En dan krijg je dit. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef tompsv18 het volgende:
Die moet Bergwijn gewoon maken, man man man
Basel creëert dan ook gewoon echte kansen met voetbal ipv het opportunistische aanvalsspel van PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
En dan valt ie aan de andere kant. Verrassend.
Viergever, Malen, Bergwijn en Bergwijn op de paal. 4 enorme kansen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Basel creëert dan ook gewoon echte kansen met voetbal ipv het opportunistische aanvalsspel van PSV.
Maar ik denk dat het nu wel gebeurd is eigenlijk. Hier zie ik PSV niet van terug komen en in de jacht op de gelijkmaker nog wel de 3-1 tegen krijgen.
PSV 1 goal en zij moeten er 2 maken...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Basel creëert dan ook gewoon echte kansen met voetbal ipv het opportunistische aanvalsspel van PSV.
Maar ik denk dat het nu wel gebeurd is eigenlijk. Hier zie ik PSV niet van terug komen en in de jacht op de gelijkmaker nog wel de 3-1 tegen krijgen.
De kansen van Bergwijn en Lozano waren toch echt gewoon twee 100% kansen die moeten zitten op dit niveau. Of het niveau waar zij graag heen getransfereerd worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kennelijk stellen Nederlandse clubs ook niks voor, m.u.v. ons aller Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:31 schreef yats het volgende:
Dit Basel stelt niets voor...Ik hoor het veel mensen nog zeggen hier. Dit Basel is nog zwakker dan tegen ons en toch tikken ze PSV gewoon weg.
Ach, dat is ook gewoon draven met de bal en dan op de keeper schieten. Zo rollen die 2 over het algemeen ook, soms gaat hij er dan in, meestal niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De kansen van Bergwijn en Lozano waren toch echt gewoon twee 100% kansen die moeten zitten op dit niveau. Of het niveau waar zij graag heen getransfereerd worden.
Staan alleen maar jongens die het moeten hebben van hard werken. Kwaliteit zit er niet bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is verdedigend ook zo verschrikkelijk zwak hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |