Ik vind het op zo'n grote meet altijd lastig om iedereen echt goed te spreken. Meestal blijf ik ergens hangen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, je was zo bezig met Naat, Mono en Moira. Ik dacht: komt wel.
Maar toen ging je weg.
Denk niet dat ik snel iemand ga ontmoeten die langer is dan I.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb veel te weinig met @:i. gepraat uiteindelijk, maar ik moest bij zijn verschijning een beetje aan Tormund denken...
Had hij zijn baard uiteindelijk ingevlochten?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb veel te weinig met @:i. gepraat uiteindelijk, maar ik moest bij zijn verschijning een beetje aan Tormund denken...
Helaasquote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had hij zijn baard uiteindelijk ingevlochten?
ik ook niet denk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik snel iemand ga ontmoeten die langer is dan I.
Je bent mij ook vergetenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Dus alle vogels zijn drones?? Dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/birds-arent-real
Ze hadden vast je oude adres nogquote:Op maandag 29 juli 2019 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom altijd op feestjes, maar moet wat zijn misgegaan bij de uitnodiging denk ik
Vogelpoep is dan encrypted informatie die ze uit schijten zodat het niet in verkeerde handen kan komen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/birds-arent-real
Je hebt wel echt fantastische collega's merk ikquote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
Mijn collega was nog wel zo lief om een gesprek erin te zetten voor mijn eerste dag terug. Hoop dat hij niet komt
Wat hield je tegen?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:18 schreef skysherrif het volgende:
Toen ik naatje zag wou ik hem eigenlijk meteen knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |