Verstappen? Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo doen. Het is de droom van @:GGMM om ontmaagd te worden door Nicki.
Dat deed ik eigenlijk al.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet je mening over TS niet te geven.
Fuck de perzikquote:Op maandag 29 juli 2019 18:49 schreef GGMM het volgende:
Door het warme weer is mijn perzik helemaal zacht geworden.
Godverdomme
Het schijnt dat Nicki ook een zachte perzik heeft.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:49 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme
Daar wil @GGMM zijn aubergine wel in kwijt.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nicki ook een zachte perzik heeft.
Je bent vervelend vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kom op jongens. Een beetje niveau mag wel hier.
Wow, ik ben het gewoon eens met Scrummiequote:Op maandag 29 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Donder op.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, ik ben het gewoon eens met Scrummie
Kies je zelf voor.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doen ze allemaal speciaal voor jou.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jouw probleem.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag pics.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:49 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme
Ik doe niet aan acts.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon met je act.
moet jij wetenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker in de komende dagen moet er hier wel tijd worden verdreven tot het seizoen weer start hé gvd heequote:Op maandag 29 juli 2019 18:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nou, nu ben ik onder de indruk hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je van wel. Anders ben je nog een grotere kneus dan ik dacht.
Men praat hier niet over voetbal.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker in de komende dagen moet er hier wel tijd worden verdreven tot het seizoen weer start hé gvd hee
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb 1 keer een mod-sollicitatie act gedaan. Die was wel leuk.
Maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Men praat hier niet over voetbal.
Ik kan echt niet wachten. Moet alleen alle leuke wedstrijden missen dit weekend.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker in de komende dagen moet er hier wel tijd worden verdreven tot het seizoen weer start hé gvd hee
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laten we het een expert vragen @:KingRoland
Hoezo Scrummie2.0?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten. Moet alleen alle leuke wedstrijden missen dit weekend.
Ga je nog naar de Ardennen, Stijn?quote:
quote:
Nee, dat gevoel heb ik nou nooit.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er altijd meer zit achter een post van Scrummie?
Naast de gebruikelijke schreeuw om aandacht?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er altijd meer zit achter een post van Scrummie?
Ik heb nu basis van Fox Sports, alle goede wedstrijden komen op Fox 2. En upgraden mag niet meer omdat ik wissel van provider per 8 augustus.quote:
Je bent in de war met @onlogischquote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Naast de gebruikelijke schreeuw om aandacht?
Hij heeft denk ik alleen Basis Fox Sports.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, het speculeren, waarom Scrummie2.0 dit weekend alle leuke wedstrijden moet missen, kan beginnen!
Belangrijker; welke wedstrijden zijn er precies leuk?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin, het speculeren, waarom Scrummie2.0 dit weekend alle leuke wedstrijden moet missen, kan beginnen!
Niet mijn probleemquote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu basis van Fox Sports, alle goede wedstrijden komen op Fox 2. En upgraden mag niet meer omdat ik wissel van provider per 8 augustus.
Je moeder schreeuwt vanavond ook, maar niet om aandacht!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Naast de gebruikelijke schreeuw om aandacht?
Oké.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu basis van Fox Sports, alle goede wedstrijden komen op Fox 2. En upgraden mag niet meer omdat ik wissel van provider per 8 augustus.
belaquote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat vinden jullie mij toch ontzettend bela
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder schreeuwt vanavond ook, maar niet om aandacht!
wat vinden jullie mij toch ontzettend belaquote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder schreeuwt vanavond ook, maar niet om aandacht!
Zeg jij het maar.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belangrijker; welke wedstrijden zijn er precies leuk?
Fortuna heeft goed ingekocht. Die gaan dit seizoen schroeien.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
canapésquote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja gosverrdomme daar ging canapés mis.
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik wil Twente - PSV wel zien en Ajax ook wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carbonell schijnt een revelatie in wording te zijn. Meer zeg ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fortuna heeft goed ingekocht. Die gaan dit seizoen schroeien.
Wat is er precies leuk aan Twente v PSV?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wil Twente - PSV wel zien en Ajax ook wel.
Een mad Van Bommel.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er precies leuk aan Twente v PSV?
De wedstrijd, denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is er precies leuk aan Twente v PSV?
Inventieve pool waar ze uit putten.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Carbonell schijnt een revelatie in wording te zijn. Meer zeg ik niet.
Misschien moet je hem uitschelden. Dat lucht meestal wel op toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De wedstrijd, denk ik.
Wat ben je moeilijk vandaag Stijn.
Wat een verschrikkelijk dom antwoord. Leg gewoon eens uit aan ons stervelingen wat maakt dat jij voor Twente v PSV gaat zitten?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De wedstrijd, denk ik.
Wat ben je moeilijk vandaag Stijn.
Wat quote je mij vaak.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien moet je hem uitschelden. Dat lucht meestal wel op toch?
Isitan Gun is wel een man met prima teksten.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Inventieve pool waar ze uit putten.
mag ook niet naar 11 uur, heb ik eens op de radio gehoordquote:
Heb jij JR wel eens zien schelden?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien moet je hem uitschelden. Dat lucht meestal wel op toch?
Hij kan het niet zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk dom antwoord. Leg gewoon eens uit aan ons stervelingen wat maakt dat jij voor Twente v PSV gaat zitten?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk dom antwoord. Leg gewoon eens uit aan ons stervelingen wat maakt dat jij voor Twente v PSV gaat zitten?
Nog steeds de mooiste wedstrijd van vorig seizoen.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens gaat naar het PSV topic.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus Stijn. Omdat er veel publiek is, dus sfeervol, ik wel benieuwd ben naar hoe slecht Twente is, en omdat ik PSV graag zie verliezen zodat we op fok allemaal weer gifjes kunnen plaatsen dat we naar het psv topic gaan.
Wat een rare reden.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus Stijn. Omdat er veel publiek is, dus sfeervol, ik wel benieuwd ben naar hoe slecht Twente is, en omdat ik PSV graag zie verliezen zodat we op fok allemaal weer gifjes kunnen plaatsen dat we naar het psv topic gaan.
Waarom niet? Het gaat daar toch alleen maar over Ajax.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens gaat naar het PSV topic.
Zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare reden.
Kan je dit toelichten?
Dat topic is genieten.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aantal prima users daar hoor!quote:Op maandag 29 juli 2019 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
kNACworst - spekNEC genotquote:Op maandag 29 juli 2019 19:07 schreef aTypisch het volgende:
Stijn heeft een paar likes op zijn tweets gekregen en voelt zich nu te goed om naar Twente PSV te kijken.
Ik mis de Ajacied422 die gewoon lekker kon lullen over NAC-NEC en de derde reserve back van beide partijen van een profiel kon voorzien als daar om gevraagd werd.
Wat een geweldig argument om naar een wedstrijd te kijken. Wie er ook speelt, als het maar vol zit en er sfeer isquote:Op maandag 29 juli 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus Stijn. Omdat er veel publiek is, dus sfeervol,
Dat kan.quote:ik wel benieuwd ben naar hoe slecht Twente is,
Waarom zou je naar een wedstrijd gaan kijken puur en alleen in de hoop dat een bepaalde club verliest? Dan wint PSV en heb je 90 minuten (of meer) van je leven vergooid.quote:en omdat ik PSV graag zie verliezen zodat we op fok allemaal weer gifjes kunnen plaatsen dat we naar het psv topic gaan.
Zo heb je er in ieder clubtopic wel een aantal van zulke users.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scarface, psvcl, etc. Mooie users ja.
Omdaarom.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een geweldig argument om naar een wedstrijd te kijken. Wie er ook speelt, als het maar vol zit en er sfeer is.
[..]
Dat kan.
[..]
Waarom zou je naar een wedstrijd gaan kijken puur en alleen in de hoop dat een bepaalde club verliest? Dan wint PSV en heb je 90 minuten (of meer) van je leven vergooid.
quote:
Lekker man. Boerenomelet of wat?quote:
Namen en rugnummers graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo heb je er in ieder clubtopic wel een aantal van zulke users.
Feyenoord - Elanquote:Op maandag 29 juli 2019 19:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo heb je er in ieder clubtopic wel een aantal van zulke users.
kurk_droog, SaferSephy, JeSuisDroppie, Elan, Scrummie2.0.quote:
uitstekende lijst.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
kurk_droog, SaferSephy, JeSuisDroppie, Elan, Scrummie2.0.
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
JeSuisDroppie ken ik niet, verder eens.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tegenwoordig verschrikkelijk weinig PSV.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:07 schreef aTypisch het volgende:
en voelt zich nu te goed om naar Twente PSV te kijken.
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is zeer verstandig.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tegenwoordig verschrikkelijk weinig PSV.
Daarom leuk dat je morgen kijktquote:Op maandag 29 juli 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tegenwoordig verschrikkelijk weinig PSV.
Ik heb de afgelopen twee wedstrijden Mark van Bommel langs de zijlijn zien banjeren en dan ben ik er meteen wel klaar mee, hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeer verstandig.
Wat een drakenvoetbal spelen die.
beetje trekkenquote:
Is er vanavond foebelequote:Op maandag 29 juli 2019 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee wedstrijden Mark van Bommel langs de zijlijn zien banjeren en dan ben ik er meteen wel klaar mee, hoor.
Dat lijkt heel kortzichtig.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee wedstrijden Mark van Bommel langs de zijlijn zien banjeren en dan ben ik er meteen wel klaar mee, hoor.
Ongetwijfeld.quote:
Kun je geen twee keer?quote:
Oh, maar ik keek vooral niet naar PSV in de gedachte dat het weinig zin heeft om 90 minuten naar ze te kijken in de wetenschap dat ze somehow een zege gingen pakken. Scheelt een hoop stress of onnodige ergernis.quote:
moet jij weten.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar ik keek vooral niet naar PSV in de gedachte dat het weinig zin heeft om 90 minuten naar ze te kijken in de wetenschap dat ze somehow een zege gingen pakken. Scheelt een hoop stress of onnodige ergernis.
jouw probleemquote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
Ik heb 4 la choufes, 1,5 liter grolsch en 15 amstel koud staan
duvel > la choufequote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
Lekker ontbijten morgen.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
Dat wordt weer kruipen.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
@Saind vindt dit allemaal rommel.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:19 schreef JanCees het volgende:
Saind vindt Amstel prima pils hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:saind vindt dit allemaal rommel.
Ik kan me daar eerlijk gezegd niet zo ver opwinden.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar ik keek vooral niet naar PSV in de gedachte dat het weinig zin heeft om 90 minuten naar ze te kijken in de wetenschap dat ze somehow een zege gingen pakken. Scheelt een hoop stress of onnodige ergernis.
Dat kan, ieder mens is anders.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me daar eerlijk gezegd niet zo ver opwinden.
zo ver opwindenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me daar eerlijk gezegd niet zo ver opwinden.
quote:
Feitelijk juist, maar scheren we een Siamese tweeling ook over deze kam?quote:
Geen idee hoe de hersenen van Siamese tweelingen op elkaar afgestemd zijn. In before; daweejetog.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feitelijk juist, maar scheren we een Siamese tweeling ook over deze kam?
genotquote:Op maandag 29 juli 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
@:jancees
Winkels en Schelvisquote:Op maandag 29 juli 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
Amstel is genotquote:Op maandag 29 juli 2019 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:saind vindt dit allemaal rommel.
Oké. Ik ga nu naar binnen. Net even naar de Jumbo geweest (in een enorme pauperwijk in Tilburgquote:
Och dat is zo'n arbitrair woordquote:Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SaindGod
Ik dacht dat jij eigenlijk voornamelijk van het speciaalbier was.
en dan braaf en netjes in het topic posten. @RensAjacied en ik doen daar niet aan mee.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
Ik neem aan dat iedereen aanwezig isquote:Op maandag 29 juli 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VBL ON TOUR.
KAPOET MAKEN.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen aanwezig is
Anders hoef je nooit meer te komen
Wtftwitter:DavidHu54131696 twitterde op zondag 28-07-2019 om 13:26:20Meanwhile in Newcastle ..... https://t.co/UnM2SK3GO0 reageer retweet
Ik herinner me nog andere standpunten over pils, maargoed.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Och dat is zo'n arbitrair woord
Lekker bier is lekker bier
JULLIE HEBBEN EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en dan braaf en netjes in het topic posten. @:rensajacied en ik doen daar niet aan mee.
Wooow dat mag niet hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Wtftwitter:DavidHu54131696 twitterde op zondag 28-07-2019 om 13:26:20Meanwhile in Newcastle ..... https://t.co/UnM2SK3GO0 reageer retweet
KLUIVERT MOORDERNAAR
Wat gebeurt daar?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
KLUIVERT MOORDERNAAR
Strafbaar gedrag inderdaad. Hopelijk beseft die man zich dat.quote:
'Beseft zich'quote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Strafbaar gedrag inderdaad. Hopelijk beseft die man zich dat.
Hij stopt daarna anders wel netjes voor roodquote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Strafbaar gedrag inderdaad. Hopelijk beseft die man zich dat.
Lool die reacties eronderquote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stopt daarna anders wel netjes voor rood
Het is niet verboden om dat te gebruiken. ''Hij beseft'' is wel gewenster, maar dat boeit me even niet.quote:
Het is ook niet verboden om spelfouten te maken, wat is je punt precies? Het is taalkundig niet correct.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is niet verboden om dat te gebruiken. ''Hij beseft'' is wel gewenster, maar dat boeit me even niet.
Hypercorrectie, het is me allemaal wat om daar @onlogisch en @GGMM voor te mentionen. Voel je je daar nu een stuk beter door? Is je dag geslaagd?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om spelfouten te maken, wat is je punt precies? Het is taalkundig niet correct.
Waarom mention je mij hier?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hypercorrectie, het is me allemaal wat om daar @:Onlogisch en @:GGMM voor te mentionen. Voel je je daar nu een stuk beter door? Is je dag geslaagd?
Er is veel slecht pilsquote:Op maandag 29 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herinner me nog andere standpunten over pils, maargoed.
Om te kijken of jij de case dusdanig vindt dat de harde correctie hier terecht is.quote:
pils tsja..quote:Op maandag 29 juli 2019 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik herinner me nog andere standpunten over pils, maargoed.
Dan snap ik het, bedanktquote:Op maandag 29 juli 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om te kijken of jij de case dusdanig vindt dat de harde correctie hier terecht is.
Geef dan wel even je mening.quote:
Grolschquote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je verder nog goede pils?
Alfagodquote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je verder nog goede pils?
DuterteGODquote:Duterte deed zijn opvallende uitspraak na een uitval naar zijn politieke rivaal Senator Antonio Trillanes IV. "Het mooie is, is dat Trillanes en ik hetzelfde zijn. Maar ik genas mijzelf. Toen ik Zimmerman ontmoette dacht ik, dit is genoeg. Ik word weer een echte man."
Duterte is nooit een expliciete tegenstander van de LBGTQ++ITQQQDRRRDS-gemeenschap geweest, de Filipijnen is één van de meest homovriendelijke landen in Azië. "Het homo-huwelijk is prima. Iedereen verdient het om gelukkig te zijn." Transseksuelen kunnen echter niet op veel sympathie van de president rekenen. "Er zijn maar twee genders, hij en zij."
Ik had jou gewoon hoger ingeschat, dan jezelf te bedienen van dergelijke opmerkingen die feitelijk dubbelop zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hypercorrectie, het is me allemaal wat om daar @:Onlogisch en @:GGMM voor te mentionen. Voel je je daar nu een stuk beter door? Is je dag geslaagd?
Dit vind ik muggenzifterij, maar het is goed dat je deze fout bespreekbaar maakt zodat ik er kan van leren.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had jou gewoon hoger ingeschat, dan jezelf te bedienen van dergelijke opmerkingen die feitelijk dubbelop zijn.
Als marketingstudent geniet ik van deze post.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag ingekocht voor de vrijmibo
Grolsch en warsteiner.
Stapelkortinggod
Uh jaquote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit wel eens gedronken, maar herinner me dat ik dat een vrij zuur pils vond. Of ben ik mis?
Ik ben blij dat je jezelf zo coachbaar opstelt. Je stijgt weer in mijn achting en bij deze zie ik het dan ook graag door de vingers, amice.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vind ik muggenzifterij, maar het is goed dat je deze fout bespreekbaar maakt zodat ik er kan van leren.
Er kan vanquote:Op maandag 29 juli 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit vind ik muggenzifterij, maar het is goed dat je deze fout bespreekbaar maakt zodat ik er kan van leren.
@GGMM is inmiddels wereldberoemd op twittertwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 29-07-2019 om 23:00:56😉 Geen probleem, hoor https://t.co/9thU9mLSxG reageer retweet
Als de beste FA ooit?quote:Op maandag 29 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
@:ggmm is inmiddels wereldberoemd op twittertwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 29-07-2019 om 23:00:56😉 Geen probleem, hoor https://t.co/9thU9mLSxG reageer retweet
@Zipportalquote:Op maandag 29 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
@:ggmm is inmiddels wereldberoemd op twittertwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 29-07-2019 om 23:00:56😉 Geen probleem, hoor https://t.co/9thU9mLSxG reageer retweet
Ohhh netflippertje.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wacht nog steeds op het volledige verhaal rondom Netsplitter.
Iets met een dolfijn en een handpop. Schiet mij maar lek.
Toen zijn er flink wat lange bans uitgedeeld. Gênant was dat.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohhh netflippertje.
Die was toen een dag ofzo fa af omdat hij volledig over de zeik ging
De cowboytijden van vbl
cc @:kapiteintje
Dat kwam door dat gifje die iedereen rondstuurde.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohhh netflippertje.
De cowboytijden van vbl
Je debuteerde als mod in het Indianenforumquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen waren wij samen mod.
Wat hebben we toen spannende dingen meegemaakt
Ja toen ging hij met veel bombarie weg om vervolgens weer terug te komen.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohhh netflippertje.
De cowboytijden van vbl
INDquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je debuteerde als mod in het Indianenforum
Als je echt Monopoly bent kun je me vertellen wat er zoal op de Fok!meet 2010 in Wierden gebeurde.quote:
Ik ken iemand (ik noem geen naam) die zijn eigen schoen als kussen gebruikte.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je echt Monopoly bent kun je me vertellen wat er zoal op de Fok!meet 2010 in Wierden gebeurde.
oke dat kan denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Domme posts gemaakt in het verleden, beetje opgefokt en radicaal weg laten flikkeren.
Madame_Paon?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ken iemand (ik noem geen naam) die zijn eigen schoen als kussen gebruikte.
Iemand heeft zjin billen laten zien
Er is rondom het vuur gigantisch veel gezopen
Er stonden meer tentjes.dan dat er daadwerkelijk mensen sliepen
Er is 1 iemand met 2 dames tegelijk in 1 tent terecht gekomen
Wij hebben bier gedronken en gelachen
Sow.quote:
Jeetje.quote:
Ik zag hem langskomen in Mn tijdlijnquote:Op maandag 29 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
Treingodquote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zag hem langskomen in Mn tijdlijn
Jammer dat hij niet even reageertquote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had jij zogenaamd doorgegeven van Braddie waar hij boos over was op YouTube?
hiervanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja toen ging hij met veel bombarie weg om vervolgens weer terug te komen.
Ik ben benieuwd wat @:treinhoer hier van vindt.
Volgens jou zijn telefoonnummer. Iets dat niet waar was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat had jij zogenaamd doorgegeven van Braddie waar hij boos over was op YouTube?
Bedanktquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:24 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Volgens jou zijn telefoonnummer. Iets dat niet waar was.
Is Elan weer aan het liegenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:24 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Volgens jou zijn telefoonnummer. Iets dat niet waar was.
www.omaweetraad.comquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb nu al twee weken voorhoofdsholteontsteking. Iemand daar een goed middeltje tegen? Overigens denk ik dat het dat is. Ik ben niet naar de dokter geweest. Dus ja, het zou in theorie ook hivaids of malaria kunnen zijn.
Stomen, neusspray, neus spoelen. (Hopelijk is @Caland niet triggered)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb nu al twee weken voorhoofdsholteontsteking. Iemand daar een goed middeltje tegen? Overigens denk ik dat het dat is. Ik ben niet naar de dokter geweest. Dus ja, het zou in theorie ook hivaids of malaria kunnen zijn.
(Overigens ben ik zo voorspelbaar dat mijn T9 automatisch voorhuidsholteontsteking maakte toen ik voorhoofdsholteontsteking ging typen.)quote:
Kan je dit soort infantiel gezwets niet in KLB houdenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
RETWEETquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort infantiel gezwets niet in KLB houden
Goedemorgen maat.quote:
Hopelijk zonder laptop of telefoon dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg een sneer uitgedeeld in ONZ.
Ik blijf maar de hele dag in bed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |