nee de vraag was an de meidenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben geen meid.
En je wil mij niet boos meemaken.
Die jongens waren best OK, ze mochten alleen helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had dat wel met Milli Vanillie.
Wat een naam ook eigenlijk
Oh vastquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jongens waren best OK, ze mochten alleen helemaal niks.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.bad boy,dont break my heartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.Je wil het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.Ja ook geen idee om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, ik ben al je yt's aan het meezingen nu
Nee, zo ben ik niet.quote:
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet.
Ik zit mijn tijd wel uit hoor.
Door de Frank Farianquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.
Ja, die ene.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.
Klopt, ze hebben het ook zelf verteld en aangeboden om de Grammie terug te geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Miauw.quote:
[quote]Probeer deze maar eens mee te zingenquote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2509543/1/999#p188205716]dinsdag 30 juli 2019 16:14[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/409449]Mo_Muffin[/url] het volgende:
iK GA VANDAAG HELEMAAL LOS!quote:
Hoeveel dagen nog ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
iK GA VANDAAG HELEMAAL LOS!
hEB VERKANSIE!
Geen idee, voorlopig doe ik een week, maar mag ook 4 weken worden, maar, dat ga ik niet doen.quote:
More or less?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
dat is den harrow vor de meiden hier topless![]()
Geniet ervan.quote:
gaa je jemand schoppen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga lekker even gek doen.![]()
Geen idee wie en wat ik tref, ik zie wel, ben er klaar voor.![]()
Van de barkruk.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
pik ff een patatje mee bij je favo snekkar
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoi ! Krijg al honger, ruikt goed nu in de keuken.
Breaudje bal !quote:
Duurt nog even, kan niet wachten, gewoon normaal Hollandse pot !quote:
Heerlijk zo af en toequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Duurt nog even, kan niet wachten, gewoon normaal Hollandse pot !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |