Blijkbaar volgt MCH jou al een tijdje en zijn zijn aantekeningen over jou goed op orde.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
dat komt inderdaad niet echt meer in me op neequote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef Samzz het volgende: [..] Geloof het of niet, ik heb ook wel eens een vriendje gehad die geen FOK!er was
.
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
we zijn ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouddddddddddddd
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij wordt vaal. Dat is denk ik de beste omschrijving. Ziet er gewoon sipjes uit maar maakt nog wel nieuwe blaadjes af en toe.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier doen de kleintjes het nog goed. Hangt ie slap?
Nou blijkbaar niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar volgt MCH jou al een tijdje en zijn zijn aantekeningen over jou goed op orde.
Nope, niet van FOK!.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef Elvi het volgende:
Wie is vrachtwagenchauffeur dan? Niemand van fok dus?
Verzuipt ie dan niet? Of nog steeds te licht.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hij wordt vaal. Dat is denk ik de beste omschrijving. Ziet er gewoon sipjes uit maar maakt nog wel nieuwe blaadjes af en toe.
klopt je zei dat ooit in de context dat je vaak met hem meeging en dat je zo veel landen hebt gezien en je antwoordde niet op mijn vraag of je ooit geslachtsgemeenschap hebt gehad in de cabinequote:
Hij ging juist weer beter toen ik hem weer lichter had gezet. Nu gewoon minder groen geworden.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verzuipt ie dan niet? Of nog steeds te licht.
Ja maar hij reed niet internationaal. Die landen heb ik met m'n ouders/vrienden gezien. Je moet je sheetje even aanpassen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
klopt je zei dat ooit in de context dat je vaak met hem meeging en dat je zo veel landen hebt gezien en je antwoordde niet op mijn vraag of je ooit geslachtsgemeenschap hebt gehad in de cabine
Ja maar dat was in de winterquote:Op maandag 29 juli 2019 22:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij ging juist weer beter toen ik hem weer lichter had gezet. Nu gewoon minder groen geworden.
Nja morgen maar eens naar de wc verplaatsen, misschien laatste redding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |