Preciesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet zo goed bij stem zeker
Gisteren ook al ... Dezelfde lieve buuv?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Word ik verdomme weer uit mijn slaap gebeld.
Gelukkig was het wel door een lieve vrouw.
Nee, da's een andere.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook al ... Dezelfde lieve buuv?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het gerucht gaat door de flat dat jij naakt de deur open doet?
Ik verdwaal er vaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:30 schreef chufi het volgende:
Ik wacht op een telefoontje van een aardige oudere dame
quote:Gonna buy me a graveyard of my own
Kill everyone who ever done me wrong
Gonna buy me a gun just as long as my arm
Kill everyone who ever done me harm.
Ik ben van god los vandaag, heb verkansie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:35 schreef D. het volgende:
Het is weer YT-diarree vandaag?
Houd ik daar rekening mee
Had jij niet een eigen topic?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van god los vandaag, heb verkansie.
Hoe lang ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van god los vandaag, heb verkansie.
FY.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:59 schreef chufi het volgende:
Goed plan.. Komen we daar af en toe even kijken of alles goed gaat
En gaat het allemaal goed nu? Kun je alles weer helder zien, met twee ogen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef chufi het volgende:
Dame heeft eindelijk gebeld.. niets bijzonders.. vakantie ook tot over 3 weken eindcontrole
Met 2 ogen gaat het prima.. Maar alleen links is nog niet helemaal scherp.. maar ik heb goede hoopquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
En gaat het allemaal goed nu? Kun je alles weer helder zien, met twee ogen?
Grote schoonmaak..quote:
Bij jou niet meer zo warm dan? Hier toch nog 30 graden. Binnen en buiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:01 schreef Voxs het volgende:
Straks is het huis fris en fruitig en ik stoffig zweterig en vies!
Ja hier ook. Beneden 27 gr, boven flink hoger.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Bij jou niet meer zo warm dan? Hier toch nog 30 graden. Binnen en buiten.
Binnenkort twee keer de helftquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de afgelopen tijd nog maar net de helft ....
Binnenkort de andere helft dan!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de afgelopen tijd nog maar net de helft ....
Ik mag nog niet bukken en tillen en moet rustig aan doen ....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Binnenkort de andere helft dan!
Toch wel warm, met 30 gr poetsen..pfft.
Ja, is nog kwetsbaar he?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag nog niet bukken en tillen en moet rustig aan doen ....
Hebben jullie je oma opgegeten?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar moeder heeft bij oma begrafenis 4000 betalt om dat dodeneten ook was
Hij heeft dode-neten.quote:
Schoonmaken is toch overrated..quote:
Komt ze nu meequote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Schoonmaken is toch overrated..
Spoedig herstel Chuf!
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
doden-eten heet het om dat je nach de begrafenis met verwantdte eten doet
Dat kennen we hier niet, op de uitvaart krijg je koffie en cake.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
doden-eten heet het om dat je nach de begrafenis met verwantdte eten doet
Worstenbroodjes!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet, op de uitvaart krijg je koffie en cake.
Of broodjes, bitterballen, toastjes, saucijzenbroodjes, wijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat men ook wel eten hoor, maar heeft volgens mij geen naamquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dat is niet elke keer,nur wanneer veel verwantdten zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afterdiner.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hier gaat men ook wel eten hoor, maar heeft volgens mij geen naam
Nee, maar ik vind afterparty ook niet echt geschikt.quote:
Mijne heette Van Der Does.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef Deisyy het volgende:
Weg Spong!
Op de middelbare school hadden we een leraar Engels die Spong heette. Ding dong, weg Spong was altijd de grap van de dag.
Goed zo! Vergeet de Vifit niet!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb keukenrol nodig en neem meteen aan halve gegrilde haan mee, ik ga het weer proberen.
Ik vergeet mijn Duits leraar nooit meer, oh man wat heb ik die man getreiterd.quote:
gaat wat ver iddquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind afterparty ook niet echt geschikt.
Ik gebruik het progje waarmee ik stream Open Broadcast Software https://obsproject.com/quote:
Ok, ga ik eens mee prutsenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gebruik het progje waarmee ik stream Open Broadcast Software https://obsproject.com/
En de mic is gewoon mijn webcam.
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Is best een ingewikkeld progje vind ik, dus als je vragen hebt.
Mutsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:40 schreef Voxs het volgende:
Echt ik ben zo'n ongelofelijke druif!![]()
![]()
Ik maar wachten op e-mail betreffende een opdracht. Dus check voor zekerheid in mailprog even op naam. Stond mijn antwoord op hun mail op concept. Al dagen dus
Koekie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:40 schreef Voxs het volgende:
Echt ik ben zo'n ongelofelijke druif!![]()
![]()
Ik maar wachten op e-mail betreffende een opdracht. Dus check voor zekerheid in mailprog even op naam. Stond mijn antwoord op hun mail op concept. Al dagen dus
Zo stomquote:
Tsja je kan het niet meer terugdraaien. Jezelf op je donder geven is totaal zinloos...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:44 schreef Voxs het volgende:
En geheel niet zeker of ze wel willen eigenlijk. Dit helpt niet iig.
naja.
Dat is zo. En volgende keer dubbel checken of die mail wel verstuurd is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja je kan het niet meer terugdraaien. Jezelf op je donder geven is totaal zinloos...
Yep, het zal je niet snel nog een keer gebeuren...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is zo. En volgende keer dubbel checken of die mail wel verstuurd is.
Tnxquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Mooi gezongen! @:tonja
ZingenLeuk dat karaoke ook!
Mafkees.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ja ik vermaak me wezenloos zo in mijn eentje
Heerlijk! Zingen is gezond. Je hebt mij net even mee laten zingen, lang niet meer gedaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ja ik vermaak me wezenloos zo in mijn eentje
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk! Zingen is gezond. Je hebt mij net even mee laten zingen, lang niet meer gedaan
haha, ik ben al je yt's aan het meezingen nuquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, ik ben al je yt's aan het meezingen nu
Ja, dom en stomquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad @:Voxs, wat voelde ik me dom.
Maar die opdracht hangt heus niet vast aan een te laat verstuurde mail
Ben geen meid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:00 schreef mario390 het volgende:
zijn jullie meiden boos gewezen dat den harrow niet zelfs gezongen heeft?
Had dat wel met Milli Vanillie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:00 schreef mario390 het volgende:
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:00 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee de vraag was an de meidenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben geen meid.
En je wil mij niet boos meemaken.
Die jongens waren best OK, ze mochten alleen helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had dat wel met Milli Vanillie.
Wat een naam ook eigenlijk
Oh vastquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die jongens waren best OK, ze mochten alleen helemaal niks.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.bad boy,dont break my heartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.Je wil het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
[..]
Woest was ik. Uit woede 3 telefooncellen in de fik gestoken toen.Ja ook geen idee om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, ik ben al je yt's aan het meezingen nu
Nee, zo ben ik niet.quote:
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet.
Ik zit mijn tijd wel uit hoor.
Door de Frank Farianquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.
Ja, die ene.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh sorry, dacht dat je het had over Milli Vanilli. Die jongens zijn er gewoon ingeluisd.
Klopt, ze hebben het ook zelf verteld en aangeboden om de Grammie terug te geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Miauw.quote:
[quote]Probeer deze maar eens mee te zingenquote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2509543/1/999#p188205716]dinsdag 30 juli 2019 16:14[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/409449]Mo_Muffin[/url] het volgende:
iK GA VANDAAG HELEMAAL LOS!quote:
Hoeveel dagen nog ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
iK GA VANDAAG HELEMAAL LOS!
hEB VERKANSIE!
Geen idee, voorlopig doe ik een week, maar mag ook 4 weken worden, maar, dat ga ik niet doen.quote:
More or less?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
dat is den harrow vor de meiden hier topless![]()
Geniet ervan.quote:
gaa je jemand schoppen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga lekker even gek doen.![]()
Geen idee wie en wat ik tref, ik zie wel, ben er klaar voor.![]()
Van de barkruk.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
pik ff een patatje mee bij je favo snekkar
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoi ! Krijg al honger, ruikt goed nu in de keuken.
Breaudje bal !quote:
Duurt nog even, kan niet wachten, gewoon normaal Hollandse pot !quote:
Heerlijk zo af en toequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Duurt nog even, kan niet wachten, gewoon normaal Hollandse pot !
Dat vind ik meestal het lekkerst.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Duurt nog even, kan niet wachten, gewoon normaal Hollandse pot !
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:06 schreef tonja het volgende:
Ik kwam deze oude foto tegen van Harry en Loes.
[ afbeelding ]
Bloemkool met kaassaus, aardappelen en een bal uit de jus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal het lekkerst.
Lief.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:06 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:10 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lief.![]()
Heb je nu helemaal geen katje meer Tonja?
Ja en nee. Ik zeg nooit nooit, als er wat op mijn pad komt. Maar de medische ellende die ik met Har en Loes heb gehad... Voorlopig maar even niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:10 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wil je ook niet meer? En ja, ben ook klaar met de hitte. Morgen is het afgelopen gelukkig.
ja liefquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:06 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ook nog een oudje dan![]()
[ afbeelding ]
waarom oudje? is hie niet meer?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hoe ie ook naar die bal kijkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zingen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:07 schreef tonja het volgende:
Ik ben zo klaar met dat warme tyfusweer.
Zweet me de touwtering.
Ik ga niet tekenen vanavond.
Zo van: Ga nu weer eens rollen !!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe ie ook naar die bal kijkt.
Verhip die heeft dezelfde kleuren als ik
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo van: Ga nu weer eens rollen !!!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
Bounty en Trees [ link | afbeelding ]
Eerste kus[ link | afbeelding ]
Cutequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
Bounty en Trees [ link | afbeelding ]
Eerste kus[ link | afbeelding ]
Ja die bal !quote:
Zo had ik ze uit het asiel. Ik vond het prima. Ze waren daar al een team.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik vind Trees wel een hele goeie naam voor een kat
JA.quote:
Heerlijk is dat hč, als je katten beste maatjes zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo had ik ze uit het asiel. Ik vond het prima. Ze waren daar al een team.
quote:
Bounty (die witte) was 10 jaar ouder maar in het asiel waren altijd bij elkaar. Trees was één jaar oudquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hč, als je katten beste maatjes zijn
Dat is helemaal bijzonder.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty (die witte) was 10 jaar ouder maar in het asiel waren altijd bij elkaar. Trees was één jaar oud
quote:
Ik heb weer wat kip gerookt.quote:
dooie kip?quote:
Levende zijn wat aan de taaie kantquote:
Ze beginnen ook te spartelen als je ze in de frituurpan stopt. Geeft altijd zo'n bende.quote:
Ik bijt meestal de nek even doorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze beginnen ook te spartelen als je ze in de frituurpan stopt. Geeft altijd zo'n bende.
Ik zou een dokter zoeken das niet goed hoorquote:
dokter Deenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een dokter zoeken das niet goed hoor
Die zorgt er wel voor dat het wat hoger is.quote:
das dokter Bernardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zorgt er wel voor dat het wat hoger is.
Of dokter Tinus.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Tip van de dag haal de Mini condoompjes van de optische kabel eerst
Alles zit in fucking plasticquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Tip van de dag haal de Mini condoompjes van de optische kabel eerst
Vreselijk die kut namen. Slof verzin jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef mario390 het volgende:
de erste uto-baby heet stormy pearl slof![]()
Het alles een beetje kut.quote:
Echt wat ergquote:
Ja het gaat een beetje debiel worden wat namen betreftquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat is er mis met gewone namen denk je dan
Echt welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het gaat een beetje debiel worden wat namen betreft
Ik wil origineel zijn Hihihihih Arm kindquote:
Nou dat snap ik wel maar genoeg namen die origineel zijn en wel ergens op slaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil origineel zijn Hihihihih Arm kind
Ik niet ik vind het debielquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat snap ik wel maar genoeg namen die origineel zijn en wel ergens op slaan
Dat is de achternaam.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk die kut namen. Slof verzin je
Slof ?quote:
Je liegtquote:
quote:
Oh .. En btw gefeliciteerdquote:
Met je ogenquote:
Topquote:
Kijk ! Goed nieuws.quote:
quote:
Wat prachtig.quote:
Google zelf een keer gastquote: