Niets te maken met intenties. Ik kijk naar gedrag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het jouw perceptie en dus jouw probleem. Zijn intenties waren goed.
Ja, maar daar neemt meneer echt geen genoegen mee en er is er maar 1 die gelijk heeft en dat is Jessie. Je moet weten waar je aan begint als je de degens zou willen kruisen met Jessie, want voor je het weet krijg je ook een spandoek o.i.d.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niets te maken met intenties. Ik kijk naar gedrag.
Maar goed, hij zal dit soort wijsheden uit 1 van zijn vage boeken halen.
Als het me niet bevalt, loop ik gewoon weg al mompelend. Van Jessie geleerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar daar neemt meneer echt geen genoegen mee en er is er maar 1 die gelijk heeft en dat is Jessie. Je moet weten waar je aan begint als je de degens zou willen kruisen met Jessie, want voor he het weet krijg je ook een spandoek o.i.d.
Mogen ze vast niet tegen het script ingaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ze waren in mijn ogen allemaal groot geweest als ze dat lelijk bedoelde spandoek met zijn allen hadden verwijderd en het netjes opgerold aan Jessie terug hadden gegeven met de woorden:Doe dat niet nog eens!
Wat een bullshit verhaalquote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weinig ervaring.
Lopen er in utopia 3 rond waar hij wat mee heeft gehad.
En alle hebben ze een vreemd tikje die Gerrit heel goed weet te bespelen.
Dus hij zet zichzelf neer als 1 die zijn l*l achterna loopt, en voor de rest verdomd weinig doet.
vandaar daar dat Jessie geen vrienden heeftquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als het me niet bevalt, loop ik gewoon weg al mompelend. Van Jessie geleerd.
Dus iedereen daar laat zich dwingen in zijn rol?????quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:05 schreef goldback het volgende:
[..]
Mogen ze vast niet tegen het script ingaan
Is dan het enige, maar je staat dan opgetekend in zijn boekje en zijn toorn zal groot zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als het me niet bevalt, loop ik gewoon weg al mompelend. Van Jessie geleerd.
Dat vind ik ook opvallend, hij krijgt ook alleen maar bezoek van familie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:06 schreef goldback het volgende:
[..]
vandaar daar dat Jessie geen vrienden heeft
Die houden van hem. Oja, en Cees die graag vrienden maakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opvallend, hij krijgt ook alleen maar bezoek van familie.
+ Domme mensen zijn altijd bang en makkelijk te manipuleren en ze zijn daar enorm dom.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dus iedereen daar laat zich dwingen in zijn rol?????
Ook als je weet dat wanneer je er uit gaat je er heel slecht op staat?
Ik denk dat er wel degelijk voorstellen worden gedaan door de Febo, maar jij bent de baas over of je het doet of niet!
En niemand kan je dwingen!
Mylene reken ik zeker niet mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een bullshit verhaal
Mylene heeft ver voor Utopia een relatie gehad met Ger, ze hebben geen seks gehad toen ze in uto zat .
Ger mag dan bespelen ,maar hij is niet de enige ...Tranny probeert hem te verleiden met seks , manipuleert de hele boel en stookt over Ger en nou ...en tot nu toe heb ik uit haar nare rot bek alleen maar leugens gehoord over hem .
Shell bespeelt hem ook, maar weer op een hele andere manier .
Kortom : Onzin.
Je vergeet voor het gemak ook nog eens het verschil in leeftijd tussen Ger en Shell& Tranny . zij zijn ouder en al is het maar een paar jaar, toch is dat op die leeftijd best een flink verschil , sowieso op geestelijk vlak .
Tranny en Shell zijn allesbehalve slachtoffer van Ger.
Mylene reken ik al niet eens mee, Was buiten Uto en zij hadden een vriendschap ,gingen samen uit , deden veel met elkaar .
Het is wel heel makkelijk omte zeggen dat hij niets doet ,maar dat staat helemaal los van Tranny en Shell . Dat 'vreemde tikje' dat Shell en tranny zich zogenaamd laten bespelen is onzin ...
Vind ik wel begrijpelijk eigenlijk, volgens mij mogen ze maar een bepaald aantal mensen uitnodigen, 5 of zo, is nooit genoegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opvallend, hij krijgt ook alleen maar bezoek van familie.
Precies dat, je laat het met je doen of niet!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:12 schreef goldback het volgende:
[..]
+ Domme mensen zijn altijd bang en makkelijk te manipuleren en ze zijn daar enorm dom.
Nou, maar dat geldt ook voor anderen. In 1 was het procies hetzelfde. Soms waren alleen zijn ouders er.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind ik wel begrijpelijk eigenlijk, volgens mij mogen ze maar een bepaald aantal mensen uitnodigen, 5 of zo, is nooit genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |