Bas en Jan zijn toch ook een beetje tweequote:Op maandag 29 juli 2019 21:30 schreef Adelante het volgende:
Wel mooi een alleenganger met dubbele naam.
Hooo maar waar is Ellenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bas en Jan zijn toch ook een beetje twee
Ja dat schijnt iets vreselijk moeilijks te zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de mooiste momenten altijd dat ze met die sleurhutten zitten te klooien
Naar voren steken. Past niet. Terug steken. Past niet. En dat minutenlangquote:Op maandag 29 juli 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de mooiste momenten altijd dat ze met die sleurhutten zitten te klooien
Ach, ik zou het waarschijnlijk nog slechter doenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat schijnt iets vreselijk moeilijks te zijn
Ja, kan me zelfs niet herinneren dat er alleenstaande vrouwen hebben meegedaan?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:34 schreef Ole het volgende:
Wel top dat die mannen alleen er wel op uit gaan!
Minutenlang is dan de director's cut. In de praktijk is drie kwartier een nette tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar voren steken. Past niet. Terug steken. Past niet. En dat minutenlang
Precies. Have laklaag van de caravan.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minutenlang is dan de director's cut. In de praktijk is drie kwartier een nette tijd
Helaas wel.quote:
Ik kan het mij wel herinneren.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, kan me zelfs niet herinneren dat er alleenstaande vrouwen hebben meegedaan?
Voor zwaardere campers wel jaquote:
Vroeg het me ook af. C1 rijbewijs. Maximaal 4250kg weegt dat dingquote:
Met de VAR het inparkeren beoordelen lijkt mij dan wel weer interessantquote:Op maandag 29 juli 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
"Voetbal na de VAR is niks meer aan"
"Kampeerdiscussies na de mover is niks meer aan"![]()
de hele camping is een VAR.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de VAR het inparkeren beoordelen lijkt mij dan wel weer interessant
Jannie en Jankie 😜quote:
Was het binnen de lijnen?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de VAR het inparkeren beoordelen lijkt mij dan wel weer interessant
Werd dat paaltje geraaktquote:
Vooral bij het jeu de boulen.quote:
Oei, dat weet ik niet.quote:
Die gast wordt zelfs al dit topic binnengesleeptquote:
zou je over zo'n hele reis ook een klassement van kunnen makenquote:
Sowieso. Je bent op de Balkan. Dan moet je toch uit etenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Laat die man lekker mee uit eten gaan dan. Dat magnetronvoedsel lijkt me niet heel voedzaam.
Ik geloof jequote:Op maandag 29 juli 2019 21:52 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet.
Mar volgens mij had ze eenCitroen en reed ze met een kaart op het stuur.
Ze had geen tomtom.
Ik zie haar nog zo zitten op een parkeer terrein koffie drinken met de presentatrice.
Dat. Plus timen wie er het snelst op de camping is.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou je over zo'n hele reis ook een klassement van kunnen makenHoeveel keer moest je steken voordat hij stond? paaltjes geraakt? Takken geraakt?
Is dat niet van Harry Potter?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb Mischief Managed! door John Williams ontdekt met Shazam. https://www.shazam.com/track/40335735/mischief-managed
op vertrekdag nog even een hellingproefjequote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Plus timen wie er het snelst op de camping is.
En dan een massasprint in de finishplaats.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op vertrekdag nog even een hellingproefje
Nou idd. Kost minder dan je magnetronmaaltijdquote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso. Je bent op de Balkan. Dan moet je toch uit eten
Caravanrace op euro circuit Valkenswaardquote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan een massasprint in de finishplaats.
ja tochquote:Op maandag 29 juli 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Auto= vrachtwagen
Luxe auto = personen auto. Snap dat
doos were de deesquote:Op maandag 29 juli 2019 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Auto= vrachtwagen
Luxe auto = personen auto. Snap dat
Dat ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou idd. Kost minder dan je magnetronmaaltijd
Dat dacht ik ook even inderdaadquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hebbie scheidsrechter nodig??
Nou niet eentje die ondertussen een boekie zit te lezen paardelul
quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Redefine het volgende:
Hij heeft geen ballen bij zich. Dat is teveel informatie
Spelregel handboek.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hebbie scheidsrechter nodig??
Nou niet eentje die ondertussen een boekie zit te lezen paardelul
Ik word nu al lichtelijk gek van haarquote:Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Gaby ja. Ik zou echt gek worden van haar
definieer "lichtelijk"quote:Op maandag 29 juli 2019 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik word nu al lichtelijk gek van haar
Nou ja, ik zit hier voor de tv en achter FOK, dus ik heb genoeg afleiding om me niet meer aan haar te ergerenquote:
En mensen mij maar niet begrijpen als ik ze uitleg dat dit programma heel spannend isquote:
Met FOK! erbij wel, zonder zou het een stuk saaier zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mensen mij maar niet begrijpen als ik ze uitleg dat dit programma heel spannend is
da's niet om te lachen op zich boerke.quote:
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 29 juli 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mensen mij maar niet begrijpen als ik ze uitleg dat dit programma heel spannend is
Het is vooral ook het meetypen hier wat het zo leuk maakt inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Met FOK! erbij wel, zonder zou het een stuk saaier zijn.
ja maar zo mis je wel veelquote:Op maandag 29 juli 2019 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is vooral ook het meetypen hier wat het zo leuk maakt inderdaad
D moet O zijn, stop de tijdquote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's niet om te lachen op zich boerke.
Maar een liter bier erin zou het moeten doen zou je denken
Een erectie zal het niet zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 22:07 schreef Redefine het volgende:
Tien minuten naast Gaby en hij heeft gelijk last van zijn prostaat
Ik kan goed multitaskenquote:
Nee zeker niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een erectie zal het niet zijn
Beetje matte aflevering. Te weinig steken met de caravan.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
godverZit je dan de hele avond op te wachten
al die movers maken het inderdaad niet leukerquote:Op maandag 29 juli 2019 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje matte aflevering. Te weinig steken met de caravan.
Niet gekeken hebben en toch een meningquote:Op maandag 29 juli 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
al die movers maken het inderdaad niet leuker
perdon?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet gekeken hebben en toch een meninggo away pleez
Er waren nauwelijks movers te zien deze aflevering.quote:
ik heb anders toch echt een mevrouw met dr appje gezien.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er waren nauwelijks movers te zien deze aflevering.
Ik heb hoop op een natte race volgende week.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de movers die er wel waren leverden alsnog problemen op met het koppelen aan de auto.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de bandenstrategie.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb hoop op een natte race volgende week.
nou dat ging nergens over iddquote:Op maandag 29 juli 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de movers die er wel waren leverden alsnog problemen op met het koppelen aan de auto.
En dan vooral niet bedenken dat je dan voorzichtig met je auto de trekhaak eronder rijdt....quote:Op maandag 29 juli 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat ging nergens over idd![]()
Dump hem hier maar, misschien valt het goed![]()
BAM
nee
Precies. Vroeger met ouders ook jarenlang gekampeerd. Alleen als het erg drassig was en de grond daardoor erg zacht, dan was het lastiger.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb toch 8 jaar lang gekampeerd met ouders en caravan en daarvoor nog met een vouwwagen, alles zonder mover en dat ging best prima altijd. We wisten gewoon wat we moesten doen.
Jij ga elke avond voor het slapen gaan zeker de mover-catalogus doorbladeren?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik met mijn ouders, broer en caravan. Wij moesten alleen ons eigen tentje opzetten (ieder een eigen) en mijn ouders deden onder het genot van heel veel ruzie de rest.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb toch 8 jaar lang gekampeerd met ouders en caravan en daarvoor nog met een vouwwagen, alles zonder mover en dat ging best prima altijd. We wisten gewoon wat we moesten doen.
Ik vind jouw leukquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat mini caravannetje zo leuk.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Die vraagt om bloemetjesgordijntjes enzo.
Lol je bent op de camping, dat zou me weinig boeien denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Comfort nul komma nakkes denk ik![]()
geeft niks, we hebben hem vast verkendquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:37 schreef Oceanonix het volgende:
En morgen is dit de route als we reisdag hebben.
roseetje doen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
Dat met die rosé en de broodjes met kaas zag er wel echt lekker uit
Gezelligquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat lijkt mij qua de leeftijd van de dames niet waarschijnlijk.
soort van. Recyclebaar, duurzaam groen alles ditdatquote:
Ah, zo. Ik snapte hem even nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
soort van. Recyclebaar, duurzaam groen alles ditdat
Zeker! Echt prachtige natuur zo te zienquote:
Zijn ze nog nooit geweest inderdaad; maar ik zie al zoveel goede nieuwe locaties nu!quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zeker! Sowieso moeten die ook maar eens naar de Balkan.
Staat zeker op de planning!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |