quote:
Ze staat helemaal te tgillen.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
Vies meisje Franny. Heeft hulp nodig want Ger loopt weer achter haar aan.
Wordt nog moeilijk met stemmen. Franny Merel of Shelleyquote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft hulp nodig,Gerrit zit weer achter haar aan.
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
Oké je heb gelijk alleen je ben niet goed bij je hoofd als je een goede baan heb om je te verkopen aan Talpa.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Voor de mensen die alles van merel in twijfel trekken.
https://nl.linkedin.com/in/merel-bziker-061596a2
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.quote:
Vorige week probeerde ze hem ook al te verleiden door op hem te gaan zitten ..waar hij ongemakkelijk van werd.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt dingquote:Op maandag 29 juli 2019 13:24 schreef Hagenesie het volgende:
😂😂😂quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan of uit scheelt geen fluit
[ afbeelding ]
En zij was ook degene die vroeg of hij weer wou neuken.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vorige week probeerde ze hem ook al te verleiden door op hem te gaan zitten ..waar hij ongemakkelijk van werd.
Heel smerig wat zij doetquote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt ding
Ja preciesquote:Op maandag 29 juli 2019 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zij was ook degene die vroeg of hij weer wou neuken.
Zie haar ook niet bepaald afstand van hem nemen. Als ze de kans ziet dan gaat ze hem weer op lopen geilen. Hypocriete griet zeg!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny heeft hulp nodig,Gerrit zit weer achter haar aan.
Hoop dat er op de markt wat gezegd wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw. Gisteren zat ze nog op zijn schoot op en neer te wippen op de muziek.
Merol B alias de diefaquote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.
Merel natuurlijk. Franny en Shelley hebben nog een en ander uit te vechten daar.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wordt nog moeilijk met stemmen. Franny Merel of Shelley
De groep zal het niet erg vinden hebben ze rust kan hij hun ook niet commanderenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie haar ook niet bepaald afstand van hem nemen. Als ze de kans ziet dan gaat ze hem weer op lopen geilen. Hypocriete griet zeg!![]()
Merel eist Jessie op met een etentje? Leuk voor de groep ook.
Recruiter, is dat niet gewoon folders uitdelen?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Oké je heb gelijk alleen je ben niet goed bij je hoofd als je een goede baan heb om je te verkopen aan Talpa.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoe zit het nou eigenlijk met haar achternaam? Soms lees ik dat Bziker en een andere keer Boelie.
Ze praat steeds haar slettengedrag goed.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat gemeen eigenlijk,,Uitgekookt ding
Goedemiddag.quote:
Zo probeerde ze geen stemmen te krijgen ze is heel zielig .quote:Op maandag 29 juli 2019 13:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze praat steeds haar slettengedrag goed.
Anders treedt hij ongewenst binnenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Help, ze heeft hulp nodig om hem weg te duwen van haar.![]()
![]()
Exact, ze is zichzelf alweer aan het indekken voor de stemmingen..Hoe doorzichtig..Franny mag van mij heel snel vertrekkenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Zo probeerde ze geen stemmen te krijgen ze is heel zielig .
Dat hadden er makkelijk al vijf kunnen zijn als ze hadden toegehapt.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:33 schreef Giggio het volgende:
en die frutzl is de chick die zich door 2 utopialosers heeft laten nemen
geile ger: Go Go op naam #3
Met een zielig verhaal binnenkomen. Nu we zien en horen hoe zij is neem ik dat verhaal ook niet meer serieus. Ongewenst binnengetreden me hoela.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:29 schreef puzziepie het volgende:
Tranny geniet van deze aandacht , ze kan weer het zielige zogenaamde slachtoffer uithangen en ze wordt nog begrepen ook
Hoe is het mogelijk
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:34 schreef DeKenau het volgende:
''Gewoon voor jezelf opkomen ''is het advies van Dylan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |