Merk echt dat ik weer helemaal in mijn A-game ben na wekenlange afwezigheid. Had dat echt ff nodig om alles weer op 0 te zetten, maar kom sterker en slimmer dan ooit terugquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja er was een admin zijn macht aan het misbruiken
Veel zwakker en dommer terugkomen zou pas echt een prestatie zijn geweest.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Merk echt dat ik weer helemaal in mijn A-game ben na wekenlange afwezigheid. Had dat echt ff nodig om alles weer op 0 te zetten, maar kom sterker en slimmer dan ooit terug
Ik ook niet. Maar kreeg het vanaf de zijlijn mee.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wtf. Ik was er gister niet.
Rtquote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar kreeg het vanaf de zijlijn mee.
Zes hele minuten en dat spreekt zich dan overal rond.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ah die meet?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook echt al lang. Laatste keer was op noelquote:Op maandag 29 juli 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ben sowieso al ziek lang banvrij
#3DOM
#NOJAIL
Oh dat was ik met sjoelen al.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Sowieso is dat ook de beste positie om te staan. Sta je voorop dan ben je de eerste die de klos is
't was niet zo'n grote ruimte, dus dat verspreidt zich vrij snel ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zes hele minuten en dat spreekt zich dan overal rond.
Raar groepje mensen.
Oui ouiquote:
gekke tydequote:Op maandag 29 juli 2019 16:13 schreef I. het volgende:
't was niet zo'n grote ruimte, dus dat verspreidt zich vrij snel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |