Cees is/was ook een vreselijk mens de past goed bij hem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die houden van hem. Oja, en Cees die graag vrienden maakt.
Jens is waarschijnlijk de enige onafhankelijke, ongrijpbaar bijna, daarom roept hij bij veel medebewoners zoveel weerstand op.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dus iedereen daar laat zich dwingen in zijn rol?????
Ook als je weet dat wanneer je er uit gaat je er heel slecht op staat?
Ik denk dat er wel degelijk voorstellen worden gedaan door de Febo, maar jij bent de baas over of je het doet of niet!
En niemand kan je dwingen!
buiten ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:06 schreef goldback het volgende:
[..]
vandaar daar dat Jessie geen vrienden heeft
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een bullshit verhaal
Mylene heeft ver voor Utopia een relatie gehad met Ger, ze hebben geen seks gehad toen ze in uto zat .
Ger mag dan bespelen ,maar hij is niet de enige ...Tranny probeert hem te verleiden met seks , manipuleert de hele boel en stookt over Ger en nou ...en tot nu toe heb ik uit haar nare rot bek alleen maar leugens gehoord over hem .
Shell bespeelt hem ook, maar weer op een hele andere manier .
Kortom : Onzin.
Je vergeet voor het gemak ook nog eens het verschil in leeftijd tussen Ger en Shell& Tranny . zij zijn ouder en al is het maar een paar jaar, toch is dat op die leeftijd best een flink verschil , sowieso op geestelijk vlak .
Tranny en Shell zijn allesbehalve slachtoffer van Ger.
Mylene reken ik al niet eens mee, Was buiten Uto en zij hadden een vriendschap ,gingen samen uit , deden veel met elkaar .
Het is wel heel makkelijk omte zeggen dat hij niets doet ,maar dat staat helemaal los van Tranny en Shell . Dat 'vreemde tikje' dat Shell en tranny zich zogenaamd laten bespelen is onzin ...
Niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:13 schreef Chea49 het volgende:
GM![]()
Ben nog steeds verbaasd dat er niemand is die gezegd heeft dat het gewoon niet kan dat een hele groep wordt uitgesloten van een verjaardag van een van de bewoners. Geld verspillen waarvan men niet weet wie daar verantwoordelijk voor is en dan aan het eind nog eens demonstratief met 3 personen sushi gaan zitten vreten. En dit allemaal uit de koker van maar 1 stront verwend mokkel als een Merel die nu ook nog eens in de zoveelste nieuwe outfit daar rondloopt alsof ze alles, maar dan ook alles bezit daar. Dit is Utopia? Ik negeerde dat 3-tal als de neten en ging precies doen wat ik zou willen omdat het MIJN Utopia ook is. Walgelijke lui daar zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, onbegrijpelijk dat ze dat allemaal maar pikken!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:13 schreef Chea49 het volgende:
GM![]()
Ben nog steeds verbaasd dat er niemand is die gezegd heeft dat het gewoon niet kan dat een hele groep wordt uitgesloten van een verjaardag van een van de bewoners. Geld verspillen waarvan men niet weet wie daar verantwoordelijk voor is en dan aan het eind nog eens demonstratief met 3 personen sushi gaan zitten vreten. En dit allemaal uit de koker van maar 1 stront verwend mokkel als een Merel die nu ook nog eens in de zoveelste nieuwe outfit daar rondloopt alsof ze alles, maar dan ook alles bezit daar. Dit is Utopia? Ik negeerde dat 3-tal als de neten en ging precies doen wat ik zou willen omdat het MIJN Utopia ook is. Walgelijke lui daar zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Jens heeft alles goed door maar heeft geen medestanders.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jens is waarschijnlijk de enige onafhankelijke, ongrijpbaar bijna, daarom roept hij bij veel medebewoners zoveel weerstand op.
De rest hoor je regelmatig over vrienden en vriendinnen, Jessie nooit, zelfs in Uto 1 was er alleen maar familie en altijd dezelfde.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind ik wel begrijpelijk eigenlijk, volgens mij mogen ze maar een bepaald aantal mensen uitnodigen, 5 of zo, is nooit genoeg
Precies.... en bij Mariska.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:14 schreef goldback het volgende:
[..]
Cees is/was ook een vreselijk mens de past goed bij hem.
Yep, hij laat teveel ruimte dat Jessie en co de rest meetrekt. Hoe raar het ook klinkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jens heeft alles goed door maar heeft geen medestanders.
Zelfde troep als dat kinderrokje wat ze eerder droeg. Merel houdt van goud.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:15 schreef Alocanda het volgende:
En Merel weer een nieuw jurkje aan. Ze is vandaag in de nopjes, gouden nopjes.
Vreselijk enig synthetisch jurkje, heerlijk voor een warme dag. Bedoeld voor 70plussers.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:15 schreef Alocanda het volgende:
En Merel weer een nieuw jurkje aan. Ze is vandaag in de nopjes, gouden nopjes.
En ik denk Brandon ook, die zie je daarom ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jens is waarschijnlijk de enige onafhankelijke, ongrijpbaar bijna, daarom roept hij bij veel medebewoners zoveel weerstand op.
Ik draag die troep niet eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk enig synthetisch jurkje, heerlijk voor een warme dag. Bedoeld voor 70plussers.
Cees komt graag met z'n kop op tvquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die houden van hem. Oja, en Cees die graag vrienden maakt.
Jammer dat die 2 er niet harder tegenin gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:17 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En ik denk Brandon ook, die zie je daarom ook niet zoveel.
Die zie je dus ook niet van die rare streken uithalen.
Super ordinair.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zelfde troep als dat kinderrokje wat ze eerder droeg. Merel houdt van goud.
Heb die engerd nooit gemogen met zijn ouderwetse wijsheden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cees komt graag met z'n kop op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |