
Zou ik heel normaal vinden
Ik zag hem net zitten toen ik de streams aan zetten en dacht er is iets heel ergs gebeurd
ZIjn vader krijgt gewoon een onderzoek zoals zovelen krijgen, er is verder toch niets gebeurd of heeft hij een hartaanval gehad
Ik vraag het me af,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen Formule, alleen dat zijn vader een hart onderzoek krijgt.
Niet nodig, ze gooit alles weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef loekdewolf het volgende:
Vraagje: wie betaalt de kosten van de verhuiswagen als Merel uit Utopia vertrekt?
Tieten hangen er weer uit. Maar wat maakt het uit, Alex loopt er ook altijd zo bij alleen is het bij Alex ordinair.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Mooi moment voor Jessie om de stap naar buiten te nemen, Maris ,zijn reserve is inmiddels binnen, kan het overnemen dus Jessie kan met een goed gevoel naar huis gaan , zonder afgang
[ afbeelding ]
Wie weet kan Jessie ook gezellig mee naar Dutch Valleyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, Keelie gaat naar Dutch Valley met Sas en Max.. zozo die twee nog steeds vasthouden aan een draadje Utopia.. ook als is het met een Ex-Utopiaan
Die twee geven dus nog niet op...
Zeker en wat die vader gaat doen is voor hem niet prettig, maar erna voel je je gewoon weer oke en besluiten ze daarna wat het behandel plan gaat worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou mij ook zorgen maken hoor. Elke ingreep brengt een risico met zich mee.
Mama of Jessies zakgeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef loekdewolf het volgende:
Vraagje: wie betaalt de kosten van de verhuiswagen als Merel uit Utopia vertrekt?
Hele goeie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef loekdewolf het volgende:
En Hiske is kapotquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef ericahysterica het volgende:
Gerrit heeft vandaag helemaal geen zin om wat te doen.......goh
de moeder van jan smit natuurlijk die telt alles wel voor haarquote:
Gister 'n hele drukke dag gehad met Jessie pleasenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef ericahysterica het volgende:
Gerrit heeft vandaag helemaal geen zin om wat te doen.......goh
Maris is zijn vervangerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef spapaars het volgende:
Mocht Jessie gaan.
Merel red het niet zonder hem, dus verwacht ik een vervanger die vergelijkbaar is met Jessie.
Misschien zoekt Ivan nog een lange goed betaalde vakantiebaan.
Ja, zeker aan het hart, maar ik neem aan dat je daar dan in de buurt zou willen zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zou mij ook zorgen maken hoor. Elke ingreep brengt een risico met zich mee.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de moeder van jan smit natuurlijk die telt alles wel voor haar
Voor zijn vader en moeder zeker, neem aan dat ze hem graag bij hun willen hebben. Het is een hechte familie. Maar ik denk niet dat Jessie bereid is Utopia op te geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, jessie maakt er een tv momentje van heb ik het idee. Hij zit al weken niet goed zegt hij dus beter naar huis dan gaan er zijn voor zijn ouders.
Op kosten van de bv volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister 'n hele drukke dag gehad met Jessie pleasen
O oke, nee, ik denk niet dat hij naar huis gaat.quote:
Die zal veel meer weerstand krijgen, op zich wel leuk.quote:
Precies! Het leven buiten Utopia lijkt mij veel belangrijker!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zeker aan het hart, maar ik neem aan dat je daar dan in de buurt zou willen zijn.
Snap niet dat mensen Utopia boven alles verkiezen eerlijk gezegd.
Maar wél een bezoekje in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, nee, ik denk niet dat hij naar huis gaat.
Zijn vader is toen ook gedotterd, hij is toen ook niet naar huis gegaan.
Walgelijk jurkje wat ze nu aan heeft, het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:24 schreef loekdewolf het volgende:
Voor een marokkaanse zigeunerin ziet ze er niet slechts uit, tenminste als ze haar mond dicht houdt.
Oh je wilt er ook een Dotje?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Walgelijk jurkje wat ze nu aan heeft, het ziet er niet uit
ze wisselt elk uur van kleding en bijpassende oorbellenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Walgelijk jurkje wat ze nu aan heeft, het ziet er niet uit
Maris heeft geen enkel natuurlijk overwicht, dat gaat haar niet lukken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal veel meer weerstand krijgen, op zich wel leuk.
Maar als je de febo achter je staat, sta je wel sterk.
laat mariska jesse maar lekker stalken en dan hoop ik dat de bom barst. Ik heb mariska overigens nog weinig in beeld gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska is de Jessie Stalker, dat mens is echt eng hoe ze tegen Jessie doet. (kan natuurlijk
niet eng genoeg zijn)
Jessie en Maris zouden het perfecte stel zijn , qua achterbaks laf stookgedrag e.d zijn ze hetzelfde ..Dit is het perfecte moment om naar huis te gaan .quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zal veel meer weerstand krijgen, op zich wel leuk.
Maar als je de febo achter je staat, sta je wel sterk.
Mens is gewoon slim en uitgekookt...............Die denkt dat ze het gaat redden, maar die gaat nog wel een keer flink op haar bek....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska is de Jessie Stalker, dat mens is echt eng hoe ze tegen Jessie doet. (kan natuurlijk
niet eng genoeg zijn)
Die ligt er dan de eerstsvolgende stemming meteen uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maris heeft geen enkel natuurlijk overwicht, dat gaat haar niet lukken.
Het is hier al zo vaak gepost...Merel is lelijk van binnen en van buiten en die jurkjes echt het kan echt niet!quote:
Toch zou ik niet heel blij zijn als mijn zoon op zo'n dure diva zou vallen....met dat angst dat het steeds serieuser zou worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan assistent van de assistent zijn/haar assistentquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens is gewoon slim en uitgekookt...............Die denkt dat ze het gaat redden, maar die gaat nog wel een keer flink op haar bek....
Maar wordt wel gesteund door de mollen , ze is Jessies vervanger en het handige is dat ze op dezelfde voet als Jessie de boel voortzetten daar: achterbaks en laf dus de perfecte vervangerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maris heeft geen enkel natuurlijk overwicht, dat gaat haar niet lukken.
😂quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:21 schreef loekdewolf het volgende:
So, houw op schei uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch zou ik niet heel blij zijn als mijn zoon op zo'n dure diva zou vallen....met dat angst dat het steeds serieuser zou worden.
Ja, en als ze steeds in beeld is (was daarstraks een fotoshoot) dan mag je er geen commentaar op leveren. Maar we leven in een vrij land en zéker als iemand zich zo op de voorgrond zet kun je verwachten dat we je te grazen nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het is hier al zo vaak gepost...Merel is lelijk van binnen en van buiten en die jurkjes echt het kan echt niet!
Gister zeiden ze ouders aan het hek tegen hem op de vraag wanneer hij ze zou uitnodigen van joh wacht tot eind september of oktober.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor zijn vader en moeder zeker, neem aan dat ze hem graag bij hun willen hebben. Het is een hechte familie. Maar ik denk niet dat Jessie bereid is Utopia op te geven.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jho, snotkoker gaat niet weg.
-edit-dit soort posts gaan veel te ver.
Nee niet bij zijn vader dat was bij zijn opa.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél een bezoekje in het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
So, houw op schei uit.
Al je meubilair nijlpaard proof maken voor als je schoondochter komp![]()
Denk dat de ouders wel vermoeden dat het buiten tóch niks gaat worden en Jessie binnen niet zonder haar kan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch zou ik niet heel blij zijn als mijn zoon op zo'n dure diva zou vallen....met dat angst dat het steeds serieuser zou worden.
En haar korte broek ging ook niet meer dicht en die buik puilde eruitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, en als ze steeds in beeld is (was daarstraks een fotoshoot) dan mag je er geen commentaar op leveren. Maar we leven in een vrij land en zéker als iemand zich zo op de voorgrond zet kun je verwachten dat we je te grazen nemen.
Dat doe je normaal gesproken toch ook? Dan ben je ook niet bij de ingreep aanwezig. Begrijp best dat Jessie zich zorgen maakt over zijn vader. Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél een bezoekje in het ziekenhuis.
Belangrijke speler?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:35 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zou Jessie de belangrijke speler zijn die Utopia ging verlaten volgens een gerucht?
Die deed ze niet dicht, was alleen voor de foto’s aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
En haar korte broek ging ook niet meer dicht en die buik puilde eruit![]()
😂. Gister zei ze ik wil post maar volgens mijn zijn ze vergeten dat ze een dochter hebben . Was een geintje van haar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:29 schreef loekdewolf het volgende:
Franny heeft er niet voor gekozen, die is door haar ouders aangemeld. Die waren het zat na 15 jaren haar crechekosten te hebben betaald.
Oh nee hoor......Merel mag niet eens in zijn buurt komen van mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:26 schreef spapaars het volgende:
Mocht Jessie gaan.
Merel red het niet zonder hem, dus verwacht ik een vervanger die vergelijkbaar is met Jessie.
Misschien zoekt Ivan nog een lange goed betaalde vakantiebaan.
nee hoor die ging niet dicht...die buik paste er echt niet in!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die deed ze niet dicht, was alleen voor de foto’s aan.
Niks tegen het vissen maar als het maar met respect voor het dier gebeurt.quote:
Ja, dat hebben ze ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
Eerlijk is eerlijk Adriaan en Jens hebben wel de beste lijven
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
Was toch dat zijn vader gedotterd moest worden? Wat mankeerde zijn opa dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee niet bij zijn vader dat was bij zijn opa.
Dáár reageerde we dus ook op, logisch toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
En haar korte broek ging ook niet meer dicht en die buik puilde eruit![]()
En Lexquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
Sherry is echt 'n vals jaloers kreng, die denkt echt: Ik geen "relatie" met Gerrit..... NIEMAND inquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:41 schreef snetje het volgende:
Shelley tegen Dylan: We hebben gisteren nog een gesprek met haar gehad ...maar ze moet het zelf weten..
Dat zei dgk had hij gehoord was een gerucht. Voor de febo is hij een belangrijke speler hij doet wat hun hem opdragen.quote:
Schrijf ik ergens dat dat niet normaal is?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doe je normaal gesproken toch ook? Dan ben je ook niet bij de ingreep aanwezig. Begrijp best dat Jessie zich zorgen maakt over zijn vader. Dat is toch heel normaal?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
Nee want Jessie kan mensen 'overbluffen' en zij mist daar de power voorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wordt wel gesteund door de mollen , ze is Jessies vervanger en het handige is dat ze op dezelfde voet als Jessie de boel voortzetten daar: achterbaks en laf dus de perfecte vervanger
Hoezo zou je anders een short aantrekken dat tóch niet op de foto hoeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor die ging niet dicht...die buik paste er echt niet in!
Dat is vooral een grote egoiste in alles en heel berekenend wat dat betreft lijkt ze op Merel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sherry is echt 'n vals jaloers kreng, die denkt echt: Ik geen "relatie" met Gerrit..... NIEMAND in
Utopia 'n relatie met Gerrit!
Jordy doorziet de boel daar goedquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
jordy vindt dat mariska selectief is met wie ze praatjes maakt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo zou je anders een short aan trekken die tóch niet op de foto hoeft.
Gewone postquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Had Jessie een witte enveloppe of gewone post?
Postquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik begrijp het wel maar ben het er niet mee eens. Hij heeft juist veel verpest in beide Utopia's.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei dgk had hij gehoord was een gerucht. Voor de febo is hij een belangrijke speler hij doet wat hun hem opdragen.
Gewone regulier post in een gekleurde envelope/map.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef Dotteke het volgende:
Het was meer als algemeen bedoeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens dat dat niet normaal is?Ik was allang naar huis gegaan, familie gaat voor Utopia.
Omdat ze anders in haar onderbroek stond?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo zou je anders een short aan trekken die tóch niet op de foto hoeft.
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
jordy vindt dat mariska selectief is met wie ze praatjes maakt.
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de molquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee want Jessie kan mensen 'overbluffen' en zij mist door de power voor
En daarom moet die kuil uitgegraven worden, zo diep mogelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, ze wil ook alleen maar op niveau praten.
Zag hem net in het atelier?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
SL, Lex vroeg enkel waar snotkoker was.
Waarschijnlijk dus ff praten met de febo.
Het lukt haar nog niet zo goed om dicht bij Jessie te komen ze mocht gisteren niet op zijn feestje komen ( eten en speurtocht).quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.
O, vreemd dan hij had gisteren en zijn ouders en zijn verjaardags postquote:
Oké, hartonderzoeken zijn altijd stressvol dus ik zal daar nooit lichtzinnig over doen óók niet als het familie van Jessie betreft.quote:
Het heeft niet alleen met' weggestemd worden' te maken, je moet ook een groep naar je hand kunnen zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de mol
In principe staat hem niets meer in de weg , Maris kan het overnemen , met steun van de febo komt alles wel goed
Jessie wil Utopiaan van het jaar worden en de groep duizenden eurietjes in het groen laten staan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jessie zou niet worden weggestemd, dus Maris als opvolger ook niet...en ze wordt net als Jessie gesteund door His de mol
In principe staat hem niets meer in de weg , Maris kan het overnemen , met steun van de febo komt alles wel goed
Dat vindt ik ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar ben het er niet mee eens. Hij heeft juist veel verpest in beide Utopia's.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komt steeds een stukje dichter bij Jessie, want dat lijkt mij haar missie. Alleen Merel staat haar nog in de weg.
Jessie is een soort merel; ik wil ik wil ik wilquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie wil Utopiaan van het jaar worden en de groep duizenden eurietjes in het groen laten staan.![]()
![]()
Ook dat komt wel goed, met hulp van diezelfde mol en wat makkelijke schaapjes kan je alles naar je hand zetten , Jessie was daar niet heel erg bijzonder in ,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met' weggestemd worden' te maken, je moet ook een groep naar je hand kunnen zetten.
Dan zag ik hem daar ook neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Je, en 2 tellen geleden in de natte ruimte.
Zodra er geld is moet het op!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jessie is een soort merel; ik wil ik wil ik wil
Ik denk dat Jessie van te voren met bepaalde mensen afspraken heeft gemaakt , ik zie hem wel eerder vertrekken ,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie wil Utopiaan van het jaar worden en de groep duizenden eurietjes in het groen laten staan.![]()
![]()
Ach, als ik een bruine trui aan breien ben geweest kijk ik ook wel eens vol trots naar het geproduceerde kunstwerk dus snap de verwarring atelier en natte ruimte welquote:
Iedereen wordt toch verliefd op iemand die hem/haar aanspreekt?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:56 schreef loekdewolf het volgende:
Jessie houdt van een bepaald type vrouwen dat heeft Uto 1 wel geleerd. Als ze maar een grote bek open trekken is onze Jes meteen smoorverliefd.
Alleen mama zag er witjes uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:55 schreef ericahysterica het volgende:
hiske vond dat papa jessie er goed uitzag
Een beetje, de rapen zijn gaar, code.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie van te voren met bepaalde mensen afspraken heeft gemaakt , ik zie hem wel eerder vertrekken ,
en daarbij : zo belangrijk is Jessie ook weer niet
Ik zit met verbazing te luisteren naar haar uitlegquote:
Ze zetten er een stent in inderdaad. Mijn zus heeft deze ingreep net ondergaan en is heel erg meegevallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha Hiske zegt halen ze er een stukje uit en zetten ze er een stent in
Hoezo stukje er uit halen, ze halen niets weg ze zetten er iets in
Penningmeester van de carnavals vereniging. Ken gewoon omvallen, polonaise gaat wel door.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie van te voren met bepaalde mensen afspraken heeft gemaakt , ik zie hem wel eerder vertrekken ,
en daarbij : zo belangrijk is Jessie ook weer niet
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, als ik een bruine trui aan breien ben geweest kijk ik ook wel eens vol trots naar het geproduceerde kunstwerk dus snap de verwarring atelier en natte ruimte wel
Ja vriendlief hier ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zetten er een stent in inderdaad. Mijn zus heeft deze ingreep net ondergaan en is heel erg meegevallen.
Was dat niet de code voor Lotje ? Of Andreaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een beetje, de rapen zijn gaar, code.
Een bypass is een omleiding toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Hiske je lult, je bent in de war met een pacemaker, ze zegt dat een byepass een apparaatje op het hart is, Als je iets niet goed weet lul er dan ook niet over.
Kan in meerdere aderen een stent gezet worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vriendlief hier ook
Maar de vader van Jessie heeft pas geleden ook al een stent gehad.
Andrea, als ze dat zei kwam er binnen 23 min een dikke hummer door de poort (Anton?..)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was dat niet de code voor Lotje ? Of Andrea![]()
Damn ik weet het niet eens meer
Ja halen ze een ader uit je ben en die plaatsen ze dan op je hart op de plek waar de verstopte ader zit. Dan krijg je een open hart operatie en leggen ze je hart stilquote:
Antonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Andrea, als ze dat zei kwam er binnen 23 min een dikke hummer door de poort (Anton?..)
Ze blijven daar niet mee aan de gang, dan plaatsen ze een pacemaker als stimulatie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vriendlief hier ook
Maar de vader van Jessie heeft pas geleden ook al een stent gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |