Samen in de kopgroep nu.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Momo... het volgende:
Nibali en Kruijswijk samen de kopstukken van Surhuisterveen criterium. Lekker gezellig vast gezien de opmerkingen paar dagen terug
Nu zal de kwal van Messina helemaal mad zijn op Krachtwijk en Jumbo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:02 schreef Felagund het volgende:
Kruijswijk wint, voor Nibail. Mooi stukje toneel.
Ik neem genoegen met een prachtige voorbeschouwing in dit topic van jouw zijde.quote:
Dat ga ik niet doen. EK ben ik weer van de partij, want de tijdrit bij de junioren wordt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een prachtige voorbeschouwing in dit topic van jouw zijde.
https://www.ojogo.pt/moda(...)marela-11165522.htmlquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen. EK ben ik weer van de partij, want de tijdrit bij de junioren wordt echt fantastisch.
Fantastisch, formidabel, gruwelijk, magnifiek. Hoe je het ook wil noemen, het wordt genieten. Marco Brenner op beeldquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen. EK ben ik weer van de partij, want de tijdrit bij de junioren wordt echt fantastisch.
Joni heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://www.ojogo.pt/moda(...)marela-11165522.html
Met uitzondering van Steinhauser heeft die hele Duitse ploeg een brommer ingeslikt dit jaar. Eigenlijk kunnen ze allemaal winnen. Maar @Columbiafan en ik staan volledig achter Mooie Marco.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:57 schreef NathanCT het volgende:
[..]
Fantastisch, formidabel, gruwelijk, magnifiek. Hoe je het ook wil noemen, het wordt genieten. Marco Brenner op beeld
Ik blijf een chauvinist, hup Lars Boven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met uitzondering van Steinhauser heeft die hele Duitse ploeg een brommer ingeslikt dit jaar. Eigenlijk kunnen ze allemaal winnen. Maar @:Columbiafan en ik staan volledig achter Mooie Marco.
Nibali op standje depressief. Náást Kruijswijk, náást Piet Paulusma. Lifegoals.quote:
Snap ik inderdaad ook heel weinig van. Rijdt amper goede resultaten tot nu toe en heeft Sowieso Frederico en Alejandro voor zich. Ego'tjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat Machado denkt dat hij de kopman is.
Nee, Tiago, dat ben je niet. Iedereen staat voor minstens 100% achter Frederico.
Dat past niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat Machado denkt dat hij de kopman is.
Nee, Tiago, dat ben je niet. Iedereen staat voor minstens 100% achter Frederico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |