quote:
Ze staat helemaal te tgillen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
Vies meisje Franny. Heeft hulp nodig want Ger loopt weer achter haar aan.
Wordt nog moeilijk met stemmen. Franny Merel of Shelleyquote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft hulp nodig,Gerrit zit weer achter haar aan.
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
Oké je heb gelijk alleen je ben niet goed bij je hoofd als je een goede baan heb om je te verkopen aan Talpa.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Voor de mensen die alles van merel in twijfel trekken.
https://nl.linkedin.com/in/merel-bziker-061596a2
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.quote:
Vorige week probeerde ze hem ook al te verleiden door op hem te gaan zitten ..waar hij ongemakkelijk van werd.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt dingquote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
😂😂😂quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan of uit scheelt geen fluit
[ afbeelding ]
En zij was ook degene die vroeg of hij weer wou neuken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige week probeerde ze hem ook al te verleiden door op hem te gaan zitten ..waar hij ongemakkelijk van werd.
Heel smerig wat zij doetquote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt ding
Ja preciesquote:Op maandag 29 juli 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zij was ook degene die vroeg of hij weer wou neuken.
Zie haar ook niet bepaald afstand van hem nemen. Als ze de kans ziet dan gaat ze hem weer op lopen geilen. Hypocriete griet zeg!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft hulp nodig,Gerrit zit weer achter haar aan.
Hoop dat er op de markt wat gezegd wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.
Merol B alias de diefaquote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.
Merel natuurlijk. Franny en Shelley hebben nog een en ander uit te vechten daar.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wordt nog moeilijk met stemmen. Franny Merel of Shelley
De groep zal het niet erg vinden hebben ze rust kan hij hun ook niet commanderenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie haar ook niet bepaald afstand van hem nemen. Als ze de kans ziet dan gaat ze hem weer op lopen geilen. Hypocriete griet zeg!![]()
Merel eist Jessie op met een etentje? Leuk voor de groep ook.
Recruiter, is dat niet gewoon folders uitdelen?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Oké je heb gelijk alleen je ben niet goed bij je hoofd als je een goede baan heb om je te verkopen aan Talpa.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.
Ze praat steeds haar slettengedrag goed.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt ding
Goedemiddag.quote:
Zo probeerde ze geen stemmen te krijgen ze is heel zielig .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze praat steeds haar slettengedrag goed.
Anders treedt hij ongewenst binnenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Help, ze heeft hulp nodig om hem weg te duwen van haar.![]()
![]()
Exact, ze is zichzelf alweer aan het indekken voor de stemmingen..Hoe doorzichtig..Franny mag van mij heel snel vertrekkenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zo probeerde ze geen stemmen te krijgen ze is heel zielig .
Dat hadden er makkelijk al vijf kunnen zijn als ze hadden toegehapt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Giggio het volgende:
en die frutzl is de chick die zich door 2 utopialosers heeft laten nemen
geile ger: Go Go op naam #3
Met een zielig verhaal binnenkomen. Nu we zien en horen hoe zij is neem ik dat verhaal ook niet meer serieus. Ongewenst binnengetreden me hoela.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Tranny geniet van deze aandacht , ze kan weer het zielige zogenaamde slachtoffer uithangen en ze wordt nog begrepen ook
Hoe is het mogelijk
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef DeKenau het volgende:
''Gewoon voor jezelf opkomen ''is het advies van Dylan
Die gozer schat je toch minimaal 10 jaar ouder?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:29 schreef spapaars het volgende:
Als ik zijn kop zie, heb ik het vermoeden dat hij voor de 15e keer zijn 28ste verjaardag viert.
Zo kun je het óók bekijken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:30 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
De groep zal het niet erg vinden hebben ze rust kan hij hun ook niet commanderen
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
....Ongewenst binnengetreden me hoela.
Zeer oppervlakkig is hun contact en zélfs bij de seks denkt hij alleen maar aan zichzelf. De powervrouw heeft het niet eens door. Emotieloos, beiden.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Lelie68 het volgende:
Ze hebben ook echt geen gespreksstof samen, zo oppervlakkig
Ze is bang dat het dan ten koste gaat van hun vriendschap. Wie wil er nou bevriend zijn met zo'n luie aardappel?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zo probeerde ze geen stemmen te krijgen ze is heel zielig .
En Dylan kan het weten, die is ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef DeKenau het volgende:
''Gewoon voor jezelf opkomen ''is het advies van Dylan
Toch zou het leuk zijn als Billy kwam logeren . Denk dat Jessie nog steeds een goede band met Billy heeft en dat trekt Merel niet en Mariska ook niet de grootste fan van Jessie.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeer oppervlakkig is hun contact en zélfs bij de seks denkt hij alleen maar aan zichzelf. De powervrouw heeft het niet eens door. Emotieloos, beiden.
welke aardappel?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is bang dat het dan ten koste gaat van hun vriendschap. Wie wil er nou bevriend zijn met zo'n luie aardappel?
Nee ik las iets van sponsordeal dat kan wel Nicolette van Dam is SBS6 medewerker.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Chea49 het volgende:
Heeft madam Merel die luxe lunch zélf betaald van haar eindeloze pot met zakgeld?
heeft ze zelf bij elkaar geneuktquote:Op maandag 29 juli 2019 13:42 schreef Chea49 het volgende:
Heeft madam Merel die luxe lunch zélf betaald van haar eindeloze pot met zakgeld?
Ik denk dat ze nu pas beseft hoe zij zich heeft laten piepelen door die gast. Ze heeft gevoelens voor hem en dat kan erg lastig zijn als je weet dat je die beter niet kunt hebben voor zo iemand. Pleit Shelley niet geheel vrij trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:37 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Opborreuleuh, intussen in sjel dr misstap in haar hoofd gerrits' misstap geworden dus dient hij weer flink gebasht te worden. Verassend
Ze ging wel geld halen op de boot toen de lunch binnen kwam.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee ik las iets van sponsordeal dat kan wel Nicolette van Dam is SBS6 medewerker.
Kiespijn , wil naar een tandarts maar moeilijk moeilijk , geen idee wat het probleem precies isquote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef snetje het volgende:
Wat doet Shelley dit weer gehaaid... internetgebruik is geblokkeerd door haar maar ze weet het nu zo te draaien dat iedereen het alleen nog maar over Gerrit heeft...
Precies !quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef snetje het volgende:
Wat doet Shelley dit weer gehaaid... internetgebruik is geblokkeerd door haar maar ze weet het nu zo te draaien dat iedereen het alleen nog maar over Gerrit heeft...
Doet niemand hem na, alhoewel, Merel is daar ook goed in alleen deed die tenminste nog wat daar. Nu niet meer trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Bella35j het volgende:
Ik ga stuk Gerrit doet zijn hele Utopia niets.
En is dankzij de vrouwen in Utopia 5 dagen per week op tv.
Ze gaat niet alleen mee ze geilt hem ook de hele dag opquote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
Bah wat een nare streek van Franny. Ze gaat er verdomme zelf elke keer ij mee en nu ineens is het lastig vallen.
Haar vader en broer hebben een catering bedrijf waar zij af en toe helpt, met kerst b.v.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee ik las iets van sponsordeal dat kan wel Nicolette van Dam is SBS6 medewerker.
Er zijn vrouwen die altijd de man de schuld zullen blijven geven. Gerrit is een l.l maar heeft goed door welke meiden in zijn praatjes trappen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
Bah wat een nare streek van Franny. Ze gaat er verdomme zelf elke keer ij mee en nu ineens is het lastig vallen.
Geen idee maar een fooiquote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze ging wel geld halen op de boot toen de lunch binnen kwam.
Zal dan wel fooi voor de chauffeur zijn geweest![]()
![]()
Doet ze om informatie te vergaren .Geeft ze ook vaak toequote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Soulraven het volgende:
Deze lunch is van het bedrijf Van Dam.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Haar vader en broer hebben een catering bedrijf waar zij af en toe helpt, met kerst b.v.
Weet niet of hun band nog goed is, als die er überhaupt ooit geweest is maar Marjet zal niet aarzelen hem weer voor zich te winnen nu ze (kennelijk) weer alleen is.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als Billy kwam logeren . Denk dat Jessie nog steeds een goede band met Billy heeft en dat trekt Merel niet en Mariska ook niet de grootste fan van Jessie.
Gerrit, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
welke aardappel?
loopt daar zo onderhand 1 mud piepers rond die niet te vreten zijn
https://www.eventbranche.(...)r-op-zoon-10876.htmlquote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Deze lunch is van het bedrijf Van Dam.
Is van Nicolette zelf .
Toch voor paar weken geweldig om te zien hoe Merel moet vechten voor aandacht en de pinpas .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet niet of hun band nog goed is, als die er überhaupt ooit geweest is maar Marjet zal niet aarzelen hem weer voor zich te winnen nu ze (kennelijk) weer alleen is.
Alles is een sponsordeal bij die 2. Laat anderen er dan ook van meegenieten.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:43 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Heb mn twijfels bij sjel en gevoelens, nooit gezien ook niet: maar dat ziet mijn "bril" 😝quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu pas beseft hoe zij zich heeft laten piepelen door die gast. Ze heeft gevoelens voor hem en dat kan erg lastig zijn als je weet dat je die beter niet kunt hebben voor zo iemand. Pleit Shelley niet geheel vrij trouwens.
Geef dan een lunch voor allemaalquote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Deze lunch is van het bedrijf Van Dam.
Is van Nicolette zelf .
Datum in dienst maart 2018 tot heden? Op linkedin kan je van alles invullen, wordt niet gecontroleerd door LinkedInn zelf .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Voor de mensen die alles van merel in twijfel trekken.
https://nl.linkedin.com/in/merel-bziker-061596a2
Als mensen ergens intrappen is dat hun eigen schuldquote:Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die altijd de man de schuld zullen blijven geven. Gerrit is een l.l maar heeft goed door welke meiden in zijn praatjes trappen.
Geloof je het zélf? Gewoon uit de kas betalen, Merel heeft maling.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze ging wel geld halen op de boot toen de lunch binnen kwam.
Zal dan wel fooi voor de chauffeur zijn geweest![]()
![]()
Oke👍 Op tv zegt ze vaak heb een bedrijf dus niet .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
https://www.eventbranche.(...)r-op-zoon-10876.html
Als het zo is dat het weer uit is met dr nieuwe liefde, zou de terugkeer van ons aller vlinder toch weer een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet niet of hun band nog goed is, als die er überhaupt ooit geweest is maar Marjet zal niet aarzelen hem weer voor zich te winnen nu ze (kennelijk) weer alleen is.
Maar dat is wel zo. ze lag vorige week ook op hem te rijden , en toen ze zag dat hij zich ongemakkelijk voelde vroeg ze of dat ook zo was en ging ze van hem afquote:
Ze moet een zakelijke brief opstellen voor de tandarts en Jens wilde haar er niet bij helpen...ze moest eerst zelf maar een opzetje maken...quote:Op maandag 29 juli 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kiespijn , wil naar een tandarts maar moeilijk moeilijk , geen idee wat het probleem precies is
Dit staat op de site van het bedrijf zelf.https://www.abilitec.nl/blogs/1/q952uf-even-voorstellenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Datum in dienst maart 2018 tot heden? Op linkedin kan je van alles invullen, wordt niet gecontroleerd door LinkedInn zelf .
Ik heb geen probleem om jou te geloven Koos, maar Merel is niet het toonbeeld van integriteit voor mij.
Maar Merel geeft gemakkelijk geld dat niet van haar is uit hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Geen idee maar een fooiheb ik ze nog nooit zien geven als er een bezorger kwam. Ze zijn te gierig .
Maar dan aan merel zelf .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar Merel geeft gemakkelijk geld dat niet van haar is uit hoor.
Niks mis mee , het hoeft ook niet perfect maar proberen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze moet een zakelijke brief opstellen voor de tandarts en Jens wilde haar er niet bij helpen...ze moest eerst zelf maar een opzetje maken...
Jessie zou op internet een goede tandarts voor iedereen daar gaan zoeken en dan kijken of hij bv. een hele dag zou kunnen en vele andere op die dag kan behandelen....Dus vindt die hele brief onzin en van wie moest ze dat??quote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Waarom vraagt Mylene geen hulp aan haar vriendje![]()
Jens kan voor haar toch een mail opstellen voor de tandarts ?
Maar Mylene wil een goede mail sturen , beetje raar verhaal
Dan maar met kiespijn rondlopen als je zelf zo moeilijk doet
Het was een heel kort baantje, van 5 mei tot half september, want toen ging ze Utopia in.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit staat op de site van het bedrijf zelf.https://www.abilitec.nl/blogs/1/q952uf-even-voorstellen
Ze mogen niet eens in de buurt komen......quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alles is een sponsordeal bij die 2. Laat anderen er dan ook van meegenieten.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het was een heel kort baantje, van 5 mei tot half september, want toen ging ze Utopia in.
Heeft Merel ook haar baan opgezegd, net als Maris?
Vind dat vechten nogal tegenvallen, Jessie is een snelle toegever.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Toch voor paar weken geweldig om te zien hoe Merel moet vechten voor aandacht en de pinpas .
Dacht dat Gerrit ook mee mocht eten?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens in de buurt komen......![]()
![]()
Ik zie het ook niet zo maar ze heeft het er vaak over.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Heb mn twijfels bij sjel en gevoelens, nooit gezien ook niet: maar dat ziet mijn "bril" 😝
Ik zou het niet weten , maar als ze zo'n kiespijn heeft dan zou ik als ik haar was eens gaan beginnen met contact zoeken met de tandarts ipv klagen over de opzet van een mail voor haar pijnquote:Op maandag 29 juli 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie zou op internet een goede tandarts voor iedereen daar gaan zoeken en dan kijken of hij bv. een hele dag zou kunnen en vele andere op die dag kan behandelen....Dus vindt die hele brief onzin en van wie moest ze dat??
Vanavond......en vanmiddag mocht hij een broodje pakken van Jessie want het was heel veel voor 2personen. Hiske heeft een broodje zalm gehad.quote:
Dat moet dan wel als je moet geloven hebben ze allemaal de meest fantastische baan opgezegd om slaaf van Utopia te zijn.quote:
Niet gezien ,ik hoop op een filmpjequote:Op maandag 29 juli 2019 13:57 schreef Hznootje het volgende:
Ben benieuwd of DGK de verjaardagstrekactie van vanmorgen ook in een filmpje heeft..Dat was hilarisch
Ze moeten het zelf betalen.....quote:Op maandag 29 juli 2019 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , maar als ze zo'n kiespijn heeft dan zou ik als ik haar was eens gaan beginnen met contact zoeken met de tandarts ipv klagen over de opzet van een mail voor haar pijn
Gerrit is hier niet geheel onschuldig in. Die weet dondersgoed waar hij zijn kleine Gerrit nu weer in kan steken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als mensen ergens intrappen is dat hun eigen schuld
Ik zie Ger niets raars doen ..of misbruik maken van Tranny
Het is eerder het omgekeerde, Tranny biedt zichzelf aan in de hoop dat Ger hapt . alles draait om seks bij Tranny: het is het ultieme middel voor haar om in te zetten
Ja idd, dat laat je niet van anderen afhangen lijkt mij.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , maar als ze zo'n kiespijn heeft dan zou ik als ik haar was eens gaan beginnen met contact zoeken met de tandarts ipv klagen over de opzet van een mail voor haar pijn
Dat was voor Brenda ook geen probleem.quote:
Aleen google of compleet internet geblokkeerd maar webshop kunnen ze wel bij? (dit kan natuurlijk)quote:Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef schizolientje het volgende:
ik vind het wel een strakke actie van dat Googelen van Shellie. Niemand kan er wat van zeggen. De webshop is niet geblokkeerd deze keer, alleen google
Maak me er vreselijk boos over om al die verhalen van die meiden die alles flink aandikken om de aandacht op zich te vestigen. Een schande voor de écht misbruikte vrouwen en meiden.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:50 schreef DKUp het volgende:
Al die zogenaamde misbruikte vrouwen in Utopieja
Goh, wat je allemaal kunt doen voor 30 euroquote:Op maandag 29 juli 2019 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanavond......en vanmiddag mocht hij een broodje pakken van Jessie want het was heel veel voor 2personen. Hiske heeft een broodje zalm gehad.
Toen was er nog geen Jessie.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was voor Brenda ook geen probleem.
Is het uit dan? Zie niks op haar Instaquote:Op maandag 29 juli 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:
I know, moet gewoon lachen om jou.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat is wel zo. ze lag vorige week ook op hem te rijden , en toen ze zag dat hij zich ongemakkelijk voelde vroeg ze of dat ook zo was en ging ze van hem af
Gisteren bood ze zichzelf ook aan
Daar ging de hele discussie vanmorgen over het schijnt van niet...... of er was wat anders ook met reiskostenvergoeding e.d. Jessie zei ook al kost het 1000euro iedereen moet zijn gebit kunnen verzorgen dus kijken voor iemand die daar kan komen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als je aanvullend verzekerd ben wordt het betaald.
Franny is een gevaarlijk meisje steekt je net zo makkelijk een mes in je rug . Ze zet gerrit nu op de streams neer als een aanrander . Want zij wilde het nietquote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maak me er vreselijk boos om om al die verhalen van die meiden die alles flink aandikken om de aandacht op zich te vestigen. Een schande voor de écht misbruikte vrouwen en meiden.![]()
![]()
Iedereen is verzekerd maar voor de tandarts moet je aanvullend zijn. Ze kan toch net als die merel ook naar buiten de hekken naar de tandarts.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ging de hele discussie vanmorgen over het schijnt van niet...... of er was wat anders ook met reiskostenvergoeding e.d. Jessie zei ook al kost het 1000euro iedereen moet zijn gebit kunnen verzorgen dus kijken voor iemand die daar kan komen.
Hij is al een tijdje wat geduldiger en liever met haar.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:55 schreef Lelie68 het volgende:
wat ik niet snap is de ommezwaai van Jessie naar Shelly. Een paar weken geleden had hij haar zo aangepakt door wat ze nu heeft gedaan en moet je hem nu zien zitten. Zal toch niet komen dat haar moeder binnenkort op bezoek komt?
Je meisje..quote:Op maandag 29 juli 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze eist hem bij deze een hele dag voor zichzelf op?
Inderdaad, dan bel je toch meteen een tandarts op? Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:57 schreef Hznootje het volgende:
Ben benieuwd of DGK de verjaardagstrekactie van vanmorgen ook in een filmpje heeft..Dat was hilarisch
Ja, zou het ook denken maar het was een heel gehannis......of ze wel echt pijn had en niet zoals Merel die zegt elke drie maanden haar tanden laat controleren.....want dat was niet de bedoeling en anders kon het niet....Dat zei Jessie en later kwam hij er op terug dat 1keer per jaar het wel zou moeten kunnen......quote:Op maandag 29 juli 2019 14:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Iedereen is verzekerd maar voor de tandarts moet je aanvullend zijn. Ze kan toch net als die merel ook naar buiten de hekken naar de tandarts.
Echt hoop dat dgk dat stukje film heeft.....kan er niks anders van maken, snapte het ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal toch verzekerd daar neem ik aan?
Maar ook aanvullend voor de tandarts kosten?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ,quote:Op maandag 29 juli 2019 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zélfs een compleet nieuwe outfit kan er vanaf.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Goh, wat je allemaal kunt doen voor 30 euro
O dear, wát heeft ze rechtgezet?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:59 schreef DeKenau het volgende:
Franny heeft het even recht gezet met Ger
Ja, die heeft ze opgezegd. Ze was er al op uit gekeken. Ze vertelde een baan snel saai te vinden.quote:
Ze is niet meer te zien bij hem thuis en op foto's met hem, vandaar het vermoeden van diverse mensen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is het uit dan? Zie niks op haar Insta
Smerige slet is het gewoon.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:03 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Franny is een gevaarlijk meisje steekt je net zo makkelijk een mes in je rug . Ze zet gerrit nu op de streams neer als een aanrander . Want zij wilde het niet
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze opgezegd. Ze was er al op uit gekeken. Ze vertelde een baan snel saai te vinden.
quote:
Ook dát claimt ze meteen. Het wordt steeds meer een 2de Marjet alleen heeft sulletje Jessie dat nog niet door.quote:
Deelie bemoeial heeft Sjellie tot belofte omgeluld om Frustie te bewerken niets met Gerrie te toen en zelf ook niets meer met Gerrie te gaan doen, dat was een dealquote:
Kutwijven GENOTquote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef DKUp het volgende:
Het is weer de schuld van Gerrie, je verwacht het niet.
Kutwijven
O maar ik geloof jou wel hoor maar vind het zo vreemd.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt hoop dat dgk dat stukje film heeft.....kan er niks anders van maken, snapte het ook niet.
Ik wel en kost maar een klein beetje meer.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar ook aanvullend voor de tandarts kosten?
Ik niet in ieder geval.
Hopelijk lezen haar toekomstige bazen dit!quote:Op maandag 29 juli 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze opgezegd. Ze was er al op uit gekeken. Ze vertelde een baan snel saai te vinden.
Lexy gaat even een plasje doehoen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:19 schreef schizolientje het volgende:
af en toe is het geluid van een kinderboerderij met mensen met een beperking
I know.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]gisteravond zat ze nog op hem te rijden, toen hij op de bank lag. Daarna ging ze gezellig tegen hem aan zitten.
En ondertussen haar nageltjes zitten veilen of haar maskertje bijwerken.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Past ook wel bij haar. Lekker de hele dag bellen.
Die rooie?quote:
En online shoppen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ondertussen haar nageltjes zitten veilen of haar maskertje bijwerken.
Nee, volgens mij niet, meer van elkaar in zijn waarde laten .Hij vroeg of zij gezelschap wilde en zij zei liever niet. Dus hij ging weer. Ze wilde ook niet praten.quote:
quote:
Hmm in mijn woordenboek betekent dat toch: Rot alsjeblieft een eind op, ik trek je voor geen meter nu.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, meer van elkaar in zijn waarde laten .Hij vroeg of zij gezelschap wilde en zij zei liever niet. Dus hij ging weer. Ze wilde ook niet praten.
Ik denk dat Mylene niemand trekt en daarom daar zit....en vandaar dat Jens het even komt vragen. Ze doen er in ieder geval niet moeilijk over.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hmm in mijn woordenboek betekent dat toch: Rot alsjeblieft een eind op, ik trek je voor geen meter nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zal Hipske het snappen?
Visueel ingesteld onderwijs voor Alex?
Is dit misschien ook wat?
[ afbeelding ]
Of dit?Hier moest ik ook aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zal Hipske het snappen?
Visueel ingesteld onderwijs voor Alex?
Is dit misschien ook wat?
[ afbeelding ]
Of dit?Breng ze niet op ideeën , nou zit dat kutdeuntje weer tussen me oreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:19 schreef schizolientje het volgende:
af en toe is het geluid van een kinderboerderij met mensen met een beperking
Eigenlijk mis ik dat wel bij al die stellen. Passie! Knallende onredelijke ruzie. Serviesgoed wat over het terrein vliegt. Shell doet wel eens een poging met een slokkie op maar dat blijft uiteindelijk ook maar bij een beetje lauw gekissebis.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene niemand trekt en daarom daar zit....en vandaar dat Jens het even komt vragen. Ze doen er in ieder geval niet moeilijk over.
Oh, dan moet je de versie van meurol ff kijken.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Breng ze niet op ideeën , nou zit dat kutdeuntje weer tussen me ore
O, ging het over Hiske?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die rooie?
Had een speurtocht voor de gestapo leider uit gezet maar dat viel niet in goeie aarde bij de kampleiding.
Dat wist ik niet, zullen van die ieniemieniekreeftjes zijn. Kunnen we het monster van Lochness nog verwachten denk je?quote:
Haar eigen eilandje, waren dat niet de rest-grasmatten waar Jessie zo eigenzinnig die zin van winnaar Utopia mee maakte?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, zullen van die ieniemieniekreeftjes zijn. Kunnen we het monster van Lochness nog verwachten denk je?
Ja, maar een manier om het aangename met het nutige te verenigen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waaron DisLexie steeds het hele terrein af moet om een papiertje te zoeken ...
Morgen komt er weer "Iets Leuks" voor Hissie, job well done, kadootjes volgen later
Volgens mij heeft Mylene regelmatig een depressie en schommelt haar stemming met de paar dagen. Van heel vrolijk naar bijna verdrietig en alleen.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene niemand trekt en daarom daar zit....en vandaar dat Jens het even komt vragen. Ze doen er in ieder geval niet moeilijk over.![]()
quote:Op maandag 29 juli 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mylene regelmatig een depressie en schommelt haar stemming met de paar dagen. Van heel vrolijk naar bijna verdrietig en alleen.
Waar háál je het toch vandaan steeds.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, dan moet je de versie van meurol ff kijken.
Ben je zo van dat deuntje af:
Het is toch een belachelijke kinderachtige manier van Hissie om die Witte Zoeleo, die duidelijk een geestelijke achterstand heeft zo voor je Showkarretje te spannen...quote:Op maandag 29 juli 2019 14:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, maar een manier om het aangename met het nutige te verenigen.
Als ze fout loopt ken ze weer trapie op trapie af.
Ja, maar het is voor het eerst dat er wat blijft hangen bij haar.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke kinderachtige manier van Hissie om die Witte Zoeleo, die duidelijk een geestelijke achterstand heeft zo voor je Showkarretje te spannen...
Thank's,quote:
Welnee, Lex vind het een leuk spelletje, morgen is ze alles weer kwijtquote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het is voor het eerst dat er wat blijft hangen bij haar.
Vorige week vermeld dat ik in de volwasenne instructie heb gezeten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke kinderachtige manier van Hissie om die Witte Zoeleo, die duidelijk een geestelijke achterstand heeft zo voor je Showkarretje te spannen...
Het helpt haar en dat is nu ff het belangrijkste. Vreselijk als je iets graag wilt leren en het lukt je niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het is voor het eerst dat er wat blijft hangen bij haar.
Gaat hier niet op helaas...quote:Op maandag 29 juli 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Vorige week vermeld dat ik in de volwasenne instructie heb gezeten.
Dit viel bij mij onder aanschouwelijk onderwijs.
Kost je een berg voorbereiding maar als je de resultaten zach ging ik met een voldoen gevoel weer naar huis.
Dat is ook precies wat AD(H)D met je doet ...je kan zo ineens in een dip zitten en een minuut daarna weer blij zijn . Of je bent lamgeslagen of je barst van de energie , er is geen tussenweg . Mylene kan zich moeilijk ontspannen . Mensen met AD(H)D zijn heel prikkelbaar en sociaal onhandig ,kunnen snel boos zijn en kunnen onverwachte emotionele uitbarstingen/drift/huilbuien hebben.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mylene regelmatig een depressie en schommelt haar stemming met de paar dagen. Van heel vrolijk naar bijna verdrietig en alleen.
Allround manneke, denkt hij zélf.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En meneer heeft toch overal verstand van?
Een Neegen komma Neege..zegt ze..quote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ze snapt zelfs de meest basic sportschool oefeningen niet eens zonder voorzeggen
Beschamend gewoon.. DisLexie is wel bleijj
Lafkut His heeft het ronduit debiele examentje een 9,9 gegeven
[ afbeelding ]
Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat AD(H)D met je doet ...je kan zo ineens in een dip zitten en een minuut daarna weer blij zijn . Of je bent lamgeslagen of je barst van de energie , er is geen tussenweg . Mylene kan zich moeilijk ontspannen . Mensen met AD(H)D zijn heel prikkelbaar en sociaal onhandig ,kunnen snel boos zijn en kunnen onverwachte emotionele uitbarstingen/drift/huilbuien hebben.
Daar was Jessie net verschrikkelijk bang voor met die omhelzing.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:52 schreef Giggio het volgende:
blijf maar naar die nepjetsers van btxlip kijken tot ze ontploffen
Hmm het heeft ook heel veel voordelen gelukkig, en daar hou ik me aan vastquote:
Wat kunnen in Godsnaam de voordelen zijn van dit onvoorspelbare gevoel.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hmm het heeft ook heel veel voordelen gelukkig, en daar hou ik me aan vast![]()
Maar het blijft heel lastig en kan je soms ook volledig onderuit halen
Daar lijkt het wel op.Sushi van het zakgeld wil ze niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef Lelie68 het volgende:
Mariska ook vraagtekens bij de uitgaven van Merel?
En terecht, niemand die er iets van zegt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef Lelie68 het volgende:
Mariska ook vraagtekens bij de uitgaven van Merel?
Er komt om 4 uur iemand met een VR bril.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:58 schreef Chea49 het volgende:
Merel nog een peperdure artiest uitgenodigd op basis van sponsoring voor de jarigheid van haar lieve jongen?
Die zijn er echt welquote:Op maandag 29 juli 2019 14:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat kunnen in Godsnaam de voordelen zijn van dit onvoorspelbare gevoel.
En wat moet hij daar dan mee? Volgens mij heeft ze alleen maar dingen geregeld die ze zélf leuk en lekker vindt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komt om 4 uur iemand met een VR bril.
Ik heb het niet zelf gezien, maar dit klinkt inderdaad alsof ze zelf niet wilde. Gewoon hardop nee zeggen is het beste en als dat niet werkt een knietje erachter aan.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:06 schreef spapaars het volgende:
Franny is niet van de harde confrontatie.
Hoe Gerrit ook z'n best deed gisteravond, zelfs zijn grote kop tussen haar borsten duwde en haar op bed trok, werkte ze niet mee.
Maar ze moet toch eens leren gewoon hard nee te zeggen.
Ze krijgt helemaal geen sushiquote:Op maandag 29 juli 2019 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.Sushi van het zakgeld wil ze niet.
Zij start de verleiding en hij mag het afmaken en dan heeft hij het weer gedaan. Vergis je niet in dit meisje.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gezien, maar dit klinkt inderdaad alsof ze zelf niet wilde. Gewoon hardop nee zeggen is het beste en als dat niet werkt een knietje erachter aan.
Bij halve schedel had ik die volgorde omgekeerd. Eert knie (dus zonder TJE) en daarna NEE.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gezien, maar dit klinkt inderdaad alsof ze zelf niet wilde. Gewoon hardop nee zeggen is het beste en als dat niet werkt een knietje erachter aan.
Jessie, Merel, Gerrit en Hiskequote:Op maandag 29 juli 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij alléén voor Jessie en zijn meisje toch?
Heerlijk he, kan ze even voelen wat de andere voelen die buiten het groepje vallen. Ze had nooit gedacht dat het haar zou gebeuren......quote:
Die knie is voldoende denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Bij halve schedel had ik die volgorde omgekeerd. Eert knie (dus zonder TJE) en daarna NEE.
En Gerritquote:Op maandag 29 juli 2019 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij alléén voor Jessie en zijn meisje toch?
Het verhaal is toch echt wel wat andersquote:Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die knie van mij wel, kennen ze 'm van het siloods dak peuteren en de NEE is dan voor de vormquote:
Is Hiske later er bij gekomen......Merel zei dat Jessie alleen haar en Gerrit erbij wilde. met zijn drieeënquote:
Geen idee, dit is wat ik vanmorgen heb begrepen.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is Hiske later er bij gekomen......Merel zei dat Jessie alleen haar en Gerrit erbij wilde. met zijn drieeën
Kinderachtig weer zeg. Je leeft in een groep en hij pretendeert ook steeds dat je als groep samen moet werken en dan sluit je anderen buiten bij het vieren van je verjaardag?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zijn degenen met wie Jessie wil eten..Ik heb het niet bedacht
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:08 schreef Giggio het volgende:
haha denkt die sjeldel nu echt dat alles om haar draait?
geile Ger negeren .. haha... dan gaat frutzl wel weer liggen
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die knie van mij wel, kennen ze 'm van het siloods dak peuteren en de NEE is dan voor de vorm
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:07 schreef Chea49 het volgende:
Shelly: bij mij was de trikkering.
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
van mij mag ze er weer bovenop duikenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]Tranny is de laatste tijd ook weer flink bezig met uitdagen en spelen .
of zoals eerder al is gezegd, bij de verjaardag van Ger niet mee betalen voor het eten, maar wel als eerste aan tafel gaan zitten met zijn meisje. Walgelijk gedrag vind ik datquote:Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kinderachtig weer zeg. Je leeft in een groep en hij pretendeert ook steeds dat je als groep samen moet werken en dan sluit je anderen buiten bij het vieren van je verjaardag?
O dear, waar de mond vol van is......……….quote:Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef Giggio het volgende:
sjeldel wil buiten serieus genomen worden?
mmmm hoe moet ik 'genomen' worden lezen....
Temptation Island.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Tranny is volgens mij perfect voor dat televisie programma waar vrouwen en mannen iemand met een relatie moeten verleiden tot meer ..
ja had ook last van een trikkeringquote:Op maandag 29 juli 2019 15:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O dear, waar de mond vol van is......……….
Vind het alleen heel erg kwalijk dat Ger nu weer wordt beschuldigt van ongewenste seks zaken , terwijl Tranny daar zelf telkens op aanstuurtquote:Op maandag 29 juli 2019 15:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
van mij mag ze er weer bovenop duiken
kijken hoe sjeldel dan reageert... kapot moet ze KAPOT!
da's ook wel een tegeltje?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:12 schreef snetje het volgende:
Shelley wil graag dat er een hunk binnenkomt..kan ze Gerrit lekker jaloers maken...
Meid wat straal je jezelf weer lekker uit....
Ik weet dat ze een 'lellebel' is, en toch denk ik soms dat ze dit doet omdat ze denkt dat dit van haar verwacht wordt. Alsof je na een keer seks of omdat je van seks houdt maar altijd en voor iedereen beschikbaar moet zijn. Waarschijnlijk kom ik er nooit achter hoe het precies zit met haar.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij start de verleiding en hij mag het afmaken en dan heeft hij het weer gedaan. Vergis je niet in dit meisje.
Als die man komt met zijn bril dan mag van haar ook niemand aanwezig zijn net zoals bij dat eten net.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:10 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
of zoals eerder al is gezegd, bij de verjaardag van Ger niet mee betalen voor het eten, maar wel als eerste aan tafel gaan zitten met zijn meisje. Walgelijk gedrag vind ik dat
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 29 juli 2019 15:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Bij halve schedel had ik die volgorde omgekeerd. Eert knie (dus zonder TJE) en daarna NEE.
daaromquote:Op maandag 29 juli 2019 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind het alleen heel erg kwalijk dat Ger nu weer wordt beschuldigt van ongewenste seks zaken , terwijl Tranny daar zelf telkens op aanstuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |