Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ontdekker van Roglic heeft zojuist Orluis Aular ontdekt. @:Koffieplantertwitter:Youri_IJnsen twitterde op donderdag 01-08-2019 om 12:39:10Ik ben benieuwd. Stuit net oo Orluis Aular, een 22-jarige renner uit Venezuela. Zullen we eens een weddenschapje doen waar hij rijdt volgend jaar? 😉 reageer retweet
Gaat dit over de wereldreiziger?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oscar is op z'n muil gegaan.
Vraag me dan af wat de excuses zijn voor de 2 jaar hiervoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:51 schreef showtimer het volgende:
Ik geloof niet dat we het Sondrekommando nog dansend op tafel gaan zien. @:Mani89
Ga eens UI wisselenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren een stevige chute.
Toch verwonderlijk dat Hansi na al die jaren nog leeft.quote:
Waarom post je dit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
Daantje Mestre (4/128) zat er goed bij, hele mooie jongen.
Er lag veel schoon volk bij zo te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tizza 8e, Mendonsj nergens te bekennen.
Tijd om te gaan gooien met dingen.
Daar was ik al een beetje bang voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er lag veel schoon volk bij zo te zien.
Met Taborre is het niet zo goed afgelopen blijkbaar, die is een paar jaar geleden opgepakt voor autodiefstal, inbraken, etc.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:10 schreef showtimer het volgende:
Taborre komt niet terug? Savio was goed mad op die twee destijds, zou ze voor het gerecht slepen enzo.
Het is een dun lijntje, als ik @NathanCT mag geloven had Appo ook onder de grond kunnen liggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Taborre is het niet zo goed afgelopen blijkbaar, die is een paar jaar geleden opgepakt voor autodiefstal, inbraken, etc.
Al kan ik dan weer niet vinden of hij daadwerkelijk veroordeeld is, maar het klinkt niet echt alsof we hem nog terug gaan zien in het wielrennen.
Dit verhaal heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is een dun lijntje, als ik @:NathanCT mag geloven had Appo ook onder de grond kunnen liggen.
SPT / [Wielrennen] #414 Met een onthoofde Voltaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik gemist denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |